ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 21
ІЗЮМСЬКА МІСЬКА РАДА
98_СЕСІЯ 7 СКЛИКАННЯ
від ___ __________ 2019 року
Про затвердження Програми підготовки до продажу
земельних ділянок в місті Ізюм на 2020-2022 роки
Розглянувши проект рішення та з метою забезпечення належного виконання покладених на виконавчі органи функцій в частині підготовлення до продажу, шляхом викупу земельних ділянок, створення ефективного та прозорого механізму використання бюджетних коштів, керуючись ст. 128 Земельного кодексу України, п.30 ч.1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про оцінку земель», відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2002 року № 1531«Про експертну грошову оцінку земельних ділянок», постанови Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2009 року №381 «Про затвердження Порядку здійснення розрахунків з розстроченням платежу за придбання земельної ділянки державної та комунальної власності» (зі змінами),
Ізюмська міська рада вирішила:
1.Затвердити Програму підготовки до продажу земельних ділянок в місті Ізюм на 2020-2022 роки (додається).
2.Доручити фінансовому управлінню Ізюмської міської ради при формуванні бюджету на 2020-2022 роки врахувати потребу в коштах на виконання Програми підготовки до продажу земельних ділянок в місті Ізюм на 2020-2022 роки в межах можливостей бюджету на відповідний рік.
3.Відповідальним за виконання даного рішення призначити заступника Ізюмського міського голови з питань комунального господарства.
4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Ізюмської міської ради з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.
Ізюмський міський голова В.В. Марченко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення ___ сесії Ізюмської міської ради 7 скликання
від ____________ року №____
Програма
підготовки до продажу земельних ділянок
в місті Ізюм на 2020-2022 роки
2019
ПАСПОРТ
Програми підготовки до продажу земельних ділянок в місті Ізюм
на 2020-2022 роки
1.Загальна частина
Основні правові засади діяльності та повноважень органів місцевого самоврядування в частині розпорядження та використання земельних ресурсів встановлені статтею 12, статтею 122 Земельного кодексу України (надалі – ЗКУ), статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в України».
Статтею 9 Закону України «Про оренду землі» закріплено переважне право орендаря на викуп земельної ділянки, що перебувала у його користуванні.
Порядок продажу земельних ділянок урегульовано статтею 128 ЗКУ. Зокрема, пунктом 8 зазначеної статті визначено, що ціна земельної ділянки визначається за експертною грошовою оцінкою, що проводиться суб’єктами господарювання, які є суб’єктами оціночної діяльності у сфері оцінки земель відповідно до закону, на замовлення органів державної влади, або органів місцевого самоврядування. Фінансування робіт з проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки здійснюється за рахунок внесеного покупцем авансу, що не може бути більшим ніж 20 відсотків вартості земельної ділянки, визначеної за нормативною грошовою оцінкою земельної ділянки.
Сума авансового внеску зараховується до ціни продажу земельної ділянки. Кошти, отримані від продажу земельних ділянок державної або комунальної власності, зараховуються органами державної влади, або органами місцевого самоврядування відповідно до державного та/або місцевих бюджетів у порядку, визначеному законом.
Таким чином, законодавством чітко визначено повноваження органу місцевого самоврядування щодо замовлення робіт з експертної грошової оцінки землі, хоч й на підставі сплаченого покупцем авансового внеску, однак в кінцевому розумінні відповідне фінансування відбувається за рахунок зменшення вартості викупу об’єкта оренди, тобто за рахунок коштів, які б могли надійти до місцевого бюджету.
Принцип ефективності використання бюджетних коштів є одним з основотворчих правових механізмів справедливого розподілу суспільного багатства (стаття 95 Конституції України).
Що стосується продажу шляхом викупу земельних ділянок у місті Ізюм впродовж 2017 – поточного періоду 2019 року спостерігається наступна тенденція, а саме:
- середній показник кількості укладених цивільно-правових угод складає 14 од.;
- узагальнена середня площа переданих у власність забудованих земельних ділянок за такими угодами складає 0,0590 га;
- відсутня однотипна тенденція щодо спаду та/або зростання кількості проданих земельних ділянок та площі земель, що були відчужені за такими угодами, у зв’язку із змінним попитом на викуп земельних ділянок.
З огляду на зазначене, з метою реалізації конституційних прав громадян на набуття права власності на землю, використання переважного права на викуп об’єкта оренди сумлінним юридичними та фізичними особам – орендарями, дотримання принципу ефективності використання бюджетних коштів, враховуючи урегульованість питання викупу земельних ділянок на державному рівні, а відтак й належного виконання повноважень органу місцевого самоврядування, в частині розпорядження земельними ділянками комунальної власності, найбільш доцільним та дієвим механізмом для забезпечення гарантованих прав є розроблення програми використання коштів місцевого бюджету для належного фінансування робіт по оцінці земель.
2.Мета Програми
Метою Програми є забезпечення належного виконання покладних на виконавчі органи функції в частині підготовлення до продажу шляхом викупу земельних ділянок, створення ефективного та прозорого механізму використання бюджетних коштів, забезпечення реалізації переважного права користувачів земельних ділянок на набуття права власності у порядку встановленому земельним законодавством.
Виконання поставленої мети урегулює та збалансує основні завдання та заходи, до вирішення яких спрямовано реалізацію програми.
3.Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми,
обсягів та джерел фінансування; строки та етапи виконання Програми
Реалізація (строк виконання) відповідної Програми здійснюватиметься на протязі 2020, 2021 та 2022 років, з урахуванням кількості звернень зацікавлених осіб щодо викупу земельних ділянок та прийнятих Ізюмською міською радою рішень у порядку, визначеному чинним законодавством.
Фінансування програми здійснюватиметься з рахунків бюджету міста Ізюм. Витрати на оплату послуг суб’єктів оціночної діяльності з виготовлення звітів про експертну грошову оцінку земельних ділянок здійснюватимуться після 100% сплати зацікавлених осіб (щодо яких Ізюмською міською радою прийнято рішення про надання дозволу на розроблення експертної грошової оцінки землі) розміру авансового внеску, граничні розміри якого визначені Земельним кодексом України.
4.Завдання Програми
Основним завданням Програми є своєчасність замовлення та виготовлення звітів про експертну грошову оцінку земельних ділянок щодо яких Ізюмською міською радою прийнято рішення про надання дозволу на проведення такої оцінки, з урахуванням кількості звернень зацікавлених осіб.
Виконання завдань залежатиме від кількості прийнятих міською радою рішень про проведення грошової оцінки землі, з урахування терміну сплати вказаними особами 100% розміру авансового внеску.
З метою відстеження ефективності реалізації Програми запропоновано використовувати наступні показники, а саме:
1) показники витрат (ресурсне забезпечення програми) – Обсяг видатків на проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок.
Одиницею виміру показника є обсяг необхідних залучень бюджетного фінансування, загальний розмір якого визначається даною програмою, рішеннями міської ради про виділення коштів на їх фінансування у порядку визначеному Бюджетним кодексом України, з урахуванням розміру наявності таких коштів у місцевому бюджеті.
2) показниками продукту є:
- кількість осіб, які викупили земельні ділянки – од.;
- кількість земельних ділянок, яка продана шляхом викупу – од.;
- площа земельних ділянок проданих шляхом викупу – га;
3) показниками ефективності є:
- середні витрати на 1 земельну ділянку відчужену шляхом викупу (визначається шляхом поділу загальної суми витрат на фінансування проведення експертної грошової оцінки землі на загальну кількість проданих земельних ділянок у відповідному періоді) – грн/од.;
- середні витрати на 1 кв.м викуплених земельних ділянок (визначається шляхом поділу загальної суми витрат на фінансування експертної грошової оцінки землі на загальну площу проданих земельних ділянок) — грн/кв.м
4) показниками якості є:
- відсоток земельних ділянок по яким проведена експертна грошова оцінка землі у відношенні до загальної кількості земельних ділянок щодо яким Ізюмською міською радою прийнято рішення про надання дозволу на проведення такої оцінки у відповідному періоді - %;
- відсоток загальної площі земельних ділянок, по яких проведена експертна грошова оцінка землі до загальної площі запланованих згідно прийнятих Ізюмською міською радою рішень про надання відповідного дозволу - %.
5.Напрямки діяльності та заходи Програми
Відділ землевпорядкування і ГІС апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради здійснює заходи щодо:
- щодо сприяння замовленню послуг з виготовлення суб’єктами оціночної діяльності, які мають право на здійснення відповідних робіт згідно Закону України «Про оцінку земель» звітів з експертної грошової оцінки таких об’єктів на конкурсних умов;
- проведення на постійній основі моніторингу дотримання строків розроблення відповідних звітів згідно укладених договорів про проведення експертної грошової оцінки землі;
- сприяння укладенню договорів про оплату авансового внеску в рахунок викупу земельних ділянок несільськогосподарського призначення на підставі відповідних рішень Ізюмської міської ради.
6.Координація та контроль за ходом виконання Програми
Відділ землевпорядкування і ГІС апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради здійснює координацію та моніторинг щодо:
- порядку укладання авансових договорів та суми сплачених за ними коштів;
- своєчасності замовлення послуг з розроблення звітів з експертної грошової оцінки земельних ділянок;
- дотримання суб’єктами оціночної діяльності строків виконання робіт, визначених відповідними угодами.
Загальний контроль за виконанням Програми здійснює постійна комісія Ізюмської міської ради з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.
Секретар Ізюмської міської ради А.Г. Єрдаларян
Додаток 1
до Програми підготовки до продажу
земельних ділянок в місті Ізюм на 2020-2022 роки
Ресурсне забезпечення Програми підготовки до продажу земельних ділянок в місті Ізюм на 2020 -2022 роки
Секретар Ізюмської міської ради А.Г. Єрдаларян
Додаток 2
до Програми підготовки до продажу98_СЕСІЯ 7 СКЛИКАННЯ
ПРОЄКТ РІШЕННЯ №
від ___ __________ 2019 року
Про затвердження Програми підготовки до продажу
земельних ділянок в місті Ізюм на 2020-2022 роки
Розглянувши проект рішення та з метою забезпечення належного виконання покладених на виконавчі органи функцій в частині підготовлення до продажу, шляхом викупу земельних ділянок, створення ефективного та прозорого механізму використання бюджетних коштів, керуючись ст. 128 Земельного кодексу України, п.30 ч.1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про оцінку земель», відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2002 року № 1531«Про експертну грошову оцінку земельних ділянок», постанови Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2009 року №381 «Про затвердження Порядку здійснення розрахунків з розстроченням платежу за придбання земельної ділянки державної та комунальної власності» (зі змінами),
Ізюмська міська рада вирішила:
1.Затвердити Програму підготовки до продажу земельних ділянок в місті Ізюм на 2020-2022 роки (додається).
2.Доручити фінансовому управлінню Ізюмської міської ради при формуванні бюджету на 2020-2022 роки врахувати потребу в коштах на виконання Програми підготовки до продажу земельних ділянок в місті Ізюм на 2020-2022 роки в межах можливостей бюджету на відповідний рік.
3.Відповідальним за виконання даного рішення призначити заступника Ізюмського міського голови з питань комунального господарства.
4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Ізюмської міської ради з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.
Ізюмський міський голова В.В. Марченко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення ___ сесії Ізюмської міської ради 7 скликання
від ____________ року №____
Програма
підготовки до продажу земельних ділянок
в місті Ізюм на 2020-2022 роки
2019
ПАСПОРТ
Програми підготовки до продажу земельних ділянок в місті Ізюм
на 2020-2022 роки
1.Ініціатор розроблення програми | Постійна комісія Ізюмської міської ради з питань містобудування, архітектури та земельних відносин |
2.Дата, номер і назва розпорядчого документа про розроблення програми | - |
3.Розробник програми | Відділ землевпорядкування і ГІС апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради |
4.Співрозробники програми | Постійна комісія Ізюмської міської ради з питань містобудування, архітектури та земельних відносин |
5.Відповідальні виконавці програми | Відділ землевпорядкування і ГІС апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради |
6.Головний розпорядник бюджетних коштів | Виконавчий комітет Ізюмської міської ради |
7.Учасники програми | Відділ землевпорядкування і ГІС апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради |
8.Термін реалізації програми | 2020-2022 рік |
9.Перелік бюджетів, які беруть участь у реалізації програми | Міський бюджет |
10.Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідний для реалізації програми | 90х3=270тис.грн. |
1.Загальна частина
Основні правові засади діяльності та повноважень органів місцевого самоврядування в частині розпорядження та використання земельних ресурсів встановлені статтею 12, статтею 122 Земельного кодексу України (надалі – ЗКУ), статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в України».
Статтею 9 Закону України «Про оренду землі» закріплено переважне право орендаря на викуп земельної ділянки, що перебувала у його користуванні.
Порядок продажу земельних ділянок урегульовано статтею 128 ЗКУ. Зокрема, пунктом 8 зазначеної статті визначено, що ціна земельної ділянки визначається за експертною грошовою оцінкою, що проводиться суб’єктами господарювання, які є суб’єктами оціночної діяльності у сфері оцінки земель відповідно до закону, на замовлення органів державної влади, або органів місцевого самоврядування. Фінансування робіт з проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки здійснюється за рахунок внесеного покупцем авансу, що не може бути більшим ніж 20 відсотків вартості земельної ділянки, визначеної за нормативною грошовою оцінкою земельної ділянки.
Сума авансового внеску зараховується до ціни продажу земельної ділянки. Кошти, отримані від продажу земельних ділянок державної або комунальної власності, зараховуються органами державної влади, або органами місцевого самоврядування відповідно до державного та/або місцевих бюджетів у порядку, визначеному законом.
Таким чином, законодавством чітко визначено повноваження органу місцевого самоврядування щодо замовлення робіт з експертної грошової оцінки землі, хоч й на підставі сплаченого покупцем авансового внеску, однак в кінцевому розумінні відповідне фінансування відбувається за рахунок зменшення вартості викупу об’єкта оренди, тобто за рахунок коштів, які б могли надійти до місцевого бюджету.
Принцип ефективності використання бюджетних коштів є одним з основотворчих правових механізмів справедливого розподілу суспільного багатства (стаття 95 Конституції України).
Що стосується продажу шляхом викупу земельних ділянок у місті Ізюм впродовж 2017 – поточного періоду 2019 року спостерігається наступна тенденція, а саме:
- середній показник кількості укладених цивільно-правових угод складає 14 од.;
- узагальнена середня площа переданих у власність забудованих земельних ділянок за такими угодами складає 0,0590 га;
- відсутня однотипна тенденція щодо спаду та/або зростання кількості проданих земельних ділянок та площі земель, що були відчужені за такими угодами, у зв’язку із змінним попитом на викуп земельних ділянок.
З огляду на зазначене, з метою реалізації конституційних прав громадян на набуття права власності на землю, використання переважного права на викуп об’єкта оренди сумлінним юридичними та фізичними особам – орендарями, дотримання принципу ефективності використання бюджетних коштів, враховуючи урегульованість питання викупу земельних ділянок на державному рівні, а відтак й належного виконання повноважень органу місцевого самоврядування, в частині розпорядження земельними ділянками комунальної власності, найбільш доцільним та дієвим механізмом для забезпечення гарантованих прав є розроблення програми використання коштів місцевого бюджету для належного фінансування робіт по оцінці земель.
2.Мета Програми
Метою Програми є забезпечення належного виконання покладних на виконавчі органи функції в частині підготовлення до продажу шляхом викупу земельних ділянок, створення ефективного та прозорого механізму використання бюджетних коштів, забезпечення реалізації переважного права користувачів земельних ділянок на набуття права власності у порядку встановленому земельним законодавством.
Виконання поставленої мети урегулює та збалансує основні завдання та заходи, до вирішення яких спрямовано реалізацію програми.
3.Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми,
обсягів та джерел фінансування; строки та етапи виконання Програми
Реалізація (строк виконання) відповідної Програми здійснюватиметься на протязі 2020, 2021 та 2022 років, з урахуванням кількості звернень зацікавлених осіб щодо викупу земельних ділянок та прийнятих Ізюмською міською радою рішень у порядку, визначеному чинним законодавством.
Фінансування програми здійснюватиметься з рахунків бюджету міста Ізюм. Витрати на оплату послуг суб’єктів оціночної діяльності з виготовлення звітів про експертну грошову оцінку земельних ділянок здійснюватимуться після 100% сплати зацікавлених осіб (щодо яких Ізюмською міською радою прийнято рішення про надання дозволу на розроблення експертної грошової оцінки землі) розміру авансового внеску, граничні розміри якого визначені Земельним кодексом України.
4.Завдання Програми
Основним завданням Програми є своєчасність замовлення та виготовлення звітів про експертну грошову оцінку земельних ділянок щодо яких Ізюмською міською радою прийнято рішення про надання дозволу на проведення такої оцінки, з урахуванням кількості звернень зацікавлених осіб.
Виконання завдань залежатиме від кількості прийнятих міською радою рішень про проведення грошової оцінки землі, з урахування терміну сплати вказаними особами 100% розміру авансового внеску.
З метою відстеження ефективності реалізації Програми запропоновано використовувати наступні показники, а саме:
1) показники витрат (ресурсне забезпечення програми) – Обсяг видатків на проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок.
Одиницею виміру показника є обсяг необхідних залучень бюджетного фінансування, загальний розмір якого визначається даною програмою, рішеннями міської ради про виділення коштів на їх фінансування у порядку визначеному Бюджетним кодексом України, з урахуванням розміру наявності таких коштів у місцевому бюджеті.
2) показниками продукту є:
- кількість осіб, які викупили земельні ділянки – од.;
- кількість земельних ділянок, яка продана шляхом викупу – од.;
- площа земельних ділянок проданих шляхом викупу – га;
3) показниками ефективності є:
- середні витрати на 1 земельну ділянку відчужену шляхом викупу (визначається шляхом поділу загальної суми витрат на фінансування проведення експертної грошової оцінки землі на загальну кількість проданих земельних ділянок у відповідному періоді) – грн/од.;
- середні витрати на 1 кв.м викуплених земельних ділянок (визначається шляхом поділу загальної суми витрат на фінансування експертної грошової оцінки землі на загальну площу проданих земельних ділянок) — грн/кв.м
4) показниками якості є:
- відсоток земельних ділянок по яким проведена експертна грошова оцінка землі у відношенні до загальної кількості земельних ділянок щодо яким Ізюмською міською радою прийнято рішення про надання дозволу на проведення такої оцінки у відповідному періоді - %;
- відсоток загальної площі земельних ділянок, по яких проведена експертна грошова оцінка землі до загальної площі запланованих згідно прийнятих Ізюмською міською радою рішень про надання відповідного дозволу - %.
5.Напрямки діяльності та заходи Програми
Відділ землевпорядкування і ГІС апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради здійснює заходи щодо:
- щодо сприяння замовленню послуг з виготовлення суб’єктами оціночної діяльності, які мають право на здійснення відповідних робіт згідно Закону України «Про оцінку земель» звітів з експертної грошової оцінки таких об’єктів на конкурсних умов;
- проведення на постійній основі моніторингу дотримання строків розроблення відповідних звітів згідно укладених договорів про проведення експертної грошової оцінки землі;
- сприяння укладенню договорів про оплату авансового внеску в рахунок викупу земельних ділянок несільськогосподарського призначення на підставі відповідних рішень Ізюмської міської ради.
6.Координація та контроль за ходом виконання Програми
Відділ землевпорядкування і ГІС апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради здійснює координацію та моніторинг щодо:
- порядку укладання авансових договорів та суми сплачених за ними коштів;
- своєчасності замовлення послуг з розроблення звітів з експертної грошової оцінки земельних ділянок;
- дотримання суб’єктами оціночної діяльності строків виконання робіт, визначених відповідними угодами.
Загальний контроль за виконанням Програми здійснює постійна комісія Ізюмської міської ради з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.
Секретар Ізюмської міської ради А.Г. Єрдаларян
Додаток 1
до Програми підготовки до продажу
земельних ділянок в місті Ізюм на 2020-2022 роки
Ресурсне забезпечення Програми підготовки до продажу земельних ділянок в місті Ізюм на 2020 -2022 роки
Обсяг коштів, які планується залучити на виконання програми | Прогнозний обсяг фінансування (тис. грн.) | |||
Всього: | у т. ч. за роками | |||
2020р. | 2021 р. | 2022 р. | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Обсяг ресурсів усього, у т.ч. | 270 | 90 | 90 | 90 |
Державний бюджет | 0 | 0 | 0 | 0 |
Обласний бюджет | 0 | 0 | 0 | 0 |
Міський бюджет | 270 | 90 | 90 | 90 |
Кошти небюджетних джерел |
Секретар Ізюмської міської ради А.Г. Єрдаларян
Додаток 2
земельних ділянок в місті Ізюм на 2020-2022 роки
Результативні показники виконання завдань Програми підготовки до продажу земельних ділянок в місті Ізюм
на 2020-2022 роки
Відповідальні виконавці ТПКВК, завдання програми, результативні показники | Код тимчасової класифікації видатків на кредитування | Строки виконання програми | ||||||||
2020 р. (проєкт) | 2021 р. (проєкт) | 2022 р. (проєкт) | ||||||||
Разом | у т.ч. кошти місцевого бюджету тис. грн. | Разом | у т.ч. кошти місцевого бюджету тис. грн. | Разом | у т.ч. кошти місцевого бюджету тис. грн. | |||||
Загальний фонд | Спеціальний фонд | Загальний фонд | Спеціальний фонд | Загальний фонд | Спеціальний фонд | |||||
Всього на виконання програми | 90 | 0 | 90 | 90 | 0 | 90 | 90 | 0 | 90 | |
Мета програми | Метою Програми є забезпечення належного виконання покладних на виконавчі органи функції в частині підготовлення до продажу шляхом викупу земельних ділянок, створення ефективного та прозорого механізму використання бюджетних коштів, забезпечення реалізації переважного права користувачів земельних ділянок на набуття права власності у порядку, встановленому земельним законодавством. | |||||||||
КПКВКМБ(ТПКВК МБ) | ||||||||||
Відповідальний виконавець | Відділ землевпорядкування і ГІС апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради. | |||||||||
Завдання | Своєчасність замовлення та виготовлення звітів з експертної грошової оцінки земельних ділянок щодо яких Ізюмською міською радою прийняті рішення про надання дозволу на проведення такої оцінки, з урахуванням кількості звернень зацікавлених осіб. | |||||||||
Показники виконання: | ||||||||||
Показники витрат | ||||||||||
Обсяг видатків на проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок (тис. грн.) | 90 | 90 | 90 | |||||||
Показники продукту | ||||||||||
Кількість осіб, які викупили земельні ділянки, од. | 14 | 14 | 14 | |||||||
Кількість земельних ділянок, які продані шляхом викупу, од. | 14 | 14 | 14 | |||||||
Площа земельних ділянок, проданих шляхом викупу, кв.м | 590 | 590 | 590 | |||||||
Показники ефективності | ||||||||||
Середні витрати на 1 земельну ділянку відчужену шляхом викупу, од/тис. грн. | 6,43 | 6,43 | 6,43 | |||||||
Середні витрати на 1 кв.м. викуплених земельних ділянок, кв.м/ грн. | 6,56 | 6,56 | 6,56 | |||||||
Показники якості | ||||||||||
Відсоток земельних ділянок, по яким проведена експертна грошова оцінка землі у відношенні до загальної кількості земельних ділянок, яких Ізюмською міською радою прийняті рішення про надання дозволу на проведення такої оцінки, % | 90 | 90 | 90 | |||||||
Відсоток загальної площі земельних ділянок, по яких проведена експертна грошова оцінка землі до загальної площі запланованих згідно прийнятих Ізюмською міською радою рішень про надання відповідного дозволу. | 85 | 85 | 85 |
Секретар Ізюмської міської ради А.Г. Єрдаларян