ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 3

ІЗЮМСЬКА МІСЬКА РАДА
_СЕСІЯ 7 СКЛИКАННЯ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ №
від  ___   __________ 2018 року                              
Про затвердження Положення про
управління адміністративно-дозвільних послуг
«Центр надання адміністративних послуг»
апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради
у новій редакції
 
Заслухавши доповідь заступника Ізюмського міського голови з питань економіки та фінансів Петрова К.Є., про необхідність приведення Положення про управління адміністративно-дозвільних послуг “Центр надання адміністративних послуг” апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради у відповідність до Закону України «Про адміністративні послуги» , постанови Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 року № 118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг» із змінами, внесеними згідно з Постановами Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року  №853; від 31 серпня 2016 року №565, та керуючись ст.26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні",
Ізюмська міська рада вирішила:
1.Затвердити Положення про управління адміністративно-дозвільних послуг “Центр надання адміністративних послуг” апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради у новій редакції (додається).
2.Скасувати рішення 50 сесії Ізюмської міської ради 6 скликання від 31 липня 2013 року №1953 «Про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг»; рішення 63 сесії  Ізюмської міської ради 6 скликання від 28 березня 2014 року №2402 «Про внесення змін до рішення 50 сесії Ізюмської міської ради 6 скликання від 31 липня 2013 року №1953 «Про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг»; рішення 3 сесії  Ізюмської міської ради 7 скликання від 11 грудня 2015 року №0036 «Про внесення змін до рішення 50 сесії Ізюмської міської ради 6 скликання від 31 липня 2013 року №1953 «Про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг».
         3.Відповідальним за виконання даного рішення призначити заступника Ізюмського міського голови з питань економіки та фінансів.
4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Ізюмської міської ради з питань планування, бюджету та фінансів.
Ізюмський міський голова                                                            В.В. Марченко
 
 
ЗАТВЕРДЖЕНО:
рішенням _____ сесії Ізюмської
міської ради ___ скликання
від ____________2018р. №____
 
 
ПОЛОЖЕННЯ
про управління адміністративно-дозвільних послуг
“Центр надання адміністративних послуг”
апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради
(нова редакція)
 
1.Управління адміністративно-дозвільних послуг “Центр надання адміністративних послуг” апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради (далі – Управління) - це структурний підрозділ апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради, в якому надаються адміністративні послуги через адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.
 
2.Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації Управління приймається Ізюмською міською радою.
Управління підзвітне і підконтрольне Ізюмській міській раді та її виконавчому комітету, заступнику Ізюмського міського голови з питань економіки і фінансів, відповідно до розподілу обов’язків.
 
3.Управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями центральних органів виконавчої влади, рішеннями Ізюмської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями Ізюмського міського голови, а також цим Положенням.
 
4. Основними завданнями Управління є:
- організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
- спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
- забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора;
- організація надання послуг віддаленого робочого місця адміністратора.
 
5.Управлінням забезпечується надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.
 
6.Перелік адміністративних послуг, які надаються через Управління, затверджується Ізюмською міською радою.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через Управління, включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.
На основі узгоджених рішень із суб’єктами надання адміністративних послуг через Управління також можуть надаватися інші адміністративні послуги.
 
7.Суб’єктам надання адміністративних послуг забороняється приймати заяви, видавати суб’єктам звернень оформлені результати надання адміністративних послуг (у тому числі рішень про відмову в наданні адміністративних послуг), якщо такі послуги надаються через Управління, крім випадків подання заяв через Єдиний державний портал адміністративних послуг.
 
8.Приміщення Управління повинно бути облаштоване у місцях прийому суб’єктів звернень інформаційними стендами із зразками відповідних документів та інформацією в обсязі, достатньому для отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги.
 
9.У приміщенні, де розміщується Управління, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо).
Добір суб’єктів господарювання для надання супутніх послуг здійснюється на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення, а також з урахуванням вимог законодавства у сфері оренди комунального майна.
Забороняється відносити до супутніх послуг надання консультацій та інформації, пов’язаних з наданням адміністративних послуг, продаж бланків заяв та інших документів, необхідних для звернення щодо надання адміністративних послуг, а також надання допомоги в їх заповненні, формуванні пакета документів.
 
10.У роботі Управління беруть участь суб’єкти надання адміністративних послуг:
- Ізюмська міська рада;
- апарат Ізюмської міської ради;
- апарат виконавчого комітету Ізюмської міської ради ;
- територіальні органи виконавчої влади на підставі узгоджених рішень;
- адміністратори;
- виконавчі органи Ізюмської міської ради;
- виконавчий комітет Ізюмської міської ради.
 
11.Принципи співпраці учасників Управління:
- суворе дотримання законодавчих та інших нормативно-правових актів, що регулюють порядок надання адміністративних послуг;
- встановлення єдиних для усіх суб'єктів звернень та суб'єктів надання адміністративних послуг вимог відповідно до законодавства до порядку надання адміністративних послуг, у тому числі видачі документів дозвільного характеру, проведення реєстраційних дій;
- забезпечення рівності прав суб'єктів звернень;
- беззастережне дотримання принципу організаційної єдності;
- інформування всіх учасників Управління про зміни, які відбулися в законодавчих та інших нормативно-правових актах щодо процедур надання адміністративних послуг;
- оперативне реагування та усунення виявлених недоліків, які можуть стати причиною порушення прав та законних інтересів суб'єктів звернень, термінів надання адміністративних послуг або погіршувати якість обслуговування відвідувачів;
- сприяння налагодженню прозорих і партнерських стосунків у співпраці учасників Управління та суб'єктів звернень;
- сприяння формуванню позитивної думки суб'єктів господарювання та громадськості щодо системи надання адміністративних послуг за принципом організаційної єдності.
- учасники Управління у своїй діяльності керуються Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, рішеннями центральних органів виконавчої влади, рішеннями Ізюмської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями Ізюмського міського голови, а також цим Положенням.
 
12.Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в Управлінні звертається до головного спеціаліста - адміністратора управління адміністративно-дозвільних послуг “Центр надання адміністративних послуг” апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради (далі - адміністратор), який організовує надання адміністративних послуг.
 
13.Адміністратор призначається на посаду та звільняється з посади Ізюмським міським головою відповідно до вимог Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», інших нормативних актів, що стосуються проходження служби в органах місцевого самоврядування.
 
14.Адміністратор має іменну печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування Управління.
 
15.Основними завданнями адміністратора є:
15.1.надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
15.2.прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;
15.3.видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
15.4.організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;
15.5.здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
15.6.надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом;
15.7.складення протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом;
 
16. Адміністратор має право:
16.1.безоплатно одержувати від суб’єкта надання адміністративних послуг, державних органів, центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ або організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;
16.2.погоджувати документи (рішення) в інших органах державної влади та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення;
16.3.інформувати керівника Управління та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;
16.4.посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;
16.5.порушувати клопотання перед керівником Управління щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи Управління.
 
17.Керівник Управління призначається на посаду та звільняється з посади Ізюмським міським головою відповідно до вимог Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», інших нормативних актів, що стосуються проходження служби в органах місцевого самоврядування.
 
18.Керівник Управління відповідно до завдань, покладених на Управління:
18.1.здійснює керівництво роботою Управління, несе персональну відповідальність за організацію діяльності Управління;
18.2.організовує діяльність Управління, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи Управління;
18.3.координує діяльність адміністраторів, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;
18.4.організовує інформаційне забезпечення роботи Управління, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;
18.5.сприяє створенню належних умов праці в Управлінні, вносить пропозиції Ізюмському міському голові щодо матеріально-технічного забезпечення Управління;
18.6.розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність адміністраторів;
18.7.може здійснювати функції адміністратора;
18.8.виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та Положенням про Управління.
 
19.Управління під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними органами виконавчої влади, іншими державними органами, Ізюмською міською радою та її виконавчим комітетом, підприємствами, установами або організаціями міста.
 
20.Час прийому суб’єктів звернень в Управлінні є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через Управління, і становить п’ять днів на тиждень та сім годин на день без перерви на обід.
 
21.Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності Управління здійснюється за рахунок державного та місцевого бюджетів.
 
22.Управління звільняється від плати за підключення (у тому числі обслуговування та використання) до реєстрів, інших інформаційних баз, що використовуються для надання адміністративних послуг.
 
 
Секретар Ізюмської міської ради                                                 А.Г. Єрдаларян