ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 7


ІЗЮМСЬКА МІСЬКА РАДА
103 СЕСІЯ  7  СКЛИКАННЯ
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
 
від ____ _________ 2020 року                                                    
 
Про  внесення  змін  до  рішення  90 сесії Ізюмської
міської  ради  7 скликання  від 25 червня 2019 року 
№ 2272 «Про затвердження Переліку адміністративних
послуг, які надаються управлінням адміністративно-
дозвільних послуг «Центр надання адміністративних
послуг»  апарату  виконавчого  комітету  Ізюмської
міської ради у новій редакції»
 
Заслухавши доповідь заступника Ізюмського міського голови Петрова Костянтина Євгеновича про необхідність затвердження Переліку адміністративних послуг, які надаються через управління адміністративно-дозвільних послуг “Центр надання адміністративних послуг” апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради у новій редакції для підвищення ефективності, якості та доступності надання адміністративних послуг у сфері соціального захисту населення відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 року №523 (в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.10.2017 року №782-р) та для забезпечення виконання Угоди про співпрацю між Східним міжрегіональним управлінням Мінітерства юстиції (м.Харків) та Ізюмською міською радою, керуючись ст.26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні",
 
Ізюмська міська рада вирішила:
1. Внести зміни до Переліку адміністративних послуг, які надаються управлінням адміністративно-дозвільних послуг «Центр надання адміністративних послуг», затверджених рішенням 90 сесії Ізюмської міської ради 7 скликання від 25 червня 2019 року  № 2272 , шляхом викладення у новій редакції, що додається.
         2.Відповідальним за виконання даного рішення призначити заступника Ізюмського міського голови з питань економіки та фінансів.
3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Ізюмської міської ради з питань планування, бюджету та фінансів.
 
 
Ізюмський міський голова                                                   В.В. Марченко
 

 
ЗАТВЕРДЖЕНО:
Рішення _____ сесії Ізюмської
міської ради ___ скликання
від ____________2020р. №____
 
Перелік
адміністративних послуг, які надаються
управлінням адміністративно-дозвільних послуг
«Центр надання адміністративних послуг»
апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради
 
1 Надання копій рішень Ізюмської міської ради
2 Надання копій рішень виконавчого комітету Ізюмської міської ради
3 Надання копій розпоряджень Ізюмського міського голови
4 Надання дозволу на складання звіту з експертної грошової оцінки земельної ділянки у м.Ізюм
5 Видача дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
6 Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або зміни цільового призначення земельної ділянки
7 Надання рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності.
8 Видача дозволу про продаж земельної ділянки державної та комунальної власності
9 Надання земельних ділянок у постійне користування юридичним особам
10 Надання земельних ділянок в оренду юридичним та фізичним особам
11 Надання рішення про продаж земельних ділянок державної та комунальної власності
12 Поновлення (продовження) договору оренди земельної ділянки
13 Дострокове припинення права оренди землі
14 Внесення змін до договору оренди землі
15 Надання громадянам України земельних ділянок безоплатно у власність (в т.ч. приватизація земельних ділянок, що знаходяться у користуванні громадян)
16 Рішення про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), з метою передачі даних ділянок у приватну власність
17 Рішення про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), для оформлення права оренди земельних ділянок
18 Видача дозволу на безкоштовне забезпечення продуктами дитячого харчування дітей перших двох років життя
19 Приватизація житлового приміщення
20 Взяття на квартирний облік громадян, які потребують покращення житлових умов
21 Видача службового ордеру на отримання службового житла
22 Надання погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг на території м.Ізюм
23 Видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами
24 Продовження терміну дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами
25 Надання житлового приміщення для тимчасового проживання ВПО
26 Присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна
27 Погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки усіх категорій та форм власності (суб’єктам господарювання)
28 Видача будівельного паспорту забудови земельної ділянки
29 Внесення змін до будівельного паспорта забудови земельної ділянки
30 Отримання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки
31 Встановлення відповідності намірів щодо місця розташування тимчасової споруди  комплексній схемі розміщення тимчасових споруд (у разі її наявності) та будівельним нормам
32 Оформлення та видача паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності
33 Рішення про переведення приміщення (будинку) з житлового в нежитловий фонд
34 Рішення про надання дозволу на розробку детального плану території
35 Реєстрація місця проживання особи
36 Реєстрація місця проживання малолітньої дитини
37 Зняття з реєстрації місця проживання особи
38 Реєстрація місця перебування особи
39 Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи
40 Внесення інформації до Реєстру територіальної громади міста Ізюм Харківської області
41 Внесення змін до інформації, що міститься в Реєстрі територіальної громади міста Ізюм Харківської області
42 Встановлення статусу та первинна видача посвідчення батьків багатодітної сім’ї
43 Встановлення статусу та первинна видача посвідчення батьків багатодітної сім’ї з числа внутрішньо переміщених осіб
44 Встановлення статусу та первинна видача посвідчення дитини з багатодітної сім’ї
45 Встановлення статусу та первинна видача посвідчення дитини з багатодітної сім’ї з числа внутрішньо переміщених осіб
46 Видача дублікату посвідчення батьків та дитини з багатодітної сім’ї
47 Видача дублікату посвідчення батьків та дитини з багатодітної сім’ї з числа внутрішньо переміщених осіб
48 Продовження строку дії посвідчення батьків та дитини з багатодітної сім’ї у зв’язку з народженням дитини
49 Продовження строку дії посвідчення батьків та дитини з багатодітної сім’ї з числа внутрішньо переміщених осіб у зв’язку з народженням дитини
50 Продовження строку дії посвідчення батьків та дитини з багатодітної сім’ї у зв’язку з навчанням дитини з даної сім’ї за денною формою навчання
51 Продовження строку дії посвідчення батьків та дитини з багатодітної сім’ї з числа внутрішньо переміщених осіб у зв’язку з навчанням дитини з даної сім’ї за денною формою навчання
52 Взяття на облік багатодітних сімей в Управлінні соціального захисту населення Ізюмської міської ради
53 Взяття на облік багатодітних сімей в Управлінні соціального захисту населення Ізюмської міської ради багатодітної сім’ї з числа внутрішньо переміщених осіб
54 Вклейка фотокартки до посвідчення дитини з багатодітної сім’ї віком від 14 років
55 Вклейка фотокартки до посвідчення дитини з багатодітної сім’ї віком від 14 років з числа внутрішньо переміщених осіб
56 Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”
57 Установлення статусу та видача посвідчень ветеранам праці
58 Подовження строку дії посвідчення  ветеранам праці
59 Установлення статусу та видача посвідчень учасника війни
60 Включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги
61 Установлення статусу та видача посвідчень членам сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни
62 Вклейка вкладки до посвідчення  членам сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни
63 Установлення статусу та видача посвідчень особам з інвалідністю внаслідок війни
64 Вклейка вкладки до посвідчень особам з інвалідністю внаслідок війни
65 Надання компенсації за послуги муніципальної няні
66 Видача посвідчень особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю
67 Подовження строку дії посвідчення  особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю
68 Установлення статусу та видача посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (відповідно до визначених категорій)
69 Подовження строку дії  посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (відповідно до визначених категорій)
70 Надання розрахунків розміру орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності, грошова оцінка яких проведена
71 Надання довідки про володіння державною мовою/розуміння державної мови в обсязі достатньому для спілкування
72 Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку
73 Оформлення та видача паспорта громадянина України (вперше) у формі ІD-картки
74 Оформлення та видача паспорта громадянина України (у разі обміну)
у формі ІD-картки
75 Оформлення та видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон
76 Оформлення та видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон
(у разі обміну)
77 Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки) (за бажанням)
78 Оформлення та видача паспорта громадянина України у зв’язку непридатності паспорта для подальшого використання
79 Державна реєстрація фізичної особи підприємцем
80 Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців
81 Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем за її рішенням
82 Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
83 Державна реєстрація створення юридичної особи
84 Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи
85 Видача копії документа, що міститься в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи – підприємця
86 Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи
87 Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи
88 Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи
89 Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи
90 Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи
91 Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи
92 Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора
93 Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації
94 Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації
95 Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу-підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
96 Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу (у т. ч. громадських формувань), зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
97 Державна реєстрація права власності на нерухоме майно
98 Державна реєстрація інших (відмінних від права власності) речових прав на нерухоме майно
99 Державна реєстрація обтяжень речових прав, іпотеки
100 Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, у тому числі виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника
101 Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
102 Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
103 Скасування рішення державного реєстратора речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
104 Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна
105 Надання інформації у паперовій формі та, або в електронній формі з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
106 Державна реєстрація створення громадського об'єднання
107 Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об'єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів
108 Державна реєстрація включення відомостей про громадське об'єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
109 Державна реєстрація рішення про виділ громадського об'єднання
110 Державна реєстрація рішення про припинення громадського об'єднання
111 Державна реєстрація  зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об'єднання
112 Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення громадського об'єднання
113 Державна реєстрація припинення громадського об'єднання в результаті його ліквідації
114 Державна реєстрація припинення громадського об'єднання в результаті його реорганізації
115 Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об'єднання
116 Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об'єднання
117 Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об'єднання
118 Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки
119 Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями
120 Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою
121 Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць
122 Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації
123 Видача висновку про погодження документації із землеустрою
124 Дозвіл (санітарний паспорт) на роботи з радіоактивними речовинами та іншими джерелами іонізуючого випромінювання
125 Дозвіл на проведення діагностичних, експериментальних, випробувальних, вимірювальних робіт на підприємствах, в установах, організаціях, діяльність яких пов’язана з використанням джерел неіонізуючого випромінювання
126 Експлуатаційний дозвіл операторам потужностей (об’єктів), що здійснюють виробництво харчових продуктів, підконтрольних ветеринарній службі, та для агропродовольчих ринків
127 Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів): з переробки неїстівних продуктів тваринного походження; з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів
128 Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки
129 Державна реєстрація статутів територіальних громад сіл, селищ, міст.
130 Державна реєстрація змін до статуту територіальних громад сіл, селищ, міст
131 Видача дубліката свідоцтва про реєстрацію статутів територіальних громад сіл, селищ, міст
132 Скасування державної реєстрації статуту територіальної громади
133 Державна реєстрація створення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок
134 Державна реєстрація рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок
135 Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок
136 Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок
137 Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті реорганізації
138 Державної реєстрація включення відомостей про професійну спілку, об’єднання професійних спілок, організацію професійних спілок, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
139 Державна реєстрація змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів
140 Державна реєстрація створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки
141 Державна реєстрація рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки
142 Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті ліквідації
143 Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті реорганізації
144 Державна реєстрація змін складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) творчої спілки, територіального осередку творчої спілки
145 Державна реєстрація включення відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
146 Державна реєстрація змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів
147 Державна реєстрація створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців
148 Державна реєстрація рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців
149 Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців
150 Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті ліквідації
151 Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті реорганізації
152 Державна реєстрація включення відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
153 Державна реєстрація змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів
154 Державна реєстрація створення структурного утворення політичної партії
155 Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
156 Державна реєстрація рішення про припинення структурного утворення політичної партії
157 Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії
158 Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації
159 Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його реорганізації.
160 Державна реєстрація включення відомостей про структурне утворення політичної партії, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань





























































































































































































































































































Секретар Ізюмської міської ради                                        А.Г. Єрдаларян