ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 4


ІЗЮМСЬКА МІСЬКА РАДА
___СЕСІЯ  7  СКЛИКАННЯ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ
від ___________ 2018 року
 
Про затвердження Порядку погодження
режиму роботи об'єктів торгівлі, ресторанного господарства
та сфери послуг на території м. Ізюм
 
З метою створення зручних і сприятливих умов для отримання послуг мешканцями міста, суб’єктами господарювання, забезпечення відкритості інформації про діяльність органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб, на виконання Закону України «Про адміністративні послуги» (із змінами), ст. 15 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», п.13 Порядку провадження торгівельної діяльності та правил торгівельного обслуговування населення, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 15.06.2006р. № 833, п.25 Правил побутового обслуговування населення, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 16.05.1994р. № 313 (із змінами), Указу Президента України від 03.07.2009р. №508/2009 «Про заходи із забезпечення додержання прав фізичних та юридичних осіб щодо одержання адміністративних (державних) послуг», керуючись ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
 
Ізюмська міська рада вирішила:
 
1.Затвердити Порядок погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг на території м. Ізюм (додається).
2. Ізюмському відділу поліції ГУНП України в Харківській області, рекомендуємо здійснювати заходи щодо дотримання вимог законодавчих нормативно-правових актів щодо захисту населення від шкідливого впливу шуму та правил додержання тиші в населених пунктах і громадських місцях під час роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг на території м. Ізюм.
3. Рішення 25 сесії Ізюмської міської ради 6 скликання від 30 березня 2012 року №1056 «Про затвердження Порядку погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг на території м. Ізюм», рішення 58 сесії Ізюмської міської ради 6 скликання від 27 грудня 2013р. № 2234 «Про внесення змін та доповнень до рішення 25 сесії Ізюмської міської ради 6 скликання від 30 березня 2012 року №1056 «Про затвердження Порядку погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг на території м. Ізюм », вважати такими, що втратили чинність.
4.Рішення набирає чинності з моменту офіційного оприлюднення в засобах масової інформації.
5.Відповідальність за виконання даного рішення покласти на заступника Ізюмського міського голови з питань комунального господарства.
6.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Ізюмської міської ради  з питань економічної політики та інвестицій.
 
Ізюмський міський голова                                                                 В. В. Марченко
 

ЗАТВЕРДЖЕНО:

рішенням ___сесії Ізюмської міської ради 7 скликання від ________________року №_____
 
 
ПОРЯДОК
погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства
та сфери послуг на території м. Ізюм
 
 
РОЗДІЛ 1 
 
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
Порядок погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг (далі Порядок) розроблено відповідно п.3 ст.15  Закону України «Про доступ до публічної інформації» (із змінами), ст.20 Закону України «Про звернення громадян» (із змінами), ст. 15 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Постанови Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 р. № 833 «Порядок провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення» п.13, п.25 Постанова Кабінету Міністрів України від 16.05.1994 р. № 313 «Правила побутового обслуговування населення» п.25 (із змінами), Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244 «Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності» п.1.11 та інших нормативних документів, що регламентують торговельну діяльність та діяльність у сфері послуг.
  1. . Режим роботи  погоджується у випадках:
 - відкриття об’єкта;
 - зміни суб’єкта господарювання, який здійснює діяльність в об’єкті;
 - зміни спеціалізації об’єкта (зміни виду діяльності);
 - зміни існуючого режиму роботи об’єкта;
             - під час проведення свят та інших культурно-масових заходів об’єктам торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг, розміщених на території м. Ізюм (в тому числі розміщених і в ТС).
1.2. Даний Порядок визначає процедуру надання документів та встановлення за узгодженням з власниками зручного для населення режиму
роботи об'єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг, незалежно від форм власності, розміщених на території м. Ізюм.
1.3. Об’єктами благоустрою є території загального користування (вулиці, парки, пляжі тощо), прибудинкові території, території будівель та споруд інженерного захисту територій, територій підприємств, установ, організацій та закрiпленi за ними територiї на умовах договору.
Спеціально відведеним місцем для торгiвлi та надання послуг вважається приміщення або його частина (окремо розташованого, вбудованого чи прибудованого),  відведена для  торгiвлi чи  надання послуг, місця для торгiвлi та надання  послуг  поза  приміщеннями - на  майданчиках і вулицях міста, у місцях відпочинку, інше.
         1.4. Погодження режиму роботи об'єкту торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг – це документ встановленого зразка, який визначає режим роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг (у тому числі розміщених і в тимчасових спорудах), які розміщені на території м. Ізюм.
         Погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг, розміщених на території м. Ізюм (у тому числі розміщених і в  тимчасових спорудах), видається на кожний об’єкт торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг на підставі рішення виконавчого комітету Ізюмської міської ради.
           1.5. Тимчасова (святкова) торгiвля з лоткiв – лоткова торгiвля, що здійснюється суб’єктами господарювання з нагоди свят або інших мiських культурно-масових заходiв, оформлюється на пiдставi рішення виконавчого комітету Ізюмської міської ради з обов’язковим погодженням режиму їх роботи.
 
РОЗДІЛ 2
 
ТЕРМІНИ І ВИЗНАЧЕННЯ
 
         Виїзна торгівля – торгівля товарами, що здійснюється за межами торговельного приміщення, яка здійснюється у відведених для цього місцях за наявності у суб’єкта документа на розміщення пересувної тимчасової споруди (або документа про визначення місця стоянки транспортного засобу, з якого здійснюється виїзна та сезонна торгівля) та за умови дотримання встановлених для таких товарів температурного режиму зберігання та санітарних норм.
Інше спеціалізоване приладдя для роздрібної торгівлі - лотки, ємності (у тому числі охолоджувальні), прилавки, столики, візки, точки торгівлі з автомобілів, причепів та інші пристрої для роздрібної торгівлі.
          Ярмарок - захід, безпосередньо пов'язаний з роздрібною або оптовою торгівлею, що проводиться в певному місці та у визначений строк на підставі розпорядження міського голови або особи, яка здійснює його повноваження.
         Торгова дiяльнiсть - iнiцiативна, самостiйна дiяльнiсть юридичних осiб і фізичних осiб-пiдприємців, дiяльностi по здiйсненню купiвлi і продажу споживчих товарiв та наданню послуг з метою одержання прибутку.
Роздрiбна торгiвля - сфера пiдприємницької дiяльностi по продажу товарiв або послуг на пiдставi усного або письмового договору купiвлi-продажу безпосередньо кiнцевим споживачам для їх власного некомерцiйного використання.
Визначення “об’єкти торгiвлi”  у цьому роздiлi слiд розумiти у такому значеннi:
-торговий центр – група торгових об’єктiв та сфери послуг, зосереджених в одному мiсцi та керованих, як єдине цiле, якi за своїми типами, розмiрами і мiсцезнаходженням функціонально вiдповiдають потребам обслуговуваної чи торгової зони.
-магазини - стацiонарнi об’єкти роздрiбного продажу товарiв, якi займають окремi примiщення або будiвлi та мають торговельний зал для покупцiв. Магазин може знаходитися в окремих примiщеннях, будiвлях, або займати їх частину та можуть бути:
-за товарною спецiалiзацiєю - продовольчi, непродовольчi, змiшанi;
         -за товарним асортиментом - спецiалiзованi, неспецiалiзованi, унiвермаги,  унiверсами, будинки торгiвлi, торговельнi, торговельно-побутовi центри (комплекси);
         -за формами торгiвлi - звичайного типу, самообслуговування, торгiвлi за зразками, торгiвлi за попереднiм замовленням, дрiбнооптовi (для вiдпуску товарiв дитячим, лiкувальним та іншим закритим закладам за безготiвковим розрахунком), фiрмової торгiвлi та iншi.
Оптова база – основне господарське пiдприємство оптової торгiвлi, що здiйснює оптовi закупiвлi та поставки (продаж) товарiв і надає торговельнi послуги підприємствам і органiзацiям роздрiбної торгiвлi, громадського харчування та іншим суб’єктам пiдприємницької дiяльностi.
Склад-магазин – об’єкт, що має функцiональнi площi, до яких входять торговельнi та складськi площi закритих та напiввiдкритих примiщень для зберiгання продажу великогабаритних товарiв (меблi, будiвельнi матерiали тощо), а також промислових та продовольчих товарiв оптом, дрiбним оптом та у роздрiбний продаж.
Тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально культурного чи іншого призначення для здiйснення пiдприємницької дiяльностi (далi – ТС) - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд і встановлюється тимчасово без улаштування фундаменту. Тимчасові споруди бувають пересувними та стаціонарними:
- пересувна тимчасова споруда (далі ПТМ) – споруда яка не має закритого приміщення для тимчасового перебування людей, у якій може бути розміщене торговельне обладнання, низькотемпературний прилавок, лоток, ємність, торговельний автомат, iншi пристрої для сезонної роздрібної торгiвлi та іншої підприємницької діяльності;
-стаціонарна тимчасова споруда – споруда, яка має закрите приміщення для тимчасового перебування людей і по зовнішньому контуру має площу до 30 квадратних метрів.
Пайова участь (внесок) власників пересувних тимчасових споруд в утриманні об'єктів благоустрою – є внеском на фінансування заходів з благоустрою міста (з утримання, ремонту, реконструкції та будівництва об’єктів благоустрою), який сплачують до бюджету міста  власники ПТС на підставі договору.
Учасник ярмарків, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів (далі Учасник) - суб'єкт господарювання, або фізична особа,  які подали  заявку на ім’я Ізюмського міського голови для участі в ярмарку, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів.
Павiльйон торговий – об’єкт роздрiбного продажу товарiв, що займає окрему споруду полегшеної конструкцiї та має торговий зал для покупцiв.
Кiоск торговий - об'єкт роздрiбного продажу товарiв, що займає відокремлене примiщення для органiзацiї продажу товарiв без доступу в нього покупцiв.
Палатка торгова - об'єкт дрiбнороздрiбної торгової мережi збiрно-розбiрної конструкцiї, що займає вiдокремлене торгове мiсце.
Лоток (торгове мiсце) – вiдокремлене, спецiально обладнане мiсце поза магазином для здійснення роздрiбного продажу товарiв  із додержанням правил торговельного обслуговування населення та порядку розрахункiв із покупцями.
Аптека - заклад охорони здоров'я, основним завданням якого є забезпечення населення, закладiв охорони здоров'я, пiдприємств, установ та органiзацiй лiкарськими засобами шляхом здійснення роздрiбної торгiвлi.
Аптечний кiоск - структурний пiдроздiл аптеки, який створюється на пiдприємствах, установах та органiзацiях для роздрiбної торгiвлi готовими лiкарськими засобами, що вiдпускаються без рецептiв лiкаря.
Аптечний пункт - структурний пiдроздiл аптеки, який створюється у лiкувально-профiлактичних закладах для торгiвлi готовими лiкарськими засобами.
Буфет - заклад ресторанного господарства з обмеженим асортиментом готових страв і напоїв, розмiщений у спецiально обладнаному примiщеннi, де їжу споживають, як правило, стоячи чи продають на винос.
Кафетерiй - заклад ресторанного господарства з асортиментом гарячих та холодних напоїв, бутербродiв, сокiв, булочних, кондитерських виробiв, молока та молочнокислих продуктiв.
Пiдприємство ресторанного господарства - пiдприємство, призначене для виробництва кулінарної продукцiї,  кондитерських, булочних, інших виробiв і страв, їхнього продажу і устрої споживання;
- тип пiдприємства ресторанного господарства - вид пiдприємства з характерними рисами асортименту реалiзованої продукцiї, органiзацiї обслуговування споживачiв.
Ресторан – пiдприємство ресторанного господарства з широким асортиментом страв складного приготування, включаючи замовленi і фiрмовi лiкеро-горiлчанi, тютюновi та кондитерськi вироби, з пiдвищеним рiвнем обслуговування у поєднаннi з органiзацiєю вiдпочинку.
Бар - пiдприємство ресторанного господарства з барною стойкою, що реалiзує змiшанi, міцні алкогольнi, слабоалкогольнi та безалкогольнi напої, закуски, десерти, мучнi кондитерськi та булочнi вироби, покупнi товари.
Кафе - пiдприємство ресторанного господарства та вiдпочинку споживачiв із наданням обмеженого у порiвняннi з рестораном асортименту продукцiї. Реалiзує фiрмовi, замовленi страви, вироби та напої.
Їдальнi – загально доступнi або обслуговуючi певний контингент споживачiв пiдприємства громадського харчування, що виробляють та реалiзують страви залежно вiд меню по днях тижня.
Закусочна - пiдприємство ресторанного господарства, з обмеженим асортиментом страв нескладного приготування з певного виду сировини та призначене для швидкого обслуговування споживачiв.
Букмекерська контора - одна або декiлька букмекерських кас, якi об'єднанi в єдину систему-мережу, де приймаються ставки на ймовiрнi подiї іорганiзатор гри зобов'язується виплатити гравцям, що виграли, суму виграшу, розмiр якої залежить вiд внесеної гравцем ставки і зазначеного до початку зазначеної подiї коефiцiєнта, застосованого для обчислення суми виграшу.
Автостоянка - спецiально обладнане мiсце для паркування автотранспорту, яке визначене на пiдставi мiстобудiвної документацiї органом мiсцевого самоврядування для стоянки автотранспорту, позначене дорожнiми знаками згiдно з Правилами дорожнього руху, має тверде покриття (асфальт, бетон тощо), розмiтку мiсць стоянки автотранспорту, може мати огорожу, в тому числi тимчасову.
Вiдеозал - примiщення, пристосоване для показу фiльмiв на магнiтних або електронних носiях через вiдеопроекцiю, обладнане кiноекраном та стацiонарно встановленою апаратурою, призначеною тільки для демонстрування (публiчного показу) фiльмiв на магнiтних або електронних носiях.
        Об’єкт сфери послуг, відпочинку та розваг (атракціон)  -  пристрій  або  комбінація пристроїв, які пересувають або спрямовують  відвідувача  (відвідувачів)  заданою траєкторією або в певній зоні з метою розваги, або інші пристрої, використовувані в місцях дозвілля населення для розваги й активного відпочинку: катальні механізовані та немеханізовані, у тому числі каруселі, гойдалки, качалки, катальні гори, гірки, колеса огляду, вежі, дороги, автодроми, катапульти тощо; атракціони з еластичними елементами (катапульти, стрибки з висоти на еластичному тросі тощо); водні, у тому числі гірки, спуски тощо; спортивні, у тому числі силові, тренажери, тири, батути тощо; обладнання дитячих ігрових майданчиків, у тому числі каруселі, гойдалки, качалки, гірки тощо; видові та ігрові атракціони; надувні атракціони, у тому числі водні; атракціони, у яких використовуються тварини; лабіринти, кімнати сміху; ковзанки, майдани (споруди) з льодовим, сніжним покриттям. Ці  послуги, надаються  суб’єктами  господарювання, вони не  мають закритого приміщення для тимчасового перебування людей на території міста (простонеба).
Ринок - створений в установленому порядку на вiдведенiй земельнiй дiлянцi за рiшенням місцевого органу виконавчої влади чи органу мiсцевого самоврядування суб'єкт господарювання або його вiдокремлений пiдроздiл, функцiональними обов'язками якого є надання послуг та створення для продавцiв іпокупцiв належних умов у процесi купiвлi-продажу товарiв за цiнами, що складаються залежно вiд попиту і пропозицiї.
Готель - пiдприємство будь-якої органiзацiйно-правової форми та форми власностi, складається з номерiв, надає готельнi послуги, якi не обмежуються щоденним заправлянням лiжок, прибиранням кiмнат та санвузлiв.
Автозаправна станцiя - комплекс споруд для приймання, зберiгання та вiдпуску нафтопродуктiв для заправлення автотранспорту.
Камера схову - примiщення на територiї ринку, де зберiгаються товарно-матерiальнi цiнностi після закiнчення роботи ринку та у вихiднi днi.
 
РОЗДІЛ 3
 
ПОРЯДОК ПІДГОТОВКИ ПОГОДЖЕННЯ РЕЖИМУ РОБОТИ
ОБ’ЄКТІВ ТОРГІВЛІ, РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
ТА СФЕРИ ПОСЛУГ
 
3.1. Для отримання Погодження  режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг, розміщених на території м. Ізюм (в тому числі розміщених і в ТС), необхідно подати на ім’я Ізюмського міського голови заяву затвердженого зразка (Додаток 2 до Порядку) та комплект документів зазначених у розділі 4 даного порядку за встановленою процедурою.
3.2. Заява та документи подаються до Управління адміністративно-дозвільних послуг «Центр надання адміністративних послуг» апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради (далі ЦНАП) суб’єктом господарювання або уповноваженою ним особою, яка діє на підставі доручення оформленого належним чином, в одному примірнику. 
          3.3. Розробником проекту рішення виконавчого комітету Ізюмської міської ради щодо Погодження  режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг, розміщених на території м. Ізюм, визначено відділ контролю благоустрою міста апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради.  
3.4. Погодження  режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг, розміщених на території м. Ізюм (в тому числі розміщених і в ТС), оформлюється на підставі прийнятого рішення виконавчого комітету Ізюмської міської ради.
3.5. Погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг, розміщених на території м. Ізюм (у тому числі розміщених і в ТС), оформлюється відділом контролю благоустрою міста апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради та підписується заступником Ізюмського міського голови  відповідно до розподілу обов’язків
або відповідальною особою, виконуючою його обов’язки у період вiдсутностi. 
3.6. Погодження  режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг, розміщених на території м. Ізюм (у тому числі розміщених і в ТС), оформлений належним чином, видається в ЦНАП суб’єкту господарювання (заявникові) або уповноваженій ним особі, яка діє на підставі доручення оформленого належним чином.
3.7. Термін дії Погодження  режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг, розміщених на території м. Ізюм (у тому числі розміщених і в ТС), встановлюється на пiдставi найкоротшого термiну дiї документа, який посвідчує право власності або користування земельною ділянкою чи приміщенням.
3.8. Погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг, розміщених на території м. Ізюм (у тому числі розміщених і в ТС), оформлюється та видається суб’єкту господарювання  відповідно до чинного законодавства.
3.9. Суб’єкт господарювання (заявник) несе відповідальність за достовірність інформації зазначеної у заяві та документах, що додаються до неї. Достовiрнiсть інформації, наданої суб’єктом господарювання, може бути перевірена контролюючими та правоохоронними органами в ходi планових або позапланових перевiрок. У разi встановлення за результатами перевiрок факту подання в заявi та документах, що додаються до неї, недостовiрної інформацiї – суб’єкт господарювання несе відповідальність згідно діючого законодавства. 
 
РОЗДІЛ 4 
 
До заяви щодо Погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг, додаються документи:
1) Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -  підприємців або копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -  підприємців;
2) копія документа, що посвідчує право власності та (або) користування нежитлового приміщення, в якому розміщений об’єкт торгівлі, ресторанного господарства або сфери послуг, (для ТС -  відповідний дозвільний документ на її розміщення);
3) копія правовстановлюючого документа, що підтверджує право користування або право власності на земельну ділянку на якій розміщений відповідний об’єкт торгівлі, ресторанного господарства або сфери послуг, згідно ст. 125, ст.  126 Земельного кодексу України (крім об’єктів, які розміщені у нежитлових приміщеннях багатоповерхових житлових будинків).
Для потенційно небезпечних об’єктів та у разі використання машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, для об’єктів де здійснюється ліцензійні види господарської діяльності, додатково надаються:
- для  аптечних закладів - копія паспорта аптеки, аптечного пункту, або аптечного кіоску, (у тому числі для юридичних осіб – копія статуту);
         - для суб’єктів підприємницької діяльності, які здійснюють лiцензiйний вид підприємницької діяльності - копія ліцензії на вiдповiдний вид діяльності;
         - для  оздоровчих, санаторно-курортних та лакувальних закладів – копії  сертифікатів відповідності на готельні послуги та послуги харчування, висновки відповідних контролюючих органів;
- для суб’єктів господарювання або організацій, які надають туристичні послуги – копія ліцензії вiдповiдного органу на даний вид діяльності;
4) копія Договору про надання послуг з вивезення побутових відходів.
 
 
РОЗДІЛ 5
 
ПОРЯДОК ПОДОВЖЕННЯ ТЕРМІНУ ДІЇ ПОГОДЖЕННЯ РЕЖИМУ РОБОТИ ОБ’ЄКТУ ТОРГІВЛІ, РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА ТА СФЕРИ ПОСЛУГ
 
5.1. Для подовження терміну дії Погодження  режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг, розміщених на території м. Ізюм (у тому числі розміщених і в ТС), необхідно за місяць  до закінчення терміну його дії подати заяву на ім’я Ізюмського міського голови за встановленою процедурою. До заяви додаються:
- оригінал Погодження  режиму роботи, термін дії якого закінчується;
- копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, або копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
- копію подовженого документа на земельну ділянку та (або) копію подовженого документа на нежитлове приміщення, згідно якого встановлювався термін дії Погодження  режиму роботи. 
5.2. Подовження терміну дії Погодження  режиму роботи оформлюється на бланку Погодження  режиму роботи (Додаток 1 до Порядку) та підписується заступником Ізюмського міського голови, згідно розділу 3 даного Порядку.
5.3. У випадку закінчення терміну дії Погодження режиму роботи - дане Погодження  режиму роботи втрачає силу. Нове Погодження  режиму роботи надається на загальних умовах встановлених даним порядком.
 
РОЗДІЛ 6
ПОРЯДОК ПРИЗУПИНЕННЯ ДІЇ АБО
АНУЛЮВАННЯ ПОГОДЖЕННЯ РЕЖИМУ РОБОТИ
 
6.1. Погодження  режиму роботи може бути призупинено в дії або анульовано при порушенні суб’єктом господарювання умов, які встановлені для розміщення даного об’єкта. У такому випадку відділом контролю благоустрою міста апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради готується проект рішення виконавчого комітету Ізюмської міської ради про призупинення дiї Погодження  режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг, розміщених на території м. Ізюм (у тому числі розміщених і в ТС). У рішенні виконавчого комітету Ізюмської міської ради встановлюється термін, на який призупиняється його дія для
усунення відповідних порушень або приймається рішення про його анулювання.
6.2. Рішення виконавчого комітету Ізюмської міської ради про призупинення дії Погодження  режиму роботи або його анулювання, надсилається суб’єкту господарювання, Ізюмському ВП ГУНП, Ізюмській ОДПІ ГУ ДФС, Ізюмському районному управлінню ГУ Держпродспоживслужби в Харківській області та у разі потреби в інші установи та організації міста у встановленому порядку.
 
РОЗДІЛ 7
ПОРЯДОК ПІДГОТОВКИ ПОГОДЖЕННЯ РЕЖИМУ РОБОТИ ТА РОЗМІЩЕННЯ ОБ’ЄКТІВ ТОРГІВЛІ, РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
ТА СФЕРИ ПОСЛУГ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ СВЯТ ТА ІНШИХ КУЛЬТУРНО-МАСОВИХ ЗАХОДІВ М.ІЗЮМ
 
7.1. Для Погодження  режиму роботи під час проведення свят та інших культурно-масових заходів на території м. Ізюм суб’єкт господарювання або уповноважена особа, подає до ЦНАП наступний комплект документів:
- заяву на ім’я Ізюмського міського голови затвердженого зразка (Додаток 4 до Порядку);
- копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -  підприємців або копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -  підприємців;
         - належним чином завірені копії ліцензій у разі, якщо суб’єкт підприємницької діяльності здійснює лiцензiйний вид діяльність.
За відсутність зазначених документів та інших документів дозвільного характеру, які передбачені чинним законодавством,  суб’єкт господарювання несе законну адміністративну та кримінальну відповідальність в повному обсязі.
          7.2. Розробником проекту рішення виконавчого комітету Ізюмської міської ради щодо Погодження  режиму роботи під час проведення свят та інших культурно-масових заходів об’єктів торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг, для розміщення на території м. Ізюм, визначено відділ контролю благоустрою міста апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради.  
7.3. Погодження режиму роботи під час проведення свят та інших культурно-масових заходів об’єктів торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг, для розміщення на території м. Ізюм, оформлюється на підставі прийнятого рішення виконавчого комітету Ізюмської міської ради.
7.4. Погодження режиму роботи під час проведення свят та інших культурно-масових заходів об’єктів торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг, для розміщення на території м. Ізюм оформлюється відділом контролю благоустрою міста апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради та підписується заступником Ізюмського   міського голови відповідно до розподілу обов’язків або відповідальною особою, виконуючою його обов’язки у період вiдсутностi. 
         7.5. Погодження  режиму роботи під час проведення свят та інших культурно-масових заходів об’єктів торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг, для розміщення на території м. Ізюм, оформлений належним чином, видається ЦНАП суб’єкту господарювання (заявникові) або уповноваженій ним особі, яка діє на підставі доручення оформленого належним чином.
7.6. Термін дiї Погодження  режиму роботи під час проведення свят та інших культурно-масових заходів об’єктів торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг, для розміщення на території м. Ізюм  вказується конкретними датами у Погодженні режиму роботи.
7.7. Погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг, для розміщення на території м. Ізюм, оформлюється та видається суб’єкту господарювання відповідно до чинного законодавства. 
7.8. У Погодженні  режиму роботи під час проведення свят та інших культурно-масових заходів може бути відмовлено у випадку:
- відсутності повного та відповідним чином завіреного комплекту документів, який має подати власник або уповноважена ним особа об’єкту торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг;
- якщо на момент звернення власника об’єкту торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг, відсутня фізична можливість для розміщення об’єкту його підприємницької діяльності на території відведеної для проведення свят та інших культурно-масових заходів;
                    -  у випадку надходження звернення на отримання Погодження  режиму роботи менш ніж за місяць, до дати  проведення свята та інших культурно-масових заходів,  який відводиться на проходження всіх необхідних процедур при оформленні даного Погодження.
7.9. Погодженні  режиму роботи під час проведення свят та інших культурно-масових заходів не дає право на розміщення об’єктів торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг у випадках:
- якщо виявлено, що змінено  суб'єкт  господарювання,  що здійснює торгівлю  або  надає  послуги, якщо змінено товарна спеціалізація, яку було не вказано при  оформленні даного  Погодження  режиму роботи, то дане Погодження вважається не дійсним;
- якщо виявлено, що у суб’єкту господарювання  відсутній Договір щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою (Додаток 6 до Порядку) або не виконані умови договору в повному обсязі;
- при порушенні суб’єктом господарювання умов розміщення та провадження відповідної діяльності, які встановлені для об’єкта даним Порядком або чинним законодавством.
          7.10. Суб’єкт господарювання (заявник) несе повну відповідальність:
          - перед споживачами за безпечність та якість товарів (продуктів харчування, напої, розважальну атрибутику та ін.), які він реалізовує  під час проведення свята та інших культурно-масових заходів в м. Ізюм;
          - перед споживачами та оточуючими за техніку безпеки всіх видів атракціонів, механізмів та устаткування, які використовуються, під час розміщення, експлуатації та демонтажу необхідного обладнання;
          - перед відвідувачами та оточуючими за техніку безпеки та безпеку їх здоров'я під час проведення розважальних заходів, в тому числі із використанням тварин.
7.11. Суб’єкт господарювання (заявник) несе відповідальність за достовірність інформації зазначеної у заяві та документах, що додаються до неї. Достовiрнiсть інформації, наданої суб’єктом господарювання, може бути перевірена контролюючими та правоохоронними органами в ході планових або позапланових перевірок. У разі встановлення за результатами перевірок факту подання в заяві та документах, що додаються до неї, недостовірної інформації – суб’єкт господарювання несе відповідальність згідно діючого законодавства. 
 
РОЗДІЛ 8
 
ВИМОГИ ДО РОЗМІЩЕННЯ ПЕРЕСУВНИХ ТИМЧАСОВИХ СПОРУД
ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ЯРМАРОК, ДЕРЖАВНИХ ТА МІСЦЕВИХ СВЯТКОВИХ, УРОЧИСТИХ МАСОВИХ ЗАХОДІВ НА СТРОК ПРОВЕДЕННЯ ТАКИХ ЗАХОДІВ
 
8.1. При розміщенні пересувних тимчасових споруд (далі ПТС) на окремих об’єктах благоустрою міста під час проведення ярмарок,  державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів суб'єкт підприємницької діяльності бере пайову участь у фінансуванні заходів з утримання об'єктів благоустрою міста Ізюм, у порядку передбаченому статтею 15 Закону України «Про благоустрій населених пунктів».
8.2. При наявності «Погодження режиму роботи під час проведення свят та інших культурно-масових заходів» (далі Погодження) за десять днів до святкування Учасник звертається до відділу контролю благоустрою міста апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради для визначення фактичного місця розташування ПТС. 
Після узгодження фактичного місця розташування суб'єкт господарювання подає заяву (Додаток 7 до Порядку) на ім’я  директора комунального підприємства на  балансі якого перебуває об’єкт благоустрою (далі КП) до відділу контролю благоустрою міста апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради у двох примірниках, у якій ініціює укладання  договору щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою (далі Договір). В заяві  робиться відмітка щодо фактичного місця розташування та один примірник повертається учаснику.
8.3. На підставі заяви щодо укладання  договору пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою між власником ПТС або уповноваженою особою та КП,  укладається Договір (Додаток 6 до Порядку).
8.4. Розмір пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою на території міста Ізюма розраховується КП на  балансі якого перебуває об’єкт благоустрою у відповідності до затверджених обсягів пайової участі (внеску) власників пересувних тимчасових споруд (Додаток 5 до Порядку).
Пайова участь в утриманні об'єктів благоустрою сплачується у грошовій формі в повній сумі єдиним платежем на рахунок КП та перераховується останнім до міського бюджету міста Ізюму.
8.5. Суб’єкт господарювання на час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових,  урочистих масових заходів в обов’язково укладає договір з КП на вивезення твердих побутових відходів та здійснює оплату відповідно до укладеного договору.
8.6. Фактичне розміщення ПТС під час проведення ярмарок,  державних та місцевих святкових,  урочистих масових заходів здійснюється після надання копій квитанцій  про сплату пайової участі та послуг з вивезення твердих побутових відходів до відділу контролю благоустрою міста апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради, на  який покладено функції розташування ПТС.
8.7. У разі невикористання права на участь у ярмарку,  державному та місцевому святковому, урочистому масовому заході сплачені кошти пайової участі не повертаються.
8.8. Наявність «Погодження режиму роботи під час проведення свят та інших культурно-масових заходів» та Договору стосується виключно підстав для розміщення ПТС і не знімає відповідальності власника або уповноваженої ним особи за порушення законодавства у відповідній сфері діяльності.
 
РОЗДІЛ 9
 
ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
 
9.1. У випадку зміни суб'єкта господарювання, що здійснює торгівлю або надає послуги у відповідному об’єкті та якщо при цьому змінюється товарна спеціалізація, оформлюється нове Погодження  режиму роботи.
9.2. У подовженні  терміну дії Погодження  режиму роботи може бути відмовлено у разі використання приміщення не за призначенням, систематичного порушення законодавства та у випадках, обумовлених нормативними документами.
          9.3. Погодження  режиму роботи видається ЦНАП особисто суб’єкту господарювання або довіреній особі, яка діє на підставі доручення оформленого належним чином. 
      9.4. Доповнення і зміни до даного рішення можуть бути розглянуті на пленарному засіданні сесії Ізюмської міської ради та затверджені її рішенням.
9.5. Погодження  режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг, розміщених на території м. Ізюм (у тому числі розміщених і в ТС), оформлюється в двох екземплярах: для суб’єкта господарювання та виконавчого комітету Ізюмської міської ради.
9.6. У випадку втрати Погодження режиму роботи, суб’єкт господарювання звертається до ЦНАП із заявою та копіями документів, згідно яких було прийнято рішення щодо надання Погодження режиму роботи, яке втрачено. Якщо термін дії втраченого Погодження режиму роботи не закінчився, суб’єкту господарювання видається Погодження режиму роботи з позначкою «дублікат», за вищезазначеною процедурою.
9.7. Суб’єкт господарювання несе відповідальність за вiдсутнiсть Погодження режиму роботи об’єкта в якому здійснює господарську діяльність згідно з діючим законодавством.
9.8. У разі вiдсутностi Погодження  режиму роботи, суб’єкт господарювання зобов’язаний отримати зазначене Погодження  режиму роботи відповідно до даного порядку.
9.9. Погодження  режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг, розміщених на території м. Ізюм (у тому числі розміщених і в ТС), оформлюється безоплатно.
 
Секретар Ізюмської міської ради                                                  А. Єрдаларян
 

 
Додаток 1
до «Порядку погодження  режиму роботи об'єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг на території м. Ізюм.»
 
 
Погодження № _______
режиму роботи об'єкту торгівлі, ресторанного господарства
та сфери послуг в м. Ізюм
 
Видане __________________________________________________________________
(найменування юридичної особи, або  прізвище, ім'я по батькові ФОП,  ідентифікаційний номер)
 
Юридична адреса юридичної особи, або місце проживання фізичної особи - підприємця _________________________________________________________________________
 
Зареєстрований _________________________________________________________________________
 
Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи - підприємця, або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичної особи або фізичної особи – підприємця   № ___________________ від ________________ 
 
Тип об'єкту, спеціалізація _______________________________________________________
 
Адреса об'єкту ________________________________________________________________
 
загальна площа ___________кв.м., торговельна площа ___________кв.м.
 
Погоджений режим роботи: щоденно з ____________по ______________
                                                 перерва з ____________ по ______________
                                                 вихідний день __________________________
Термін дії погодження: ______________________________________________________
Суб'єкт господарювання несе повну відповідальність за виконання норм чинного законодавства, які регламентують господарську діяльність у сфері торгівлі або сфері надання послуг, відповідно до погодженого режиму роботи.
  
Дата видачі погодження: "____"________20____р.
 
Видано згідно рішення виконавчого комітету Ізюмської міської ради №_____ від _______________________
 
 
 
Заступник Ізюмського міського голови                               ______________________
 
Вимоги, які пред’являються до власника “ Погодження  режиму роботи ”
 
         Власник “Погодження режиму роботи” повинен розпочати свою діяльність після отримання, передбачених діючим законодавством України, документів дозвільного характеру.
         Власник “Погодження режиму роботи” повинен здійснювати свою діяльність згідно
  • з Законом України “Про захист прав споживачів”;
  • з діючим законодавством України та нормативними документами, що регламентують торговельну діяльність;
  • з діючими правилами торговельного обслуговування;
  • з порядком застосування електронних контрольно-касових апаратів і товарно-касових книг при розрахунках із споживачами у сфері торгівлі та послуг;
  • з порядком про видачу “Погодження режиму роботи” на розміщення об’єкту: з санітарними нормами та правилами; з ветеринарно-санітарними нормами та правилами; з правилами протипожежної безпеки; з правилами охорони праці;
  • з вимогами стандартів та нормативно-технічної документації, які пред’являються до товарів, продукції.
 
Відповідальність власника “ Погодження режиму роботи ”
та контроль за дотриманням його вимог
 
Здійснення торговельної, торговельно-виробничої діяльності без “Погодження  режиму роботи не допускається.
При порушенні вимог, зазначених у розділі “Вимоги”, на підставі актів перевірок, приписів контролюючих органів, “Погодження  режиму роботи” підлягає вилученню на строк, встановлений органом, який його видав.
У разі повторного або систематичного порушення вищезазначених вимог                                “Погодження  режиму роботи ” анулюється органом, який його видав.
Забороняється власником “ Погодження  режиму роботи використання об’єктів торгівлі, торговельно-виробничої сфери та послуг іншими фізичними та юридичними особами, проводити реалізацію товарів і продукції без належно оформленого  “Погодження  режиму роботи ”.
Видане “Погодження режиму роботи” повинно знаходитися на місці розміщення об’єкту в оригіналі.
У разі реорганізації, зміни юридичної адреси, місця прописки, найменування господарюючого суб’єкту “Погодження режиму роботи ” підлягає перереєстрації по місцю його видачі.
 
 
Ознайомлений                                                         _____________________________
(ПІБ, підпис)
 
Секретар Ізюмської міської ради                                                  А. Г.Єрдаларян

 

Додаток 2  

до «Порядку погодження режиму роботи об'єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг на території м. Ізюм.»

        Ізюмському міському голові

        ________________________
 

З А Я В А
на погодження режиму роботи
 Відповідно до п.п.4 п.б ст. 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" прошу погодити режим роботи
_____________________________________________________________________________
назва об'єкту, режим роботи якого погоджується
_____________________________________________________________________________
місцезнаходження (адреса) об'єкта
_____________________________________________________________________________
вид діяльності згідно з КВЕД
_____________________________________________________________________________
у давальному відмінку повне найменування юридично особи (ім'я, по батькові та
____________________________________________________________________________________________
прізвище фізичної особи-підприємця) ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ,
_____________________________________________________________________________
ідентифікаційний номер ФОП, платника податків та інших обов'язкових платежів)
_____________________________________________________________________________
(ім'я, по батькові та прізвище керівника юридичної особи /ФОП /уповноваженої особи)
_____________________________________________________________________________
(місцезнаходження юридичної особи/ місце проживання фізичної особи-підприємця)
Зареєстрований ______________________________________________________________
Реєстраційне свідоцтво № _________ від      ________________________
Запропонований режим роботи    з ___________ до __________ ;
                              обідня перерва  з ___________ до __________;
                              вихідні дні           ______________________________________________
тип об'єкту, спеціалізація ______________________________________________________
загальна площа ___________кв.м.,  в т.ч. торговельна _________ кв.м.
кількість робочих місць ________________________________________________________
посадкових місць ____________________                        Дата відкриття________________
             (для підприємств ресторанного господарства)
Зобов'язуюсь дотримуватись вимог законодавства та інших нормативних документів, що регламентують торговельну діяльність (діяльність у сфері послуг)
_______________                                                             ________________________
(телефон)                                                                                     (телефакс)
« ___ » __________ 20___ р.                           М.П. __________________________________
                                                                                             (підпис керівника юридичної особи/  ФОП, уповноваженої особи)
Документи, що додаються до заяви: ______________________________________________
_____________________________________________________________________________
Заповнюється адміністратором       «____»____________20____ р.         Реєстраційний №________
(дата надходження заяви)
 ___________________________________
      (підпис та ПІБ адміністратора)
 
Секретар Ізюмської міської ради                                        А.Г. Єрдаларян
Додаток 3
до «Порядку погодження режиму роботи об'єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг на території м. Ізюм.»
 
Погодження № _______
режиму роботи об'єкту торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг під час проведення свят та інших культурно-масових заходів в м. Ізюм
 
Видане __________________________________________________________________
(найменування юридичної особи, або  прізвище, ім'я по батькові ФОП,  ідентифікаційний номер)
 
Юридична адреса юридичної особи, або місце проживання фізичної особи - підприємця _________________________________________________________________________
Зареєстрований
_________________________________________________________________________
 
Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи - підприємця, або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичної особи або фізичної особи – підприємця    № ______________________ від __________________ р.
 
Тип об'єкту, спеціалізація ______________________________________________________
 
Адреса об'єкту ______________________________________________________________
загальна площа ___________кв.м., торговельна площа ___________кв.м.
 
Погоджений режим роботи: щоденно з ____________по ______________
                                                 перерва з ____________ по ______________
                                                 вихідний день __________________________
 
Термін дії погодження: _______________________________________
 
Дане “Погодження  режиму роботи” не є дійсним без заключного Договору щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою на території міста Ізюма.
 
Суб'єкт господарювання несе повну відповідальність за виконання норм чинного законодавства, які регламентують господарську діяльність у сфері торгівлі або сфері надання послуг, відповідно до погодженого режиму роботи.
  
Дата видачі погодження: "____"________20____р.
 
Видано згідно рішення виконавчого комітету Ізюмської міської ради   №_________
від _______________________ р.
 
Заступник Ізюмського міського голови          ______________________
Вимоги, які пред’являється до власника “ Погодження  режиму роботи”
            Власник “Погодження  режиму роботи” повинен укласти Договір щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою на території міста Ізюма та виконати умови Договору у повному обсязі.
         Власник “Погодження  режиму роботи” повинен розпочати свою діяльність після отримання, передбачених діючим законодавством України, документів дозвільного характеру.
         Власник “Погодження  режиму роботи” повинен здійснювати свою діяльність згідно
  • з Законом України “Про захист прав споживачів”;
  • з діючим законодавством України та нормативними документами, що регламентують торговельну діяльність;
  • з діючими правилами торговельного обслуговування;
  • з порядком застосування електронних контрольно-касових апаратів і товарно-касових книг при розрахунках із споживачами у сфері торгівлі та послуг;
  • з порядком про видачу “Погодження режиму роботи” на розміщення об’єкту: з санітарними нормами та правилами; з ветеринарно-санітарними нормами та правилами; з правилами протипожежної безпеки; з правилами охорони праці;
  • з вимогами стандартів та нормативно-технічної документації, які пред’являються до товарів, продукції.
 
Відповідальність власника “Погодження  режиму роботи”
та контроль за дотриманням його вимог
 
Здійснення торговельної, торговельно-виробничої діяльності без “Погодження  режиму роботи не допускається.
При порушенні вимог, зазначених у розділі “Вимоги”, на підставі актів перевірок, приписів контролюючих органів, “Погодження  режиму роботи” підлягає вилученню на строк, встановлений органом, який його видав.
У разі повторного або систематичного порушення вищезазначених вимог                                “Погодження  режиму роботи ” анулюється органом, який його видав.
Забороняється власником “ Погодження  режиму роботи використання об’єктів торгівлі, торговельно-виробничої сфери та послуг іншими фізичними та юридичними особами, проводити реалізацію товарів і продукції без належно оформленого  “Погодження  режиму роботи ”.
Виданий “Погодження режиму роботи” повинен знаходитися на місці розміщення об’єкту в оригіналі.
У разі реорганізації, зміни юридичної адреси, місця прописки, найменування господарюючого суб’єкту Погодження режиму роботи  підлягає перереєстрації по місцю його видачі.
 
Ознайомлений                                                         _____________________________
(ПІБ, підпис)
 
Секретар Ізюмської міської ради                                А.Г. Єрдаларян

Додаток 4        

до «Порядку погодження режиму роботи
об'єктів торгівлі, ресторанного господарства
 та сфери послуг на території м. Ізюм.»                        

Ізюмському міському голові

________________________
 
 
З А Я В А
на погодження режиму роботи під час проведення свят та інших культурно-масових заходів
 
 Відповідно до п.п.4 п.б ст. 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" прошу погодити режим роботи
_____________________________________________________________________________
назва об'єкту, режим роботи якого погоджується
_____________________________________________________________________________
місцезнаходження (адреса) об'єкта
_____________________________________________________________________________
вид діяльності згідно з КВЕД
_____________________________________________________________________________
у давальному відмінку повне найменування юридично особи (ім'я, по батькові та
_____________________________________________________________________________
прізвище фізичної особи-підприємця) ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ,
_____________________________________________________________________________
ідентифікаційний номер ФОП, платника податків та інших обов'язкових платежів)
_____________________________________________________________________________
(ім'я, по батькові та прізвище керівника юридичної особи /фізичної,особи-підприємця/уповноваженої особи)
_____________________________________________________________________________
(місцезнаходження юридичної особи/ місце проживання фізичної особи-підприємця)
 
Зареєстрований ______________________________________________________________
Реєстраційне свідоцтво № _________ від      ________________________
Запропонований режим роботи    з ___________ до __________ ;
                              обідня перерва  з ___________ до __________;
                              вихідні дні           _______________________________________________
 
тип об'єкту, спеціалізація _______________________________________________________
загальна площа ___________кв.м.,                  в т.ч. торговельна _________ кв.м.
кількість робочих місць _______________     посадкових місць _______________________
     (для підприємств ресторанного господарства)
 Дата проведення святкових чи інших культурно-масових заходів _____________________ _____________________________________________________________________________
Зобов'язуюсь дотримуватись вимог законодавства та інших нормативних документів, що регламентують торговельну діяльність (діяльність у сфері послуг)
____________________________________                                               
                           (телефон, телефакс)                                                                                    
« ___ » __________ 20___ р.                      М.П. _____________________________________
                               (підпис керівника юридичної особи/ФОП, уповноваженої особи)
Документи, що додаються до заяви:______________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
                                                                                                       
Перелік атракціонів, що будуть розміщені під час розважальних заходів
 
Назва атракціону Площа 1од. м2 Кількість
одиниць,шт.
Загальна площа 1од. м2
 
Перелік продукції, що буде реалізовуватися під час святкових заходів
 
Назва Загальна кількість (уп.,шт.,кг.,л.)
 
Заповнюється адміністратором  «____»____________20____ р.    Реєстраційний№________ 
(дата надходження заяви)            
 
_______________________________________________________________
               (підпис та ПІБ адміністратора)
 
 
 
 
 
Секретар Ізюмської міської ради                                          А. Г. Єрдаларян
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток  5
до «Порядку погодження режиму роботи
об'єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг на території м. Ізюм.»
 
Обсяги пайової участі
в утриманні об’єкта благоустрою на території міста Ізюм
 
1. Розмір пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою, розраховується за наступною формулою:
В = П х Км2 / 365 дн. х Кф х N , де
В –  розмір пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою (грн.);
П – загальна площа тимчасової  споруди (м2);
Кф – коефіцієнт функціонального призначення тимчасової споруди;
Км2 затверджена середня базова нормативна грошова оцінки землі міста Ізюм Харківської області з урахуванням діючого індексу інфляції (грн.);
N -  кількість днів розміщення тимчасових споруд.  
2. Значення коефіцієнтів відповідно до функціонального призначення тимчасової споруди (Кф):
Торгівля:
Елементи вуличної торгівлі - 50,00;
Відкритий літній торгівельний майданчик – 10,00;
Послуги:
Для надання населенню побутових послуг – 20,00;
Громадські вбиральні – 20,00
Об’єкт сфери послуг відпочинку та розваг(атракціони, надувні батути, батути, гойдалки, гірки, колеса огляду, катальні механізми, вежі, дороги, автодроми, катапульти, тири, стрибки на еластичному тросі, каруселі, лабіринти, кімнати сміху)  – 10,0;
Пересувні гастрольні цирки – 7,0
Пересувні гастрольні зоопарки – 5,0
Інше функціональне призначення – 4,00
* У випадку змішаного функціонального призначення тимчасової споруди (наявність декількох коефіцієнтів функціонального призначення), для розрахунку розміру Пайової участі використовується більший з коефіцієнтів.

Секретар Ізюмської міської ради                                                 А. Г.Єрдаларян
 

Додаток 6        

до «Порядку погодження режиму роботи
об'єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг на території м. Ізюм»
 
 
ДОГОВІР
щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою на території міста Ізюм
 
м.Ізюм                                                                                                           ______________ року
_______________________________________________________________________
(найменування юридичної особи, що є власником пересувної тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення та іншого спеціалізованого приладдя для роздрібної торгівлі ,  у тому числі транспортного засобу, з якого здійснюється виїзна та сезонна торгівля, пересувного атракціону або споруди, що встановлюються під час гастрольних заходів, які розташовані на території об'єкта благоустрою)
в особі  ____________________________________________________________,
(посада, прізвище, ім’я та по батькові)
що діє на підставі ____________________________________________________,
(назва документа, номер і дата видачі)
або ______________________________________________________________,
(прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, що є власником пересувної тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення та іншого спеціалізованого приладдя для роздрібної торгівлі ,  у тому числі транспортного засобу, з якого здійснюється виїзна та сезонна торгівля, які розташовані на території об'єкта благоустрою комунальної власності)
що діє на підставі ______________________________________________________,
                                  (назва документа, номер і дата видачі)
далі – Замовник, з однієї сторони, і
_____________________________________________________________________________
(найменування суб’єкта господарювання, який здійснює діяльність щодо утримання об’єктів благоустрою державної та комунальної власності, або балансоутримувача об’єкта благоустрою)
в особі ________________________________________________________________,
                      (посада, прізвище, ім’я та по батькові)
що діє на підставі або__________________________________________________________________________
(назва документа,номер і дата видачі)
далі — Виконавець, з іншої сторони (далі – Сторони), керуючись Законом України «Про благоустрій населених пунктів» та іншими нормативно-правовими актами, уклали цей договір (далі – Договір) про таке:
 
І. Предмет Договору
1.1. Замовник зобов’язується оплатити пайову участь в утриманні об’єкта благоустрою:____________________________________________________________________,
(назва об’єкта благоустрою)
на території якого розташовано 
__________________________________________________________________,
(найменування пересувної тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення та іншого спеціалізованого приладдя для роздрібної торгівлі, у тому числі транспортного засобу, з якого здійснюється виїзна та сезонна торгівля, пересувного атракціону або споруди, що встановлюються під час гастрольних заходів, які розташовані на території об'єкта благоустрою)
власником якого є Замовник, а Виконавець зобов’язується забезпечити належне утримання прилеглої території.
1.2. Сторони погодилися, що Замовник сплачує пайову участь в утриманні об’єкта благоустрою у розмірі _____________________гривень.
______________________________________________________________________гривень.                                                                                           (сума прописом)
Обсяги сплати пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою визначені згідно Порядку погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг на території м.Ізюм» (Додаток 5 до Порядку) , затвердженого рішенням _____ сесії Ізюмської міської ради 7 скликання  від ______________ № _______.
 
1.3. Замовник здійснює оплату пайової участі у розмірі, установленому в пункті 1.2 до цього Договору.
 
ІІ. Права та обов’язки Сторін
2.1. Виконавець має право вимагати від Замовника своєчасної оплати пайової участі у розмірі, установленому в пункті 1.2 Договору .
2.2. Виконавець зобов’язується з урахуванням вимог Правил благоустрою території міста Ізюм, затверджених рішенням 44 сесії 7 скликання Ізюмської міської ради від  27.07.2017 року № 1146, забезпечити на прилеглій території виконання умов чинного законодавства в сфері благоустрою, а саме:
          санітарне очищення та прибирання з дотриманням вимог Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17 березня 2011 року № 145, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 квітня 2011 року за № 457/19195;
утримання вулично-дорожньої мережі з дотриманням вимог Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14 лютого 2012 року № 54, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 березня 2012 року за № 365/20678;
утримання зелених насаджень з дотриманням вимог Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України  від 10 квітня 2006 року № 105, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 27 липня 2006 року за № 880/12754;
виконання відповідних робіт з утримання об’єктів благоустрою згідно з номенклатурою, наведеною у додатку 5 до пункту 1.8 Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23 вересня 2003 року № 154, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 12 лютого 2004 року за № 189/8788.
2.3. Замовник має право:
1) вимагати від Виконавця усунення виявлених недоліків щодо утримання території об’єкта благоустрою;
2) отримувати від Виконавця інформацію про використання Виконавцем внесених Замовником обсягів пайової участі в утриманні території у розмірі, установленому в пункті 1.2 Договору.
2.4. Замовник зобов’язується:
1) своєчасно сплачувати пайову участь в утриманні об’єкта благоустрою  у розмірі, установленому в пункті 1.2 Договору та за графіком згідно Додатку до Договору.
2) надавати Виконавцю можливість безперешкодного виконання своїх зобов’язань щодо належного утримання території об’єкта благоустрою;
3) у разі виникнення загрози або настання надзвичайних ситуацій, пов'язаних з природною стихією: ураган, землетрус, сильний снігопад, ожеледиця тощо, сприяти Виконавцю у попередженні та ліквідації їхніх наслідків.
 
ІІІ. Відповідальність сторін за невиконання умов Договору
За невиконання або неналежне виконання умов Договору сторони несуть відповідальність згідно чинного законодавства.
 
IV. Розв'язання спорів
Спори за цим Договором між Сторонами розв'язуються шляхом проведення переговорів або в судовому порядку.
 
V. Форс-мажорні обставини
Сторони звільняються від відповідальності за цим Договором у разі настання непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), що унеможливлює його виконання.
 
VI. Строк дії Договору
6.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладення та діє до ______________ _______ року.
6.2. Закінчення строку дії цього Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії цього Договору.
 
VII. Умови зміни, розірвання, припинення дії Договору
7.1. Зміна умов цього Договору проводиться у письмовій формі за взаємною згодою Сторін. У разі якщо не досягнуто такої згоди, спір розв'язується в судовому порядку.
7.2. Дія цього Договору припиняється у разі:
1) невиконання Сторонами умов цього Договору;
2) за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом;
3) за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом;
4)в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
 
VIII. Прикінцеві положення
 
8.1. Цей Договір складений у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу. Один примірник зберігається у Замовника, інший – у Виконавця.
8.2. Усі додатки до цього Договору підписуються Сторонами і є його невід’ємною частиною.
 
ІХ.Реквізити сторін
Замовник
_____________________________
_____________________________
_____________________________
_____________________________
_____________________________
_____________________________
_____________________________
_____________________________
Виконавець
КП «Благоустрій міста Ізюма»
64300, Харківська обл., м. Ізюм 
вул.Червоногірська, 62
тел. 2-89-65
код 34978610
р/р 26008449876, МФО 380805
ХОД АТ «Райфайзен Банк Аваль» м.Харків
 
М. П. М. П.
ФОП ________________________
(підпис)
            директор_______________________
               (підпис)
 
            
Секретар Ізюмської міської ради                                                 А.Г.Єрдаларян
 
 
 
Додаток
до Договору щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою на території міста Ізюм
 
 
 
Графік
оплати пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою на території м.Ізюм
 
Дата укладення договору пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою Кількість днів Загальна сума згідно договору,(грн.) Кінцева дата сплати за договором
 
Примітка: у разі, якщо термін дії договору більш ніж 1 доба, оплата здійснюється в день укладення цього договору в повному обсязі за кількість діб, вказаних у заяві щодо укладання  договору пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою (Додаток 7 до Порядку) .
 
 
Секретар Ізюмської міської ради                                                 А. Г.Єрдаларян
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Додаток 7        

до «Порядку погодження режиму роботи
об'єктів торгівлі, ресторанного господарства
 та сфери послуг на території м. Ізюм.»
         
 
 Директору КП «Благоустрій міста Ізюма»
            ___________________________________
 
З А Я В А
щодо укладання  договору пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою
 
 
            На виконання Порядку під час проведення ярмарок,  державних  та  місцевих святкових, урочистих масових заходів в м. Ізюм №_______ від ________ 20___ р. розміщую ПТС  за адресою: __________________­­­­­­­­­­­­­­­­___________________________________ _____________________________________________________________________________
             Керуючись пунктом 8.2. Порядку погодження режиму роботи затвердженого рішенням _____ сесії Ізюмської міської ради 7 скликання  від ______________ № _______ , прошу ініціювати укладання договору щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою на території міста Ізюму
_____________________________________________________________________________
у давальному відмінку повне найменування юридично особи (ім'я, по батькові та
_____________________________________________________________________________
прізвище фізичної особи-підприємця) ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ,
_____________________________________________________________________________
ідентифікаційний номер ФОП, платника податків та інших обов'язкових платежів)
_____________________________________________________________________________
(ім'я, по батькові та прізвище керівника юридичної особи /фізичної,особи-підприємця/уповноваженої особи)
_____________________________________________________________________________
(місцезнаходження юридичної особи/ місце проживання фізичної особи-підприємця)
 
Зареєстрований ______________________________________________________________
 
Реєстраційне свідоцтво № _________ від      ________________________
 
Дата проведення заходу ________________________________________________________
 
Зобов'язуюсь дотримуватись вимог законодавства та інших нормативних документів, що регламентують торговельну діяльність (діяльність у сфері послуг)
 
____________________________________                                               
                           (телефон, телефакс)                                                                                    
 
 
« ___ » __________ 20___ р.                      М.П. _____________________________________
                               (підпис керівника юридичної особи/ФОП, уповноваженої особи)
 
 
Документи, що додаються до заяви:______________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Перелік атракціонів, що будуть розміщені під час розважальних заходів
 
Назва ПТС Габаритні розміри ПТС, (м) Кількість
одиниць,
(шт.)
Загальна площа 1од., (м2) Місце розташу-вання
 
Перелік продукції, що буде реалізовуватися під час святкових заходів
 
Назва Загальна кількість (уп.,шт.,кг.,л.)
 
Заповнюється  Головним  спеціалістом  відділу контролю благоустрою міста апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради:
                 «____»____________20____ р.                         Реєстраційний №________ 
                             (дата надходження заяви)   
до      Погодження  №_____  від    «____»____________20____ р.                        
                                              
_______________________________________________________________
               (підпис та ПІБ уповноваженої особи )
 
 
 
 
 
Секретар Ізюмської міської ради                              А. Г. Єрдаларян