ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 19
ІЗЮМСЬКА МІСЬКА РАДА
_ СЕСІЯ 7 СКЛИКАННЯ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ
від _______ 2019 року № ______
Про затвердження Програми оптимізації системи
централізованого теплопостачання житлового будинку
за адресою: м. Ізюм, вул. Людмили Александрової, 37 з обладнанням
систем індивідуального (поквартирного) опалення та гарячого
водопостачання на 2019 – 2020 роки
Заслухавши та обговоривши доповідь начальника Управління житлово-комунального господарства Ізюмської міської ради Донця Ю.О., щодо недоцільності подальшої експлуатації котельної по вул. Людмили Александрової, 37а, відповідно до підпункту 22 пункту 1 ст. 26, п5 ст.60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
Ізюмська міська рада вирішила:
1.Затвердити Програму оптимізації системи централізованого теплопостачання житлового будинку за адресою: м. Ізюм, вул. Людмили Александрової, 37 з обладнанням систем індивідуального (поквартирного) опалення та гарячого водопостачання на 2019 – 2020 роки (далі Програма), що додається.
2.Фінансування заходів Програми провести в межах фінансової можливості міського бюджету на відповідний рік.
3.Управлінню житлово-комунального господарства Ізюмської міської ради, ІЗЮМСЬКОМУ КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ вжити відповідних заходів щодо реалізації даної Програми.
4.Відповідальним за виконання даного рішення призначити заступника Ізюмського міського голови з питань комунального господарства.
5.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Ізюмської міської ради з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, благоустрою та енергозбереження та на постійну комісію Ізюмської міської ради з питань планування, бюджету та фінансів.
Ізюмський міський голова В.В. Марченко
ЗАТВЕРДЖЕНО:
Рішення ____ сесії Ізюмської
міської ради 7 скликання
від _______ року №______
ПРОГРАМА
оптимізації системи централізованого теплопостачання житлового будинку за адресою:
м. Ізюм, вул.Людмили Александрової, 37 з обладнанням систем індивідуального (поквартирного) опалення та гарячого водопостачання на 2019 – 2020 роки
м.Ізюм-2019
Паспорт
Програми оптимізації системи централізованого теплопостачання житлового будинку за адресою:м. Ізюм, вул. Людмили Александрової, 37 з обладнанням
систем індивідуального (поквартирного) опалення та гарячого водопостачання на 2019 – 2020 роки
1. | Ініціатор розроблення Програми | Ізюмське комунальне підприємство теплових мереж, Управління житлово-комунального господарства Ізюмської міської ради |
2. | Розробник Програми | Управління житлово-комунального господарства Ізюмської міської ради |
3. | Співрозробник Програми | Ізюмське комунальне підприємство теплових мереж |
4. | Відповідальний виконавець Програми | Ізюмське комунальне підприємство теплових мереж |
5. | Термін виконання Програми | 2019-2020 роки |
6. | Перелік джерел фінансування, які беруть участь у виконанні Програми | Міський бюджет, кошти населення, кошти ІКПТМ |
7. | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для виконання програми за кошти місцевого бюджету | 677,68 тис.грн. |
ЗМІСТ
Стор. | ||
Паспорт програми | 2 | |
Вступ | 4 | |
Розділ І Загальні положення | 6 | |
Розділ ІІ Аналіз поточного стану та передумови створення програми | 6 | |
Розділ ІІІ Шляхи та способи розв’язання проблем | 9 | |
Розділ ІV Мета та завдання програми | 9 | |
Розділ V Обсяги фінансування та порядок використання коштів | 10 | |
Розділ VІ Терміни реалізації програми | 11 | |
Розділ VІІ Очікувані кінцеві результати реалізації програми | 11 | |
Розділ VІІІ Прикінцеві положення | 12 |
|
Додаток до Програми оптимізації системи централізованого теплопостачання житлового будинку за адресою: м. Ізюм, вул. Людмили Александрової, 37 з обладнанням систем індивідуального (поквартирного) опалення та гарячого водопостачання на 2019 – 2020 роки |
13 |
ВСТУП
Необхідність розробки Програми викликана тим, що опалювальні сезони останніх років показали тенденцію до значного погіршення теплозабезпечення будинку та збитковістю використання котельної по вул. Людмили Александрової, 37-а . Це обумовлено цілою низкою проблем, які виникли внаслідок використання застарілих енергоємних котлів і теплових мереж, нестачі обігових коштів на їх ремонт та модернізацію, відключення споживачів від централізованого теплопостачання і як наслідок розбалансування системи теплопостачання, а також з дорожчання енергоносіїв.
У теперішній час у теплоенергетиці виникли нові економічні проблеми, пов'язані з високою вартістю енергоресурсів, неплатежами споживачів, і як наслідок, нестачею обігових коштів для нормальної роботи теплових систем, великим зносом устаткування і тепломереж, нестачею коштів на їхтехнічне обслуговування, капітальний ремонт і реконструкцію. В умовах зростання вартості енергоресурсів та енергетичних криз все більш гострими стають проблеми раціонального використання енергоносіїв та підвищення економічної ефективності розвитку і функціонування енергосистем, надійності енергозабезпечення всіх сфер економіки та комунального господарства кожного регіону країни.
Великий фізичний знос основних фондів комунальної теплоенергетики, які вимагають заміни, технічного переоснащення та реконструкції, є одним з негативних обставин розвитку системи централізованого теплопостачання. Тому, найважливішим завданням в ситуації, що склалася стає покращення якості теплозабезпечення жителів міста, шляхом здійснення заходів, передбачених даною Програмою та чинним законодавством України.
За останні роки все більшої популярності набуває автономне та індивідуальне опалення в багатоквартирних будинках. Це пов'язано з різким зростанням тарифів та їх невідповідністю якості послуг, що надаються. Зазвичай централізоване опалення замінюють індивідуальними газовими котлами або електрокотлами, які забезпечують не лише опалення, а й гаряче водопостачання квартир. Це дозволяє споживачам повністю контролювати якість опалення та його вартість.
На сьогоднішній день важливою і перспективною темою в багатьох регіонах України є поквартирне опалення в багатоповерхових житлових будинках. У сучасних умовах, коли з кожним роком виникає все більше проблем, пов'язаних з підтриманням у працездатному стані систем централізованого опалення, збільшується кількість проектів, що передбачають установку індивідуальних котлів для обслуговування кожної квартири. Можливість використання індивідуального опалення від газового або електричного котла в багатоквартирному житловому будинку має масу переваг в порівнянні з централізованим опаленням: власник квартири отримує тепло і гарячу воду в будь-який час і без будь-яких обмежень та індивідуально регулює обсяг споживання теплової енергії, що є оптимальним використанням енергії. Крім того, стає можливим точне визначення споживання енергії кожною квартирою та індивідуальний розрахунок за неї. Таке децентралізоване опалення дозволяє отримувати відчутну економію коштів сімейного бюджету. Розрахунки, проведені в різних регіонах України показують, що при переході від централізованої системи теплопостачання до індивідуальної, витрати з оплати послуг значно скорочуються.
На сьогоднішній день стає очевидно, що автономні системи опалення мають право на поширення в нашій країні. Це раз за разом доводиться фахівцями за допомогою розрахунків, енергоаудиту та результатів експлуатації таких систем в реальних умовах. Конкретні цифри економії, виражені в гривнях і обсяг витрат палива, поступово стають все більш вагомим аргументом для тих, від кого залежить хід реформ українського теплопостачання. У теперішній час прагматичність і чіткі розрахунки стають нагальною необхідністю нашого життя.
Автономне та індивідуальне (поквартирне) опалення є одним з ефективних напрямків житлово-комунальної реформи. Це перехід до раціональної, ресурсозберігаючої економічної моделі за умови надійного газо- або електропостачання.
Система індивідуального (поквартирного) теплопостачання (опалення та/або гарячого водопостачання) – система, яка розташована в окремому приміщенні в межах даної квартири та призначена для обслуговування цієї квартири.
Фахівці відзначають три основних переваги індивідуального (поквартирного) опалення: по-перше, не потрібно створення та підтримання дорогих теплотрас; по-друге, відсутні тепловтрати при доставці тепла від місця його вироблення до споживача; по-третє, споживач отримує можливість використовувати саме ту кількість тепла, яке йому потрібно. Також для споживачів важливим «плюсом» такого рішення стає значна економія коштів.
За оцінкою фахівців, через фізично і морально застарілі тепломережі, котельні та інше обладнання більше половини енергоресурсів не використовується за призначенням, а вилітає у прямому сенсі в повітря. Коефіцієнт корисної дії старого котельного обладнання за сучасними мірками і так невеликий, всього 50%. А з урахуванням того, що в Україні на 100 км теплотрас припадає до 70 аварій на рік, то реально ККД такого обладнання значно нижче.
Тому бажання споживачів обзавестися автономною системою опалення у власній квартирі цілком логічно. При цьому встановивши її споживач отримує не лише комфорт, а й матеріальну вигоду - витрати на комунальні послуги стають значно меншими.
Виконання Програми оптимізації системи централізованого теплопостачання житлового будинку за адресою:м. Ізюм, вул.Людмили Александрової, 37 з обладнанням квартир будинку автономним опаленням на 2019 – 2020 роки передбачає оптимізацію системи опалення в місті, зменшення витрат та втрат енергоносіїв у житлово-комунальному господарстві та системі теплопостачання міста, розвиток системи теплопостачання шляхом впровадження альтернативних джерел опалення, проведення ефективної енергозберігаючої політики.
РОЗДІЛ I
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Програма оптимізації системи централізованого теплопостачання житлового будинку за адресою: м. Ізюм, вул. Людмили Александрової, 37 з обладнанням систем індивідуального (поквартирного) опалення та гарячого водопостачання на 2019 – 2020 роки (далі Програма) розроблена відповідно до ст. 143 Конституції України, п.22 ч. 1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 13 Закону України «Про теплопостачання», Закону України «Про енергозбереження», «Програми розвитку житлово-комунального господарства,інфраструктури та благоустрою міста Ізюм на 2018 – 2020 роки», затвердженої рішенням 56 сесії Ізюмської міської ради 7 скликання від 22.12. 2017р. № 1407.
У Програмі визначено аналіз поточного стану, мету та завдання, фінансове забезпечення, терміни реалізації, очікувані кінцеві результати реалізації програми.
РОЗДІЛ II
АНАЛІЗ ПОТОЧНОГО СТАНУ
ТА ПЕРЕДУМОВИ СТВОРЕННЯ ПРОГРАМИ
На даний час енергозбереження в галузі теплопостачання є не тільки економічно доцільним кроком, але й необхідною умовою функціонування комунального господарства в даній галузі та забезпечення населення теплом. В останні роки широко обговорюється доцільність масштабного впровадження різного роду систем автономного теплопостачання, як альтернативних джерел централізованому опаленню. Вже накопичений великий позитивний досвід експлуатації таких систем в різних містах України. Разом з тим, з'явилося й чимало технічних рішень для модернізації поширеного у нас централізованого теплопостачання.
Система централізованого теплопостачання м.Ізюм теж має низку проблем, які необхідно вирішувати в короткі терміни. В місті проводиться технічне переоснащення котелень з використанням новітніх технологій, встановлюються котельні на альтернативних видах палива, модернізуються теплові мережі.
Котельня по вул. Людмили Александрової, 37а займає в проблемах підприємства не останнє місце. Котельня збиткова – витрати на її утримання та функціонування перевищують збір платежів за послуги теплопостачання в 4,3 рази.
Технічні проблеми, пов’язані з фізичним та моральним старінням обладнання, що використовується (низький ККД встановленого обладнання, втрати в мережах, які перевищують нормативні, аварійний стан внутрішньобудинкових мереж, пошкодження теплової ізоляції, витоки, тощо).
Обладнання для виробництва тепла (котли НИИСТУ-5 та УНІВЕРСАЛ-6) є застарілими, енергоємними, а існуючі приєднані навантаження значно менші оптимальних режимів виробництва тепла, що зумовлює перевитрати палива. Насосне обладнання відпрацювало свій технічний ресурс. Окрім того, відсутні засоби автоматизації та регулювання. Тепломережі металеві надземного прокладання. Стан мереж вкрай незадовільний, зношеність сягає до 70%, чим допускаються наднормативні витрати в мережах, недогрів будівель. Внутрішньобудинкові мережі теплопостачання не мають систем регулювання споживання теплової енергії.
Загальна характеристика
та аналіз існуючої системи теплопостачання житлового будинку по
вул.Людмили Александрової, 37
Котельня станом на 01.01.2019 року:
- Введена в експлуатацію – 1975 рік;
- Вид, марка палива – тверде паливо, вугілля;
- Теплова потужність – 0,679 Гкал/годину;
- Балансоутримувач – Ізюмське комунальне підприємство теплових мереж Ізюмської міської ради;
- Первісна вартість 80 362,5грн.
- Технологічне обладнання - котли (НИИСТУ – 5; Універсал-6), насосне обладнання (К 20/30; К45/30)
- Теплова мережа – 78 п.м. стального трубопроводу Ду-89 мм, надземного прокладання.
Житловий будинок станом на 01.01.2019 року:
- Двоповерховий;
- 16 квартир;
- Приєднане навантаження - 0,056 Гкал/годину;
- Квартири з автономним опаленням - відсутні;
- Кількість абонентів, що отримують субсідію–8 ( 50%);
- Кількість пільговиків – немає;
- Заборгованість мешканців будинку за послуги опалення - 70 654,39 грн.
Витрати на виробництво котельною послуги з теплопостачання за 2017 рік
Статті витрат |
Од. виміру | Показники |
Енергоресурси у т.ч. |
грн.. | 296 245,00 |
вугілля | Тон | 108,8 |
грн.. | 284 590,00 | |
електроенергія | кВт/год | 6057 |
грн. | 11 289,00 | |
вода | м3 | 40,0 |
грн. | 366,00 | |
Поточний ремонт | грн. | 1 583,00 |
Заробітна плата | грн. | 111 097,00 |
Нарахування на з/плату | грн. | 41 172,00 |
Загальновиробничі | грн. | 3 343,00 |
Всього витрат за рік | грн. | 453 442,00 |
Нарахування споживачам за послуги теплопостачання по житловому будинку за 2017 рік
Корисний відпуск | Гкал | 94,576 |
Нараховане споживачам | грн. | 104 827,21 |
Оплачено споживачами | грн. | 110 259,76 |
Збитки по нарахуванню | грн. | 366 085,59 |
Збитки по надходженню | грн. | 361 588,47 |
Відсутність коштів на відновлення, капітальні ремонти та модернізацію котелень та теплових мереж у підприємства та відсутність бюджетних асигнувань на утримання об’єктів комунальної власності ставить під сумнів доцільність використання котельні по вул.Людмили Александрової, 37а в системі опалення житлового будинку по вул.Людмили Александрової, 37.
РОЗДІЛ ІІІ
ШЛЯХИ ТА СПОСОБИ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМ
Централізоване опалення не може бути економічно ефективним при вищезазначеному стані системи теплопостачання району вул.Людмили Александрової, тому необхідно перевести абонентів на індивідуальні (поквартирні) системи опалення.
Перехід на індивідуальні (поквартирні) системи стимулюватиме споживачів до економії теплової енергії. Для зменшення комунальних платежів власник квартири може виконати цілий ряд заходів: заміна вікон, опалювальних приладів, установка ефективних пристроїв регулювання тепловіддачі опалювальних приладів, вибір режимів роботи приладів - зниження температури в той час, коли приміщення не використовується, і т. д. Поквартирні системи опалення не тільки надають технічну можливість реалізації подібних заходів, але і дозволяють отримати за рахунок цього значний економічний ефект.
У зв'язку з переходом споживачів житлового будинку по вул.Людмили Александрової,37 на індивідуальне теплопостачання подальша експлуатація котельні по вул.Людмили Александрової,37а технічно недоцільна.
Проектом Програми передбачається оптимізація системи теплопостачання м.Ізюм в районі вул.Людмили Александрової шляхом переведення абонентів на індивідуальне (поквартирне) опалення. Споживачам створюються умови для вільного вибору енергоносія для системи теплопостачання (перейти на індивідуальне (поквартирне) опалення шляхом влаштування індивідуальних газових котлів або електроопалення, тощо).
Для досягнення додаткового ефекту від здійснення заходів реалізації Програми доцільним вважається впровадження заходів комплексної теплосанації, термомодернізації будівель, інженерних мереж, та інших дій, спрямованих на енергозбереження.
РОЗДІЛ IV
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
Метою Програми є впровадження енергозберігаючих заходів, забезпечення споживачів якісним опаленням, скорочення споживання енергоносіїв, вивід з експлуатації неефективних енергоємних котелень.
Головними завданнями реалізації Програми є:
- підвищення якості послуг з опалення та комфортне проживання громадян;
- ліквідація зношених теплових мереж та застарілого обладнання;
- економія споживання енергоресурсів;
- зниження витрат бюджету на паливно-енергетичне забезпечення житлового фонду та зменшення збитковості комунального теплопостачального підприємства;
- створення умов вибору споживачам для переходу на індивідуальне теплопостачання;
- забезпечення заходів соціального захисту населення.
РОЗДІЛ V
ОБСЯГИ ФІНАНСУВАННЯ ТА ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ КОШТІВ
Фінансування заходів, передбачених Програмою, здійснюється в Порядку, визначеному нормативно-правовими актами, на підставі наданих ІКПТМ та мешканцями клопотань з наведенням обґрунтувань щодо необхідності відповідного фінансування за рахунок коштів місцевого бюджету.
Фінансування Програми здійснюється в межах затверджених бюджетних призначень на її виконання, передбачених в міському бюджеті на відповідний рік.
Прогнозні обсяги фінансування Програми додаються у Додатку «Ресурсне забезпечення Програми оптимізації системи централізованого теплопостачання житлового будинку за адресою: м. Ізюм, вул. Людмили Александрової, 37 з обладнанням систем індивідуального (поквартирного) опалення та гарячого водопостачання на 2019 – 2020 роки».
Протягом року обсяг фінансування Програми за рахунок коштів міського бюджету може змінюватись відповідно до рішень Ізюмської міської ради про внесення змін до бюджету міста на відповідний рік, виходячи з наявного фінансового ресурсу бюджету м.Ізюм.
Головними розпорядниками коштів на виконання Програми є Управління житлово-комунального господарства Ізюмської міської ради.
Одержувачами коштів є мешканці житлового будинку № 37 по вул.Людмили Александрової та КЖРЕП-1.
Реалізація програми передбачається за рахунок:
- коштів загального фонду місцевого бюджету та бюджету розвитку - на виконання заходів щодо переведення житла на індивідуальне опалення;
- власні кошти населення;
- інші кошти у відповідності до чинного законодавства України.
Одним із заходів вважається співфінансування сімей з місцевого бюджету, після укладання договорів та визначення обсягу робіт в відсотковому еквіваленті кожній родині. Якщо серед мешканців будуть незахищені, малозабезпечені громадяни, передбачити їм виплату матеріальної допомоги згідно комплексної Програми соціального захисту населення Ізюмської міської ради.
Фінансування проводиться :
- на виготовлення проектної документації у разі необхідності проведення модернізації, реконструкції або інших заходів, що передбачають розробку проектно-кошторисної документації, в тому числі розробку ТЕО, газових мереж у будинках;
- на закупівлю обладнання та проведення монтажних робіт індивідуального опалення.
Також реалізація Програми може досягатись шляхом створення спільних підприємств та/або укладання договорів про спільну діяльність, оренди, концесії тощо у відповідності до чинного законодавства України.
РОЗДІЛ VI
ТЕРМІНИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
Програма оптимізації системи централізованого теплопостачання житлового будинку за адресою: м. Ізюм, вул. Людмили Александрової, 37 з обладнанням систем індивідуального (поквартирного) опалення та гарячого водопостачання на 2019 – 2020 роки передбачає її поетапну реалізацію до 2020 року включно.
1-й етап (2019 рік):
- Збір вихідних даних на проектування,
- Виконання проектно-кошторисної документації на встановлення індивідуального опалення в житлових квартирах мешканців;
- Придбання обладнання та матеріалів для встановлення індивідуального опалення в житлових квартирах мешканців;
- Обладнання квартир індивідуальним опаленням;
- Ліквідація котельної по вул. Людмили Александрової, 37, як джерела теплопостачання.
ОЧІКУВАНІ КІНЦЕВІ РЕЗУЛЬТАТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
Впровадженням Програми оптимізації системи централізованого теплопостачання житлового будинку за адресою: м. Ізюм, вул. Людмили Александрової, 37 з обладнанням квартир будинку автономним опаленням на 2019 – 2020 роки буде досягнуто:
- впровадження ресурсозберігаючих та енергоефективних технологій;
- зменшення споживання енергоносіїв, насамперед природного газу;
- завершено впровадження індивідуальних приладів опалення в будівлях, де економічно недоцільно забезпечення централізованого опалення.
Реалізація заходів Програми переведення житлового будинку на індивідуальне (поквартирне) опалення у м. Ізюм по вул. Людмили Александрової дозволить забезпечити:
- Досягнення максимального теплового комфорту;
- Закриття нерентабельної котельні, що перебуває в аварійному стані;
- Виключення втрат тепла в мережах теплопостачання;
- Економію споживання енергоресурсів;
- Економію фінансових ресурсів на ремонт і реконструкцію об'єктів теплового господарства;
- Зниження в 1,5 - 2 рази вартості оплати за опалення житла.
При відключенні окремих споживачів тепла від централізованого джерела та переході на індивідуальне опалення досягається економічний ефект за рахунок:
- зниження капіталовкладень при скороченні довжини теплових мереж;
- зменшення експлуатаційних витрат;
- зменшення теплових втрат і скорочення витрати палива.
Поквартирне опалення дозволить придбати в особі кінцевих споживачів (власників житла) найбільш справних платників за комунальні послуги, значно скоротити і ліквідувати заборгованість по послугах житлово-комунального господарства в майбутній опалювальний сезон.
РОЗДІЛ VIII
ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
Організація впровадження та реалізації Програми і контроль за ходом її виконання покладається на Управління житлово-комунального господарства Ізюмської міської ради.
Управління житлово-комунального господарства Ізюмської міської ради організовує інформаційно-роз'яснювальну роботу серед населення міста через друковані та електронні засоби масової інформації, шляхом проведення зборів тощо.
Оцінка реалізації програми проводиться щомісяця, а також за підсумками кожного року дії Програми.
Секретар Ізюмської міської ради А.Г. Єрдаларян
Додаток
до Програми оптимізації системи централізованого теплопостачання житлового будинку за адресою:
м. Ізюм, вул. Людмили Александрової, 37 з обладнанням систем індивідуального (поквартирного) опалення та гарячого водопостачання на 2019 – 2020 роки
Ресурсне забезпечення
Програми оптимізації системи централізованого теплопостачання житлового будинку за адресою: м. Ізюм, вул. Людмили Александрової, 37 з обладнанням систем індивідуального (поквартирного) опалення та гарячого водопостачання
на 2019 – 2020 роки
Прогнозовані обсяги фінансування з місцевого бюджету та інших джерел в т.ч.
№ зп | Найменування заходу |
Джерело фінансування | Обсяг фінансування, тис.грн. | Головний розпорядник коштів | Отримувач коштів | Виконавець робіт або одержувач |
1. | Збір вихідних даних для проектування, розробка проекту, погодження проекту та технічний нагляд | Співфінансування з місцевого бюджету | 39,68 |
Управління ЖКГ Ізюмської міської ради | Мешканці житлового будинку № 37 по вул. Людмили Александрової |
ПАТ «Харківгаз» |
Надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верстам населення | 39,68 |
УСЗН Ізюмської міської ради згідно комплексної Програми соціального захисту населення Ізюмської міської ради | ||||
2. | Забезпечення пуску газу до помешкання ( з виконанням робіт по реконструкції системи газопостачання) | Кошти населення | 177,12 |
- |
ПАТ «Харківгаз» | ПАТ «Харківгаз» |
3. | Придбання котлів опалення для монтажу індивідуального опалення |
Місцевий бюджет |
198,36 |
УЖКГ Ізюмської міської ради | КЖРЕП-1 |
КЖРЕП-1 |
Придбання опалювальних приладів та фасонних частин для монтажу індивідуального опалення | Місцевий бюджет, мешканці житлового будинку № 37 по вул. Людмили Александрової, ІКПТМ, КЖРЕП-1 |
166,92 |
УЖКГ Ізюмської міської ради |
КЖРЕП-1 |
КЖРЕП-1 |
|
Роботи по монтажу обладнання та системи опалення в квартирах житлового будинку | Місцевий бюджет, мешканці житлового будинку № 37 по вул. Людмили Александрової, ІКПТМ, КЖРЕП-1 |
55,92 |
УЖКГ Ізюмської міської ради |
КЖРЕП-1 |
ІКПТМ |
|
Загалом: | 677,68 |
Секретар Ізюмської міської ради А.Г. Єрдаларян