ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 7


ІЗЮМСЬКА МІСЬКА РАДА
СЕСІЯ 7 СКЛИКАННЯ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ №
від  ___   __________ 2018 року
Про створення Комунального некомерційного
підприємства «Центр первинної медико-санітарної
допомоги  міста Ізюм» Ізюмської міської ради та
затвердження  Статуту Комунального  некомерційного
підприємства «Центр первинної
медико-санітарної допомоги міста Ізюм»
 
         Керуючись ст.106,107,172,327 ЦК України, 78 ГК України, ст.26,59,60  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні на виконання рішення Ізюмської міської ради «Про реорганізацію КЗОЗ ЦЕНТРУ ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ МІСТА ІЗЮМ шляхом перетворення в Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги міста Ізюм» Ізюмської міської ради
 
Ізюмська міська рада вирішила:
 
         1.Створити Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги міста Ізюм» Ізюмської міської ради.
         2.Затвердити  Статут Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги міста Ізюм» Ізюмської міської ради (додається).
         3.Затвердити передавальний акт КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ЦЕНТРУ ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ МІСТА ІЗЮМ.
         4.Визначити місцезнаходження Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги міста Ізюм» Ізюмської міської ради за адресою: 64309, Харківська область, місто Ізюм, вул. Покровська, б. 34.
         5.Встановити статутний капітал в розмірі 10 000 грн. 00 коп. (десять тисяч гривень 00 коп.). Статутний капітал Підприємства формується із коштів, які передаються Засновником.
         6.Закріпити за Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги міста Ізюм» Ізюмської міської ради для медичного обслуговування все населення міста Ізюм.
         7.Ізюмському міському голові призначити головного лікаря Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги міста Ізюм» Ізюмської міської ради.
         8.Доручити в.о. головного лікаря КЗОЗ ЦЕНТРУ ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ МІСТА ІЗЮМ Сумець Людмилі Миколаївні здійснити державну реєстрацію Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги міста Ізюм» Ізюмської міської ради.
         9.Відповідальним за виконання даного рішення призначити заступника Ізюмського міського голови з гуманітарних питань.
         10.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Ізюмської міської ради з питань соціального захисту, охорони здоров’я та гуманітарної політики.
 
Ізюмський міський голова                                                   В.В. Марченко
 
 ЗАТВЕРДЖЕНО:
рішенням ___сесії  Ізюмської міської ради 7 скликання
від «___»_____________2018 р.
№______
 
 
Ізюмський міський голова     
В.В. Марченко______________
 
 
СТАТУТ
 
Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги міста Ізюм» Ізюмської міської ради
 
м. Ізюм – 2018

1.Загальні положення
1.1.Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги міста Ізюм» Ізюмської міської ради (надалі—Підприємство) є закладом охорони здоров’я — комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає первинну медичну допомогу та здійснює управління медичним обслуговуванням населення міста Ізюм, вживає заходи з профілактики захворювань населення та підтримання громадського здоров’я.
1.2.Підприємство створене за рішенням Ізюмської міської ради №____ від __________ (надалі — Засновник) відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» шляхом перетворення КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ МІСТА ІЗЮМ Ізюмської міської ради (місцезнаходження: 64300, Харківська обл., м. Ізюм, вул. Покровська, б. 34, код ЄДРПОУ 37714802) у комунальне некомерційне підприємство.
Підприємство є правонаступником усього майна, всіх прав та обов’язків КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ЦЕНТР ПЕРВИНОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ МІСТА ІЗЮМ Ізюмської міської ради.
1.3.Підприємство створене на базі майна територіальної громади міста Ізюм.
1.4.Засновником (Власником) Підприємства є територіальна громада міста Ізюм в особі Ізюмської міської ради (код ЄДРПОУ 26201641, місцезнаходження: 64300, Харківська область, м. Ізюм, пл. Центральна, б. 1) (надалі — Засновник), Органом Управління є Виконавчий комітет Ізюмської міської ради (надалі – Орган Управління). Підприємство є підпорядкованим, підзвітним та підконтрольним Засновнику.
1.5.Підприємство здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку.
1.6.Підприємство у своїй діяльності керується Конституцією України, Господарським та Цивільним Кодексами України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, загальнообов’язковими для всіх закладів охорони здоров’я наказів та інструкцій Міністерства охорони здоров’я України, загальнообов’язковими нормативними актами інших центральних органів виконавчої влади, відповідними рішеннями місцевих органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування та цим Статутом.
2.Найменування та місцезнаходження
2.1.Найменування:
2.1.1. Повне найменування Підприємства — Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги міста Ізюм» Ізюмської міської ради;
Організаційно-правова форма: комунальне підприємство.
2.1.2.Скорочене найменування Підприємства: КНП«ЦПМСД м. Ізюм».
2.2.Місцезнаходження Підприємства: 64300, Харківська область, місто Ізюм, вул. Покровська, б. 34.
3. Мета та предмет діяльності
3.1.Основною метою створення Підприємства є надання первинної медичної допомоги та здійснення управління медичним обслуговуванням населення, що постійно проживає (перебуває) на території міста Ізюм, а також вжиття заходів з профілактики захворювань населення та підтримки громадського здоров’я.
3.2.Відповідно до поставленої мети предметом діяльності Підприємства є:
  • медична практика з надання первинної та інших видів медичної допомоги населенню;
  • забезпечення права громадян на вільний вибір лікаря з надання первинної медичної допомоги у визначеному законодавством порядку;
  • організація надання первинної медичної допомоги у визначеному законодавством порядку, в тому числі надання невідкладної медичної допомоги в разі гострого розладу фізичного чи психічного здоров’я пацієнтам, які не потребують екстреної, вторинної (спеціалізованої) або третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги;
  • проведення профілактичних щеплень;
  • планування, організація, участь та контроль за проведенням профілактичних оглядів та диспансеризації населення, здійснення профілактичних заходів, у тому числі безперервне відстеження стану здоров’я пацієнта з метою своєчасної профілактики, діагностики та забезпечення лікування хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів;
  • консультації щодо профілактики, діагностики, лікування хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів, а також щодо ведення здорового способу життя;
  • взаємодія з суб’єктами надання вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги з метою своєчасного діагностування та забезпечення дієвого лікування хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів з урахуванням особливостей стану здоров’я пацієнта;
  • організація відбору та спрямування хворих на консультацію та лікування до закладів охорони здоров’я та установ, що надають вторинну (спеціалізовану) та третинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу, а також відбору хворих на санаторно-курортне лікування та реабілітацію у визначеному законодавством порядку;
  • проведення експертизи тимчасової непрацездатності та контролю за видачею листків непрацездатності;
  • направлення на МСЕК осіб зі стійкою втратою працездатності;
  • участь у проведенні інформаційної та освітньо-роз’яснювальної роботи серед населення щодо формування здорового способу життя;
  • участь у державних та регіональних програмах щодо організації пільгового забезпечення лікарськими засобами населення у визначеному законодавством порядку та відповідно до фінансового бюджетного забезпечення галузі охорони здоров’я;
  • участь у державних та регіональних програмах щодо скринінгових обстежень, профілактики, діагностики та лікування окремих захворювань у порядку визначеному відповідними програмами та законодавством.
  • участь у визначенні проблемних питань надання первинної медичної допомоги у м. Ізюм та шляхів їх вирішення;
  • надання рекомендацій органам місцевого самоврядування щодо розробки планів розвитку первинної медичної допомоги в м. Ізюм;
  • визначення потреби структурних підрозділів Підприємства та населення у лікарських засобах, виробах медичного призначення, медичному обладнанні та транспортних засобах для забезпечення населення доступною, своєчасною та якісною медичною допомогою;
  • моніторинг забезпечення та раціональне використання лікарських засобів, виробів медичного призначення, медичного обладнання та транспортних засобів;
  • забезпечення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників Підприємства;
  • залучення медичних працівників для надання первинної медико-санітарної допомоги, в тому числі залучення лікарів, що працюють як фізичні особи-підприємці за договорами підряду, підтримка професійного розвитку медичних працівників для надання якісних послуг;
  • закупівля, зберігання та використання ресурсів, необхідних для надання медичних послуг, зокрема лікарських засобів, обладнання та інвентарю;
  • координація діяльності лікарів із надання первинної медичної допомоги з іншими суб’єктами надання медичної допомоги, зокрема закладами вторинної та третинної медичної допомоги, санаторіїв, а також з іншими службами, що опікуються добробутом населення, зокрема соціальними службами та правоохоронними органами;
  • надання платних послуг з медичного обслуговування населення відповідно до чинного законодавства України;
  • надання елементів паліативної допомоги пацієнтам на останніх стадіях перебігу невиліковних захворювань, яка включає комплекс заходів, спрямованих на полегшення фізичних та емоційних страждань пацієнтів, моральну підтримку членів їх сімей;
  • надання будь-яких послуг інших суб’єктам господарювання, що надають первинну медичну допомогу на території м. Ізюм;
  • інші функції, що випливають із покладених на Підприємство завдань.
3.3.Підприємство може бути клінічною базою вищих медичних навчальних закладів усіх рівнів акредитації та закладів післядипломної освіти.
4.Правовий статус
4.1.Підприємство є юридичною особою.
4.2.Підприємство є юридичною особою публічного права. Права та обов’язки юридичної особи Підприємство набуває з дня його державної реєстрації.
4.3.Підприємство користується закріпленим за ним комунальним майном, що є власністю територіальної громади м. Ізюм або спільною власністю на праві оперативного управління.
4.4.Підприємство здійснює некомерційну господарську діяльність, організовує свою діяльність відповідно до фінансового плану, затвердженого Органом Управління, самостійно організовує виробництво продукції (робіт, послуг) і реалізує її за цінами (тарифами), що визначаються в порядку, встановленому законодавством.
4.5.Збитки, завдані Підприємству внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, які було визнано судом неконституційними або недійсними, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду.
4.6.Для здійснення господарської некомерційної діяльності Підприємство залучає і використовує матеріально-технічні, фінансові, трудові та інші види ресурсів, використання яких не заборонено законодавством.
4.7.Підприємство має самостійний баланс, рахунки в Державному казначействі України, установах банків, круглу печатку зі своїм найменуванням, штампи, а також бланки з власними реквізитами.
4.8.Підприємство має право укладати угоди, набувати майнових та особистих немайнових прав, нести обов’язки, бути особою, яка бере участь у справі, що розглядається в судах України, міжнародних та третейських судах.
4.9.Підприємство надає медичні послуги на підставі ліцензії на медичну практику. Підприємство має право здійснювати лише ті види медичної практики, які дозволені органом ліцензування при видачі ліцензії на медичну практику.
4.10.Підприємство не може жодним чином розподіляти отримані доходи (прибутки) або їх частину серед засновників (учасників), членів Підприємства, працівників (окрім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.
4.11.Не вважається розподілом доходів Підприємства в розумінні п.4.10. Статуту, використання Підприємством власних доходів (прибутків) виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених Статутом.
5.Статутний капітал. Майно та фінансування
5.1.Майно Підприємства є комунальною власністю і закріплюється за ним на праві оперативного управління. Майно Підприємства становлять необоротні та оборотні активи, основні засоби та грошові кошти, а також інші цінності, передані йому Засновником, вартість яких відображається у самостійному балансі Підприємства.
5.2.Підприємство не має право відчужувати або іншим способом розпоряджатись закріпленим за ним майном, що належить до основних фондів без попередньої згоди Засновника. Підприємство не має права безоплатно передавати належне йому майно третім особам (юридичним чи фізичним особам) крім випадків, прямо передбачених законодавством. Усі питання, які стосуються відмови від права на земельну ділянку, що знаходиться на балансі Підприємства або її відчуження, вирішуються виключно Засновником.
5.3.Джерелами формування майна та коштів Підприємства є:
5.3.1.Комунальне майно, передане Підприємству відповідно до рішення про його створення;
5.3.2.Кошти місцевого бюджету;
5.3.3.Власні надходження Підприємства: кошти від здачі в оренду (зі згоди Засновника) майна, закріпленого на праві оперативного управління; кошти та інше майно, одержані від реалізації продукції (робіт, послуг);
5.3.4.Цільові кошти;
5.3.5.Кредити банків;
5.3.6.Майно, придбане у інших юридичних або фізичних осіб;
5.3.7.Майно, що надходить безоплатно або у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних благодійних внесків, пожертвувань юридичних і фізичних осіб; надходження коштів на виконання програм соціально-економічного розвитку регіону, програм розвитку медичної галузі;
5.3.8.Майно, отримане з інших джерел, не заборонених чинним законодавством України;
5.3.9.Інші джерела, не заборонені законодавством.
Вилучення майна Підприємства може мати місце лише у випадках, передбачених чинним законодавством України.
         5.4.Статутний капітал Підприємства становить: 10 000 грн. 00 коп. (десять тисяч гривень 00 коп.). Статутний капітал Підприємства формується із коштів, які передаються Засновником.
5.5.Підприємство може одержувати кредити для виконання статутних завдань під гарантію Засновника.
5.6.Підприємство самостійно здійснює оперативний, бухгалтерський облік, веде статистичну, бухгалтерську та медичну звітність і подає її органам, уповноваженим здійснювати контроль за відповідними напрямами діяльності Підприємства у визначеному законодавством порядку.
5.7.Власні надходження Підприємства використовуються відповідно до чинного законодавства України.
 
6.Права та обов’язки
6.1.Підприємство має право:
6.1.1.Звертатися у порядку, передбаченому законодавством, до центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств і організацій незалежно від форм власності та підпорядкування, для отримання інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на Підприємство завдань.
6.1.2.Самостійно планувати, організовувати і здійснювати свою статутну діяльність, визначати основні напрямки свого розвитку відповідно до своїх завдань і цілей, у тому числі спрямовувати отримані від господарської діяльності кошти на утримання Підприємства та його матеріально-технічне забезпечення.
6.1.3.Укладати господарські угоди з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування, а також фізичними особами відповідно до законодавства. Здійснювати співробітництво з іноземними організаціями відповідно до законодавства.
6.1.4.Самостійно визначати напрямки використання грошових коштів у порядку, визначеному чинним законодавством України.
6.1.5.Здійснювати власне будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонт основних фондів у визначеному законодавством порядку.
6.1.6.Залучати підприємства, установи та організації для реалізації своїх статутних завдань у визначеному законодавством порядку.
6.1.7.Співпрацювати з іншими центрами та лікувально-профілактичними закладами вторинного та третинного рівнів, науковими установами.
6.1.8.Надавати консультативну допомогу з питань, що належать до його компетенції, спеціалістам інших закладів охорони здоров’я на їх запит.
6.1.9.Створювати структурні підрозділи Підприємства відповідно до чинного законодавства України за погодженням із Замовником.
6.1.10.Здійснювати інші права, що не суперечать чинному законодавству.
6.2.Підприємство:
6.2.1.Створює належні умови для високопродуктивної праці, забезпечує додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування.
6.2.2.Здійснює бухгалтерський облік, веде фінансову та статистичну звітність згідно з законодавством.
6.3.Обов’язки Підприємства:
6.3.1.Керуватись у своїй діяльності Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства охорони здоров’я України, іншими нормативно-правовими актами та цим Статутом.
6.3.2.Планувати свою діяльність з метою реалізації єдиної комплексної політики в галузі охорони здоров’я (зі свого напрямку) в м. Ізюм.
6.3.3.Створювати для працівників належні і безпечні умови праці, забезпечувати додержання чинного законодавства України про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування.
6.3.4.Забезпечувати своєчасну сплату податкових та інших обов’язкових платежів з урахуванням своєї статутної діяльності та відповідно до чинного законодавства України.
6.3.5.Розробляти та реалізовувати кадрову політику, контролювати підвищення кваліфікації працівників.
6.3.6.Акумулювати власні надходження та витрачати їх в інтересах Підприємства відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту.
7.Управління підприємством та громадський контроль за його діяльністю
7.1.Управління Підприємством здійснює Ізюмська міська рада (Засновник) та виконавчий комітет Ізюмської міської ради (Орган Управління).
7.2.Поточне керівництво (оперативне управління) Підприємством здійснює керівник Підприємства — Головний лікар, який призначається на посаду відповідно до діючого законодавства. Строк найму, права, обов’язки і відповідальність головного лікаря, умови його матеріального забезпечення, інші умови найму визначаються контрактом.
Наглядова рада Підприємства (у разі її утворення) контролює та спрямовує діяльність керівника Підприємства. Порядок утворення Наглядової ради, організація діяльності та ліквідації наглядової ради та її комітетів, порядок призначення членів наглядової ради затверджується рішенням Засновника.
7.3.Засновник передає право призначення на посаду головного лікаря Підприємства Ізюмському міському голові.
7.4.Засновник (Власник):
7.4.1.Визначає головні напрямки діяльності Підприємства, затверджує плани діяльності та звіти про його виконання;
7.4.2.Затверджує Статут Підприємства та зміни до нього.
7.4.3. Погоджує Підприємству договори про спільну діяльність, за якими використовується нерухоме майно, що перебуває в його оперативному управлінні, кредитні договори та договори застави.
7.4.4. Погоджує створення філій, представництв, відділень та інших відокремлених підрозділів Підприємства (надалі — Філії). Такі Філії діють відповідно до положення про них, погодженого із Засновником та затвердженого наказом керівника Підприємства.
7.4.5. Здійснює контроль за ефективністю використання майна, що є власністю Ізюмської міської територіальної громади та закріплене за Підприємством на праві оперативного управління;
7.4.6. Приймає рішення про реорганізацію та ліквідацію Підприємства, призначає ліквідаційну комісію, комісію з припинення, затверджує ліквідаційний баланс.
7.5.Місцевий орган виконавчої влади укладає з Підприємством договори про надання медичного обслуговування за рахунок коштів місцевого  бюджету.
7.6.Керівник Підприємства:
7.6.1.Діє без довіреності від імені Підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших органах, у відносинах з іншими юридичними та фізичними особами, підписує від його імені документи та видає довіреності та делегує право підпису документів іншим посадовим особам Підприємства, укладає договори, відкриває в органах Державної казначейської служби України та установах банків поточні та інші рахунки.
7.6.2.Самостійно вирішує питання діяльності Підприємства за винятком тих, що віднесені законодавством та цим Статутом до компетенції Засновника.
7.6.3.Організовує роботу Підприємства щодо надання населенню, згідно з вимогами нормативно-правових актів медичної допомоги.
7.6.4.Несе відповідальність за формування та виконання фінансового плану і плану розвитку Підприємства, результати його господарської діяльності, виконання показників ефективності діяльності Підприємства, якість послуг, що надаються Підприємством, використання наданого на праві оперативного управління Підприємству майна спільної власності територіальних громад і доходу згідно з вимогами законодавства, цього Статуту та укладених Підприємством договорів.
7.6.5.Користується правом розпорядження майном та коштами Підприємства відповідно до законодавства та цього Статуту. Забезпечує ефективне використання і збереження закріпленого за Підприємством на праві оперативного управління майна.
7.6.6.У межах своєї компетенції видає накази та інші акти, дає вказівки, обов’язкові для всіх підрозділів та працівників Підприємства.
7.6.7.Забезпечує контроль за веденням та зберіганням медичної та іншої документації.
7.6.8.У строки і в порядку, встановлені законодавством, повідомляє відповідні органи про будь-які зміни в даних про Підприємство, внесення яких є обов’язковим до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
7.6.9.Подає в установленому порядку Органу Управління квартальну, річну, фінансову та іншу звітність Підприємства, зокрема щорічно до 01 лютого надає Засновнику та Органу Управління бухгалтерську та статистичну звітність, інформацію про рух основних засобів, за запитом Засновника або Органу Управління надає звіт про оренду майна, а також інформацію про наявність вільних площ, придатних для надання в оренду.
7.6.10. Приймає рішення про прийняття на роботу, звільнення з роботи працівників Підприємства, а також інші, передбачені законодавством про працю рішення в сфері трудових відносин, укладає трудові договори з працівниками Підприємства. Забезпечує раціональний добір кадрів, дотримання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку. Створює умови підвищення фахового і кваліфікаційного рівня працівників згідно із затвердженим в установленому порядку штатним розписом.
7.6.11.Забезпечує проведення колективних переговорів, укладення колективного договору в порядку, визначеному законодавством України.
7.6.12.Призначає на посаду та звільняє з посади своїх заступників і головного бухгалтера Підприємства. Призначає на посади та звільняє керівників структурних підрозділів, інших працівників.
7.6.13.Забезпечує дотримання на Підприємстві вимог законодавства про охорону праці, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм і правил, створення належних умов праці.
7.6.14.Уживає заходи до своєчасної та в повному обсязі виплати заробітної плати, а також передбачених законодавством податків, зборів та інших обов’язкових платежів.
7.6.15.Несе відповідальність за збитки, завдані Підприємству з вини керівника Підприємства в порядку, визначеному законодавством.
7.6.16.Затверджує положення про структурні підрозділи Підприємства, інші положення та порядки, що мають системний характер, зокрема:
  • положення про преміювання працівників за підсумками роботи Підприємства;
  • порядок надходження і використання коштів, отриманих як благодійні внески, гранти та дарунки;
  • порядок приймання, зберігання, відпуску та обліку лікарських засобів та медичних виробів.
7.6.17.За погодженням із Засновником та відповідно до вимог законодавства має право укладати договори оренди майна.
7.6.18.Вирішує інші питання, віднесені до компетенції керівника Підприємства згідно із законодавством, цим Статутом, контрактом між Засновником і керівником Підприємства.
7.7.Керівник Підприємства та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність обліку та статистичної звітності у встановленому законодавством порядку.
7.8.У разі відсутності керівника Підприємства або неможливості виконувати свої обов’язки з інших причин, обов’язки виконує заступник головного лікаря з медичного обслуговування населення.
7.9.Орган Управління Підприємства є уповноваженим представником Засновника та виконує свої функції згідно норм Господарського кодексу України, іншого законодавства України та цього Статуту.
7.10. З метою здійснення ефективного громадського контролю за діяльністю Підприємства та реального забезпечення права членів територіальної громади на участь в управлінні об’єктами комунальної власності на Підприємстві створюється Спостережна рада, яка є ініціативним і дорадчим органом Засновника та дорадчим органом керівника Підприємства. Порядок створення, склад та строк повноважень такої ради визначається в порядку, передбаченому цим Статутом та чинним законодавством України.
7.10.1.Члени Спостережної ради здійснюють свою діяльність на громадських засадах без відриву від основної роботи чи заняття.
7.10.2.Метою діяльності Спостережної ради є покращення якості та доступності медичної допомоги та медичних послуг пацієнтам, дотримання прав та забезпечення безпеки пацієнтів, додержання вимог законодавства при здійснені закладом охорони здоров’я (ЗОЗ) медичного обслуговування населення, сприяння ефективному управлінню і розвитку Підприємства та покращенню його матеріально-технічної бази. Задля досягнення поставленої мети Спостережна рада має право витребувати для ознайомлення від Керівника Підприємства та інших органів управління будь-які фінансові документи Підприємства, а також інші документи, що пов’язані з обігом та ефективністю використання активів Підприємства, порядком та рівнем якості медичних послуг, що надаються Підприємством.
7.10.3.Основними завданнями Спостережної ради є:
  • сприяння ефективній діяльності Підприємства шляхом участі у визначенні напрямків його розвитку та підготовці пропозицій з удосконалення діяльності;
  • участь у плануванні та здійсненні заходів щодо залучення додаткових ресурсів на цільові потреби Підприємства та пацієнтів;
  • здійснення громадського моніторингу використання коштів, що надійшли у вигляді благодійної допомоги та з інших джерел, передбачених Статутом, антикорупційний контроль;
  • надання потенційним благодійникам (інвесторам) мотивованої інформації (рекомендацій) щодо закупівлі медичних виробів, лікарських засобів тощо;
  • установлення та підтримка взаємодії Підприємства із відповідними структурами, в тому числі закордонними, сприяння в організації заходів з обміну досвідом;
  • інформування громадськості про діяльність Підприємства та Спостережної ради;
  • представництво інтересів та захист прав пацієнтів, медичних працівників Підприємства та територіальної громади;
  • здійснення поточного моніторингу додержання Підприємством законодавства про здійснення публічних закупівель;
  • надання Засновнику та Органу управління Підприємством рекомендацій щодо застосування заходів заохочення чи стягнення по відношенню до працівників Підприємства;
  • підготовка звернень до правоохоронних та контролюючих органів у разі виявлення в діях працівників Підприємства (чи інших осіб) ознак протиправних діянь;
  • інші завдання, пов’язані з розвитком громадянського суспільства, забезпеченням дотримання прав на охорону здоров’я та розвитком галузі охорони здоров’я,
  • що мають важливе суспільне значення.
7.10.4.Спостережна рада складається з 5 осіб.
7.10.5.Спостережна рада формується та її склад затверджується рішенням Органу Управління, при цьому до її складу входять:
1 уповноважена особа від Засновника, яка призначається його рішенням. Така особа не обов’язково має бути депутатом Ізюмської міської ради;
2 особи з числа представників громадськості та громадських об’єднань, діяльність яких спрямована на захист прав у сфері охорони здоров’я, та організацій, що здійснюють професійне самоврядування у сфері охорони здоров’я, які обираються до складу Спостережної ради за рішенням Засновника на умовах конкурсу (умови та порядок проведення конкурсу визначається Засновником;
2 особи з числа працівників Підприємства, які обираються на загальних зборах трудового колективу простою більшістю.
7.10.6.Строк повноважень Спостережної ради складає 5 років з правом необмеженого повторного переобрання членів такої Ради.
7.10.7.Спостережна рада самостійно визначає та затверджує порядок своєї роботи.
7.10.8.Членом Спостережної ради не може бути особа, яка не має повної цивільної дієздатності, а також має судимість за вчинення умисних злочинів чи протягом останніх 5 років перед призначенням притягалася до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень.
7.10.9.Голова та Секретар Спостережної ради обираються зі складу членів цієї Ради на першому її засіданні на строк її повноважень. Головою Спостережної ради не може бути особа, яка є штатним працівником Підприємства. Перший склад Спостережної ради має бути сформований не пізніше ніж через 6 місяців з дня державної реєстрації Підприємства.
7.10.10.Член Спостережної ради може бути виключений з її складу за рішенням такої Ради у разі:
порушення Конституції та законів України, що підтверджується відповідним судовим рішенням;
притягнення до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення;
притягнення до кримінальної відповідальності за вчинення умисного злочину;
порушення норм етики та моралі, що унеможливлює виконання функцій члена Спостережної ради;
систематична (2 і більше разів) без поважних причин відсутність на засіданнях Спостережної ради;
систематичне недбале ставлення до виконання своїх обов’язків; з власної ініціативи.
7.10.11.У разі припинення повноважень членом Спостережної ради, заміщення відбувається на підставі відповідного рішення Органу Управління в порядку, визначеному п. 7.10.5., особою з представників суб’єкта (Орган Управління, громадські об’єднання або трудовий колектив Підприємства), попередній представник якого припиняє свої повноваження.
7.10.12.Прийняття нових членів Спостережної ради здійснюється за квотою представництва та у порядку, визначеному цим Статутом.
7.10.13.Засідання Спостережної ради відбувається за необхідністю, але не рідше одного разу на квартал. Позачергове засідання може бути скликане з ініціативи Голови Спостережної ради, керівника Підприємства або не менше 2 членів цієї Ради.
7.10.14.Засідання Спостережної ради є повноважним, якщо на ньому присутні не менше 3 членів Ради.
7.10.15.Рішення Спостережної ради вважається прийнятим, якщо його підтримало не менше 3 членів Ради, крім випадку про виключення члена Ради — у такому разі рішення Ради вважається прийнятим, якщо за нього проголосували 4 члени Ради (член Ради, щодо якого приймається рішення про виключення, не бере участі у голосуванні).
7.10.16.Рішення Спостережної ради оформлюється протоколом. Члени, які не згодні з рішенням, можуть висловити окрему думку, яка вноситься до протоколу. Протокол засідання Ради складається не пізніше 5 (п’яти) робочих днів після проведення засідання. Протокол засідання підписують Голова та Секретар зборів Ради у двох примірниках.
У протоколі має бути зазначено:
дата, місце та час проведення засідання;
прізвище, ім’я, по-батькові присутніх членів;
питання, винесені на голосування і підсумки голосування з цих питань;
зміст рішень, що ухвалені Спостережною радою, з обов’язковим зазначенням прізвищ відповідальних осіб та термінів їх виконання.
7.10.17.Спостережна рада, у разі необхідності, інформує за підписом Голови Спостережної ради органи державної влади та органи місцевого самоврядування, громадські та міжнародні організації, засоби масової інформації, а також інші медичні установи та громадян про прийняті на її засіданнях рішення.
7.11.При Підприємстві можуть також утворюватися опікунські ради, до складу яких (за їхньою згодою) можуть включатися благодійники, представники громадськості та громадських об’єднань, благодійних, релігійних організацій, органів місцевого самоврядування, засобів масової інформації, волонтери та інші. Рішення про створення опікунської ради та положення про неї затверджуються наказом керівника Підприємства або уповноваженого органу.
8.Організаційна структура підприємства
8.1.Структура Підприємства включає:
          8.1.1.Адміністративно-управлінський підрозділ
          8.1.2.Господарсько-обслуговувальний  підрозділ
          8.1.3.Інформаційно-аналітичний кабінет
          8.1.4.Амбулаторії загальної практики-сімейної медицини
          8.1.4.1.Міська амбулаторія загальної практики-сімейної медицини №1 (м. Ізюм, вул. Покровська, б.34)
          8.1.4.2.Міська амбулаторія загальної практики-сімейної медицини №2 (м. Ізюм, пров. Залізничний,б. 4).
 
8.2.Структура Підприємства та гранична чисельність працівників, порядок внутрішньої організації та сфери діяльності структурних підрозділів Підприємства затверджуються Засновником.
8.3.Функціональні обов’язки та посадові інструкції працівників Підприємства затверджуються його керівником.
8.4.Організаційна структура та чисельність підприємства відображені в Додатку до цього Статуту та є підставою для формування штатного розпису Підприємства.
 
9.Повноваження трудового колективу
9.1.Працівники Підприємства мають право брати участь в управлінні Підприємством через загальні збори трудового колективу, професійні спілки, які діють у трудовому колективі, Спостережну раду, інші органи, уповноважені трудовим колективом на представництво, вносити пропозиції щодо поліпшення роботи Підприємства, а також з питань соціально-культурного і побутового обслуговування.
Представники первинної профспілкової організації, представляють інтереси працівників в органах управління Підприємства відповідно до законодавства.
Підприємство зобов’язаний створювати умови, які б забезпечували участь працівників у його управлінні.
9.2.Трудовий колектив Підприємства складається з усіх громадян, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з Підприємством.
9.3.До складу органів, через які трудовий колектив реалізує своє право на участь в управлінні Підприємством, не може обиратися керівник Підприємства. Повноваження цих органів визначаються законодавством.
9.4. Виробничі, трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Підприємства регулюються колективним договором.
9.5.Право укладання колективного договору надається керівнику Підприємства, а від імені трудового колективу — уповноваженому ним органу.
Сторони колективного договору звітують на загальних зборах колективу не менш ніж один раз на рік.
9.6.Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоров’я, гарантії обов’язкового медичного страхування працівників Підприємства та їх сімей, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства, цього Статуту та колективного договору.
9.7.Джерелом коштів на оплату праці працівників Підприємства є кошти, отримані в результаті його господарської некомерційної діяльності.
Форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, Генеральною та Галузевою угодами.
Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижчою від встановленого законодавством мінімального розміру заробітної плати.
Умови оплати праці та матеріального забезпечення керівника Підприємства визначаються контрактом, укладеним із Уповноваженим органом управління.
9.8.Оплата праці працівників Підприємства здійснюється у першочерговому порядку. Усі інші платежі здійснюються Підприємством після виконання зобов’язань щодо оплати праці.
9.9.Працівники Підприємства провадять свою діяльність відповідно до Статуту, колективного договору та посадових інструкцій згідно з законодавством.
10.Контроль та перевірка діяльності
10.1.Контроль якості надання медичної допомоги хворим на Підприємстві здійснюється шляхом експертизи відповідності якості наданої медичної допомоги міжнародним принципам доказової медицини, вимогам галузевим стандартам в сфері охорони здоров’я та діючому законодавству.
11.Припинення діяльності
11.1.Припинення діяльності Підприємства здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації — за рішенням Засновника, а у випадках, передбачених законодавством України, — за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
11.2.У разі реорганізації Підприємства вся сукупність його прав та обов’язків переходить до його правонаступників.
11.3.Ліквідація Підприємства здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється Засновником або за рішенням суду.
11.4.Порядок і строки проведення ліквідації, а також строк для пред’явлення вимог кредиторами, що не може бути меншим ніж два місяці з дня опублікування рішення про ліквідацію, визначаються органом, який прийняв рішення про ліквідацію.
11.5.Ліквідаційна комісія розміщує у друкованих засобах масової інформації повідомлення про припинення юридичної особи та про порядок і строк заявлення кредиторами вимог до неї, а наявних (відомих) кредиторів повідомляє особисто в письмовій формі у визначені законодавством строки.
Одночасно ліквідаційна комісія вживає усіх необхідних заходів зі стягнення дебіторської заборгованості Підприємства.
11.6.З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження з управління Підприємством. Ліквідаційна комісія складає ліквідаційний баланс та подає його органу, який призначив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені в установленому законодавством порядку.
Ліквідаційна комісія виступає в суді від імені Підприємства, що ліквідується.
11.7.Черговість та порядок задоволення вимог кредиторів визначаються відповідно до законодавства.
11.8.Працівникам Підприємства, які звільняються у зв’язку з його реорганізацією чи ліквідацією, гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до законодавства про працю.
11.9.У разі припинення Підприємства (ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) усі активи Підприємства передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховується до доходу бюджету.
11.10.Підприємство є таким, що припинило свою діяльність, із дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.
 
 
Секретар Ізюмської міської ради                                    А.Г. Єрдаларян
 

Додаток
до Статуту Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги міста Ізюм» Ізюмської міської ради
 
Структура Комунального некомерційного підприємства
«Центр первинної медико-санітарної допомоги міста Ізюм»
 Ізюмської міської ради
 
Адміністративно-управлінський підрозділ
  • Головний лікар – 1
  • Заступник головного лікаря з медичного обслуговування населення – 1
  • Заступник головного лікаря з охорони дитинства та материнства – 1
  • Головна медична сестра – 1
  • Заступник головного лікаря з економічних питань – 1
  • Головний бухгалтер – 1
  • Бухгалтер І категорії – 2
  • Технік ІІ категорії – 1
  • Механік гаража – 0,5
  • Диспетчер гаража – 0,5
  • Секретар-друкарка – 1
  • Інспектор з кадрів – 1
  • Інженер-програміст – 1
 
Всього: 13
 
Господарсько-обслуговувальний підрозділ
  • Водій автомобіля з медичного обслуговування – 5
  • Робітник з комплексного обслуговування і ремонту будинків – 1
Всього: 6
 
 
 
 
 
Інформаційно-аналітичний кабінет
  • Статистик медичний – 2
  • Оператор комп'ютерного набору – 1
Всього: 3
 
Міська амбулаторія загальної практики-сімейної медицини №1
  • Завідувач амбулаторії – 1
  • Лікар загальної практики-сімейний лікар – 19
  • Сестра медична загальної практики-сімейний лікар – 38
  • Молодша медична сестра – 4
  • Реєстратор медичний – 2,5
Всього: 63
Міська амбулаторія загальної практики-сімейної медицини №2
  • Лікар загальної практики-сімейний лікар – 8
  • Сестра медична загальної практики-сімейний лікар – 16
  • Молодша медична сестра – 2
  • Реєстратор медичний – 1
Всього: 30