ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 4
ІЗЮМСЬКА МІСЬКА РАДА
_СЕСІЯ 7 СКЛИКАННЯ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ №
від ___ __________ 2019 року
Про затвердження Положення
про управління адміністративно-дозвільних послуг «Центр
надання адміністративних послуг» апарату
виконавчого комітету Ізюмської міської ради
Заслухавши доповідь заступника Ізюмського міського голови з питань економіки та фінансів Петрова К.Є., про необхідність приведення Положення про управління адміністративно-дозвільних послуг “Центр надання адміністративних послуг” апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради у відповідність до Постанови Кабінету Міністрів України від 14 серпня 2019 року № 714 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 року №118 і від 1 серпня 2013 року № 588, керуючись ст.26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні",
Ізюмська міська рада вирішила:
1. Затвердити Положення про управління адміністративно-дозвільних послуг “Центр надання адміністративних послуг” апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради (додається).
2. Рішення 72 сесії Ізюмської міської ради 7 скликання від 07 вересня 2018 року №1796 “ Про затвердження Положення про управління адміністративно-дозвільних послуг «Центр надання адміністративних послуг» апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради у новій редакції ” вважати таким, що втратило чинність.
3.Відповідальним за виконання даного рішення призначити заступника Ізюмського міського голови з питань економіки та фінансів.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Ізюмської міської ради з питань законності, правопорядку та депутатської діяльності та на постійну комісію Ізюмської міської ради з питань планування, бюджету та фінансів.
Ізюмський міський голова В.В. Марченко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення _____ сесії Ізюмської
міської ради ___ скликання
від ____________2019р. №____
ПОЛОЖЕННЯ
про управління адміністративно-дозвільних послуг
“Центр надання адміністративних послуг”
апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради
1. Управління адміністративно-дозвільних послуг “Центр надання адміністративних послуг” апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради (далі – Центр) утворюється з метою забезпечення надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Ізюмської міської ради.
2. Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації Центра приймається Ізюмською міською радою.
Центр підзвітний і підконтрольний Ізюмській міській раді та її виконавчому комітету, заступнику Ізюмського міського голови з питань економіки і фінансів, відповідно до розподілу обов’язків.
3. Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями центральних органів виконавчої влади, рішеннями Ізюмської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями Ізюмського міського голови, а також цим Положенням.
4. Основними завданнями Центру є:
- організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
- спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
- забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора;
- організація надання послуг віддаленого робочого місця адміністратора.
5. Центром забезпечується надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, затверджується Ізюмською міською радою.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.
На основі узгоджених рішень із суб’єктами надання адміністративних послуг через Центр також можуть надаватися інші адміністративні послуги.
6. У Центрі за рішенням Ізюмської міської ради, також може здійснюватися прийняття звітів, декларацій та скарг, надання консультацій, прийняття та видача документів, не пов’язаних з наданням адміністративних послуг, укладання договорів і угод представниками суб’єктів господарювання, які займають монопольне становище на відповідному ринку послуг, які мають соціальне значення для населення (водо-, тепло-, газо-, електропостачання тощо).
7. У приміщенні, де розміщується Центр, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо).
Добір суб’єктів господарювання для надання супутніх послуг здійснюється Ізюмською міською радою на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення, а також з урахуванням вимог законодавства у сфері оренди державного та комунального майна.
Забороняється відносити до супутніх послуг надання консультацій та інформації, пов’язаних з наданням адміністративних послуг, продаж бланків заяв та інших документів, необхідних для звернення щодо надання адміністративних послуг, а також надання допомоги в їх заповненні, формуванні пакета документів.
8. Центр повинен бути облаштований у місцях прийому суб’єктів звернень інформаційними стендами, інформаційними терміналами та/або іншими засобами доведення інформації до суб’єктів звернення, із зразками відповідних документів та інформацією в обсязі, достатньому для отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги.
За рішенням Ізюмської міської ради можуть встановлюватися додаткові вимоги щодо обслуговування суб’єктів звернення, зокрема можливість надання суб’єктам звернення консультацій та інформації про хід розгляду їх заяв за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку).
Встановлені вимоги щодо якості обслуговування суб’єктів звернення в Центрі не повинні погіршувати умов надання адміністративних послуг, визначених законом.
9. Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в Центрі звертається до адміністратора - посадової особи Ізюмської міської ради, яка організовує надання адміністративних послуг.
10. Адміністратор призначається на посаду та звільняється з посади Ізюмським міським головою.
Кількість адміністраторів, які працюють у Центрі, визначається Ізюмською міською радою.
11. Адміністратор має іменну печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування центру.
12. Основними завданнями адміністратора є:
12.1. надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
12.2. прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;
12.3. видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
12.4. організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;
12.5. здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
12.6. надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом;
12.7. складення протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом;
12.8. розгляд справ про адміністративні правопорушення та накладення стягнень.
13. Адміністратор має право:
13.1. безоплатно одержувати від суб’єкта надання адміністративних послуг, державних органів, центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ або організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;
13.2. погоджувати документи (рішення) в інших органах державної влади та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення;
13.3. інформувати керівника Центру та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;
13.4. посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;
13.5. порушувати клопотання перед керівником Центру щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи Центру.
14. Керівник Центру призначається на посаду та звільняється з посади Ізюмським міським головою, відповідно до вимог Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», інших нормативних актів, що стосуються проходження служби в органах місцевого самоврядування.
15. Керівник Центру відповідно до завдань, покладених на Центр:
15.1. здійснює керівництво роботою Центру, несе персональну відповідальність за організацію діяльності Центру;
15.2. організовує діяльність Центру, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи Центру;
15.3. координує діяльність адміністраторів, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;
15.4. організовує інформаційне забезпечення роботи Центру, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;
15.5. сприяє створенню належних умов праці у Центрі, вносить пропозиції до Ізюмської міської ради та Ізюмському міському голові щодо матеріально-технічного забезпечення Центру;
15.6. розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність адміністраторів;
15.7. може здійснювати функції адміністратора;
15.8. виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та Положенням про Центр.
16. Центр під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними органами виконавчої влади, іншими державними органами, Ізюмською міською радою та її виконавчим комітетом, підприємствами, установами або організаціями міста.
17. З метою забезпечення створення зручних та доступних умов отримання послуг суб’єктами звернень у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці за рішенням Ізюмської міської ради можуть утворюватися територіальні підрозділи Центру та віддалені робочі місця адміністраторів такого Центру, у яких забезпечується надання адміністративних послуг відповідно до переліку, який визначається Ізюмською міською радою.
18. Час прийому суб’єктів звернень в Центрі є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через Центр, і становить п’ять днів на тиждень та сім годин на день без перерви на обід та не менш як один день на тиждень до 20-ї години.
За рішенням Ізюмської міської ради час прийому суб’єктів звернень може бути збільшено.
19. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності Центру здійснюється за рахунок державного та місцевого бюджетів.
Центр звільняється від плати за підключення (у тому числі обслуговування та використання) до реєстрів, інших інформаційних баз, що використовуються для надання адміністративних послуг, а також від плати за обов’язкове навчання роботі з такими реєстрами.
Секретар Ізюмської міської ради А.Єрдаларян