ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 6
ІЗЮМСЬКА МІСЬКА РАДА
_ СЕСІЯ 7 СКЛИКАННЯ
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
від _____________ 2020 року № _______
Про затвердження Концепції вдосконалення системи надання адміністративних послуг та модернізації управління адміністративно-дозвільних послуг “Центр надання адміністративних послуг” апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради
Керуючись Законом України від 06.09.2012 № 5203-VІ "Про адміністративні послуги" із внесеними до нього змінами, ст.ст. 26, 54, 59, 73 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні",
Ізюмська міська рада вирішила:
1.Затвердити Концепцію вдосконалення системи надання адміністративних послуг та модернізації управління адміністративно-дозвільних послуг “Центр надання адміністративних послуг” апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради (додається).
2.Відповідальним за виконання даного рішення призначити заступника Ізюмського міського голови з питань економіки та фінансів.
3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Ізюмської міської ради з питань планування, бюджету та фінансів.
Ізюмський міський голова В.В. Марченко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення _____ сесії Ізюмської
міської ради ___ скликання
від ____________2020р. №____
адміністративних послуг та модернізації
управління адміністративно-дозвільних послуг “Центр надання адміністративних послуг”
апарату виконавчого комітету
Ізюмської міської ради
2020 рік
Загальні положення
Концепція вдосконалення системи надання адміністративних послуг і розвитку управління адміністративно-дозвільних послуг “Центр надання адміністративних послуг” апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради (далі – Концепція) розроблена з метою реалізації вимог Закону України від 06.09.2012 № 5203-VІ «Про адміністративні послуги», відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 № 118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг», від 01.08.2013 № 588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг».
Концепція визначає основні організаційно-правові питання розвитку та функціонування управління адміністративно-дозвільних послуг “Центр надання адміністративних послуг” апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради (далі – ЦНАП) та спрямована на втілення у практику нових підходів у взаємовідносинах суб’єктів надання адміністративних послуг та суб’єктів звернення за принципом "єдиного вікна", що в подальшому дасть можливість отримувати максимальну кількість адміністративних послуг в Ізюмській міській об’єднаній територіальній громаді, без необхідності відвідування адміністративного центру Ізюмського району.
Мета та термін Концепції
Метою Концепції є визначення стратегічного бачення розвитку ЦНАП на середньострокову перспективу (3 роки), а також створення рівних умов для надання мешканцям громади, незалежно від статі, віку та фізичних можливостей, суб’єктам господарювання необхідних адміністративних послуг в зручний та доступний способи.
Термін реалізації Концепції – 2020-2022 рр.
Завдання Концепції
Завданнями Концепції є:
- забезпечення передумов для створення належної системи управління сферою надання адміністративних послуг;
- вдосконалення системи надання адміністративних послуг;
- визначення Переліку адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП;
- розробка та затвердження інформаційних і технологічних карток адміністративних послуг;
- створення передумов для надання максимально можливої кількості адміністративних послуг, у тому числі у електронному вигляді;
- забезпечення отримання громадою повноважень з надання усіх адміністративних послуг, необхідних громадянам та суб’єктам господарювання, які делеговані або можуть бути делеговані державою органам місцевого самоврядування відповідного рівня;
- забезпечення належної матеріально-технічної бази ЦНАП;
- створення комфортних умов для обслуговування суб’єктів звернення та належних умов для роботи посадових осіб органу місцевого самоврядування;
- забезпечення доступних та безбар’єрних умов для отримання адміністративних послуг усіма мешканцями Ізюмської міської об’єднаної територіальної громади (далі – ОТГ);
- приближення надання адміністративних послуг до місця проживання громадян, впровадження інформаційних технологій;
- забезпечення гендерної рівності та особливих потреб громадян на всіх етапах створення та функціонування ЦНАП.
Поточний стан та проблеми, на розв’язання яких спрямована Концепція
До створення ЦНАП адміністративні послуги громадянам та суб’єктам господарювання в межах повноважень відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» надавалися виконавчими органами, структурними підрозділами і посадовими особами Ізюмської міської ради.
ЦНАП утворено 01.07.2013 року як структурний підрозділ – управління адміністративно-дозвільних послуг «Центр надання адміністративних послуг». Розроблено та затверджено Положення про ЦНАП, перелік послуг, посадові інструкції, ІК та ТК. Регламент ЦНАП у процесі обговорення, оскільки є регуляторним актом. Перелік послуг складається з 118 адміністративних послуг та потребує доповнення послугами соціального характеру та послугами ПФУ.
У 2019 році адміністратори ЦНАП почали здійснювати виїзне обслуговування мешканців громади із застосуванням спеціального обладнання – мобільного кейсу. Затверджено порядок надання адміністративних послуг з використанням портативного апаратного комплексу «Мобільний кейс».
Громада провела модернізацію ЦНАП за участі програми міжнародної технічної допомоги. У межах проекту «Зміцнення громадської довіри» (UCBI ІІ), що фінансувався Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та реалізувався компанією Кімонікс Інтернешнл Інк., у період з 31.10.2018 року по 31.12.2018 року Громаді було надано грантову допомогу «Покращення надання послуг ЦНАП в Ізюмі». Було закуплено офісне ІТ- обладнання, меблі, електронна система керування чергою, облаштовано паспортну станцію та обладнано кімнату для персоналу.
Приміщення для ЦНАП знаходиться на першому поверсі житлового будинку. Площа приміщення – 190,9 м2. Приміщення пристосоване для людей з інвалідністю.
При здійсненні повноважень щодо надання адміністративних послуг суб’єктам звернення існувало кілька проблемних питань, основними серед яких можна виділити наступні:
- після створення Ізюмської міської об’єднаної територіальної громади жителі населеного пункту, які проживають за межами міста втратили можливість отримувати адміністративні послуги, які надавались відповідною сільською радою;
- відсутність програмного забезпечення в сільській раді;
- у більшості виконавчих органів існують обмежені дні та години прийому;
- необхідність звернення до декількох виконавчих органів для вирішення питань, що передують отриманню кінцевого документа як результату надання адміністративної послуги. Одержувачу послуг необхідно здійснити багато погоджувальних дій у значної кількості виконавчих органів, що збільшує термін отримання адміністративної послуги;
- наявність різноманітних баз даних виконавчих органів ради та інших відомств, не пов’язаних між собою, та необхідність збору одержувачем послуг підтверджуючої інформації з різних організацій для отримання кінцевого результату;
- відсутність єдиної системи взаємодії виконавчих органів щодо надання адміністративних послуг;
- недостатній організаційний та технічний рівень комунікації між виконавчими органами міської ради з органами виконавчої влади;
- можливі виклики (ризики) погіршення доступності окремих адміністративних послуг, зокрема у сфері реєстрації актів цивільного стану;
- необхідність постійного підвищення кваліфікації адміністраторів ЦНАП, посадових осіб виконавчого комітету Ізюмської міської ради, які надають адміністративні послуги;
- недостатнє матеріально-технічне забезпечення для ефективної роботи виконавчих органів і структурних підрозділів Ізюмської міської ради, зокрема, брак відповідного технічного та комп’ютерного обладнання, програмного забезпечення, засобів комунікації у с. Кам’янка;
- у ЦНАП відсутнє місце для самообслуговування відвідувачів;
- складність залучення персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам, встановленим законодавством, для надання окремих адміністративних послуг, зокрема у сфері реєстрації актів цивільного стану, видачі відомостей з Державного земельного кадастру.
Заплановані заходи (шляхи вирішення наявних проблем)
Для досягнення мети цієї Концепції та усунення наявних проблем будуть вживатися наступні заходи:
- забезпечення ЦНАП достатньою кількістю персоналу, здійснення регулярних заходів з навчання та підвищення його кваліфікації, зокрема щодо політики недискримінації;
- організація надання через ЦНАП усіх адміністративних послуг, які належать до власних та делегованих повноважень селищної ради, в тому числі з реєстрації актів цивільного стану; реєстрації місця проживання; «нотаріальні дії», що вчиняються посадовими особами органів місцевого самоврядування у населених пунктах, де немає нотаріусів; реєстрації прав на нерухоме майно, реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, надання витягів з Державного земельного кадастру;
- вжиття заходів для надання через ЦНАП адміністративних послуг у сфері державної реєстрації прав на нерухоме майно, видачі відомостей з Державного земельного кадастру, у сфері соціального захисту населення, пенсійного забезпечення; надання послуг підприємств-монополістів у сферах енерго-; водо-; тепло- забезпечення;
- облаштування віддаленого робочого місця адміністратора (далі – ВРМ) у с. Кам’янка;
- впровадження інформаційних технологій при наданні адміністративних послуг, в тому числі інтеграція з інформаційними системами органів державної влади, розширення переліку електронних послуг;
- створення належної системи інформування громади про адміністративні послуги та роботу ЦНАП, в тому числі через веб-сторінку ОТГ, сторінку ОТГ у соціальних мережах;
- встановлення платіжного терміналу в приміщені ВРМ ЦНАП.
В межах виконання зазначених заходів будуть використовуватися також механізми:
- узгоджених рішень з органами виконавчої влади для надання адміністративних послуг у сфері соціального захисту населення; реєстрації земельних ділянок; пенсійного забезпечення; фіскальної служби; організація оперативного документообігу з такими органами.
Крім того, для реалізації Концепції будуть вжиті такі організаційні заходи:
- утворення постійної робочої групи з питань надання адміністративних послуг та модернізації ЦНАП, в тому числі із залученням представників різних груп громадськості з метою врахування гендерного підходу та особливих потреб окремих категорій населення;
- вивчення кращих практик організації надання адміністративних послуг в Україні;
- створення дієвої системи зворотного зв’язку з суб’єктами звернень та громадою загалом, розгляду пропозицій та зауважень громадян щодо організації надання адміністративних послуг у громаді, в тому числі при формуванні (розширенні) Переліку послуг для ЦНАП, при плануванні облаштування ЦНАП, при впровадженні суттєвих новацій у роботі ЦНАП, при щорічному оцінюванні персоналу ЦНАП;
- щорічне звітування перед Ізюмською місцевою радою та громадою щодо реалізації цієї Концепції та виконання щорічних планів (програми) її впровадження.
- питання забезпечення гендерної рівності має стати наскрізним питанням функціонування ЦНАП.
Усі заходи будуть плануватися та впроваджуватися з урахуванням найкращих стандартів та практик гендерної політики, антикорупційної політики, політики захисту навколишнього середовища та енергозбереження.
План заходів щодо вдосконалення системи надання адміністративних послуг та модернізації управління адміністративно-дозвільних послуг “ Центр надання адміністративних послуг ” апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради (додається).
Витрати та джерела їх покриття
Для покриття витрат на створення і функціонування ЦНАП будуть використані надходження до місцевого бюджету у вигляді плати за надання адміністративних послуг (адміністративний збір); інші кошти місцевого бюджету; державна субвенція на розвиток інфраструктури ОТГ; кошти проектів міжнародної технічної допомоги та інші дозволені законодавством джерела.
Оцінка фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Концепції (з обґрунтуванням їх обсягів), буде проведена після розробки відповідного Плану заходів та кошторису та обговорення з мешканцями громади.
Очікувані результати
Від реалізації Концепції очікуються наступні результати:
для громадян та суб’єктів господарювання – отримання максимально можливої більшості необхідних адміністративних послуг в громаді, в комфортних, доступних та безбар’єрних умовах у належному ЦНАП, в тому числі на його віддалених робочих місцях;
для працівників ЦНАП та інших посадових осіб, долучених до надання адміністративних послуг – належні умови роботи, регулярні заходи з підвищення кваліфікації;
для громади загалом – прозорі умови надання адміністративних послуг, покращений інвестиційний клімат, збільшення надходжень до місцевого бюджету за надання адміністративних послуг.
Наші очікувані стандарти:
- усі мешканці громади не більше як за рік з дня ухвалення цієї Концепції матимуть доступ до основного офісу ЦНАП, його віддалених місць для роботи адміністраторів на відстані не більше 5-10 км;
- організацію роботи ЦНАП не менше 35 прийомних годин протягом тижня, в тому числі роботу ЦНАП один день на тиждень до 20:00;
- надання найважливіших адміністративних послуг за інтегрованим підходом та моделлю життєвих ситуацій («народження», «шлюб», «паспорт», «реєстрація бізнесу», «переїзд/придбання нерухомості», «придбання земельної ділянки», «житлова субсидія», «вихід на пенсію» тощо);
- можливість оплати платних адміністративних послуг безпосередньо у приміщенні ВРМ ЦНАП з використанням платіжного терміналу;
- можливість отримати довідкову інформацію щодо адміністративних послуг телефоном, електронною поштою протягом усіх робочих годин ЦНАП.
Концепція розроблена робочою групою з модернізації ЦНАП, затвердженою розпорядженням Ізюмського міського голови від 24.01.2020 №О11.
Секретар Ізюмської міської ради А.Г. Єрдаларян
_ СЕСІЯ 7 СКЛИКАННЯ
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
від _____________ 2020 року № _______
Про затвердження Концепції вдосконалення системи надання адміністративних послуг та модернізації управління адміністративно-дозвільних послуг “Центр надання адміністративних послуг” апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради
Керуючись Законом України від 06.09.2012 № 5203-VІ "Про адміністративні послуги" із внесеними до нього змінами, ст.ст. 26, 54, 59, 73 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні",
Ізюмська міська рада вирішила:
1.Затвердити Концепцію вдосконалення системи надання адміністративних послуг та модернізації управління адміністративно-дозвільних послуг “Центр надання адміністративних послуг” апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради (додається).
2.Відповідальним за виконання даного рішення призначити заступника Ізюмського міського голови з питань економіки та фінансів.
3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Ізюмської міської ради з питань планування, бюджету та фінансів.
Ізюмський міський голова В.В. Марченко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення _____ сесії Ізюмської
міської ради ___ скликання
від ____________2020р. №____
КОНЦЕПЦІЯ
вдосконалення системи наданняадміністративних послуг та модернізації
управління адміністративно-дозвільних послуг “Центр надання адміністративних послуг”
апарату виконавчого комітету
Ізюмської міської ради
2020 рік
Загальні положення
Концепція вдосконалення системи надання адміністративних послуг і розвитку управління адміністративно-дозвільних послуг “Центр надання адміністративних послуг” апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради (далі – Концепція) розроблена з метою реалізації вимог Закону України від 06.09.2012 № 5203-VІ «Про адміністративні послуги», відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 № 118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг», від 01.08.2013 № 588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг».
Концепція визначає основні організаційно-правові питання розвитку та функціонування управління адміністративно-дозвільних послуг “Центр надання адміністративних послуг” апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради (далі – ЦНАП) та спрямована на втілення у практику нових підходів у взаємовідносинах суб’єктів надання адміністративних послуг та суб’єктів звернення за принципом "єдиного вікна", що в подальшому дасть можливість отримувати максимальну кількість адміністративних послуг в Ізюмській міській об’єднаній територіальній громаді, без необхідності відвідування адміністративного центру Ізюмського району.
Мета та термін Концепції
Метою Концепції є визначення стратегічного бачення розвитку ЦНАП на середньострокову перспективу (3 роки), а також створення рівних умов для надання мешканцям громади, незалежно від статі, віку та фізичних можливостей, суб’єктам господарювання необхідних адміністративних послуг в зручний та доступний способи.
Термін реалізації Концепції – 2020-2022 рр.
Завдання Концепції
Завданнями Концепції є:
- забезпечення передумов для створення належної системи управління сферою надання адміністративних послуг;
- вдосконалення системи надання адміністративних послуг;
- визначення Переліку адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП;
- розробка та затвердження інформаційних і технологічних карток адміністративних послуг;
- створення передумов для надання максимально можливої кількості адміністративних послуг, у тому числі у електронному вигляді;
- забезпечення отримання громадою повноважень з надання усіх адміністративних послуг, необхідних громадянам та суб’єктам господарювання, які делеговані або можуть бути делеговані державою органам місцевого самоврядування відповідного рівня;
- забезпечення належної матеріально-технічної бази ЦНАП;
- створення комфортних умов для обслуговування суб’єктів звернення та належних умов для роботи посадових осіб органу місцевого самоврядування;
- забезпечення доступних та безбар’єрних умов для отримання адміністративних послуг усіма мешканцями Ізюмської міської об’єднаної територіальної громади (далі – ОТГ);
- приближення надання адміністративних послуг до місця проживання громадян, впровадження інформаційних технологій;
- забезпечення гендерної рівності та особливих потреб громадян на всіх етапах створення та функціонування ЦНАП.
Поточний стан та проблеми, на розв’язання яких спрямована Концепція
До створення ЦНАП адміністративні послуги громадянам та суб’єктам господарювання в межах повноважень відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» надавалися виконавчими органами, структурними підрозділами і посадовими особами Ізюмської міської ради.
ЦНАП утворено 01.07.2013 року як структурний підрозділ – управління адміністративно-дозвільних послуг «Центр надання адміністративних послуг». Розроблено та затверджено Положення про ЦНАП, перелік послуг, посадові інструкції, ІК та ТК. Регламент ЦНАП у процесі обговорення, оскільки є регуляторним актом. Перелік послуг складається з 118 адміністративних послуг та потребує доповнення послугами соціального характеру та послугами ПФУ.
У 2019 році адміністратори ЦНАП почали здійснювати виїзне обслуговування мешканців громади із застосуванням спеціального обладнання – мобільного кейсу. Затверджено порядок надання адміністративних послуг з використанням портативного апаратного комплексу «Мобільний кейс».
Громада провела модернізацію ЦНАП за участі програми міжнародної технічної допомоги. У межах проекту «Зміцнення громадської довіри» (UCBI ІІ), що фінансувався Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та реалізувався компанією Кімонікс Інтернешнл Інк., у період з 31.10.2018 року по 31.12.2018 року Громаді було надано грантову допомогу «Покращення надання послуг ЦНАП в Ізюмі». Було закуплено офісне ІТ- обладнання, меблі, електронна система керування чергою, облаштовано паспортну станцію та обладнано кімнату для персоналу.
Приміщення для ЦНАП знаходиться на першому поверсі житлового будинку. Площа приміщення – 190,9 м2. Приміщення пристосоване для людей з інвалідністю.
При здійсненні повноважень щодо надання адміністративних послуг суб’єктам звернення існувало кілька проблемних питань, основними серед яких можна виділити наступні:
- після створення Ізюмської міської об’єднаної територіальної громади жителі населеного пункту, які проживають за межами міста втратили можливість отримувати адміністративні послуги, які надавались відповідною сільською радою;
- відсутність програмного забезпечення в сільській раді;
- у більшості виконавчих органів існують обмежені дні та години прийому;
- необхідність звернення до декількох виконавчих органів для вирішення питань, що передують отриманню кінцевого документа як результату надання адміністративної послуги. Одержувачу послуг необхідно здійснити багато погоджувальних дій у значної кількості виконавчих органів, що збільшує термін отримання адміністративної послуги;
- наявність різноманітних баз даних виконавчих органів ради та інших відомств, не пов’язаних між собою, та необхідність збору одержувачем послуг підтверджуючої інформації з різних організацій для отримання кінцевого результату;
- відсутність єдиної системи взаємодії виконавчих органів щодо надання адміністративних послуг;
- недостатній організаційний та технічний рівень комунікації між виконавчими органами міської ради з органами виконавчої влади;
- можливі виклики (ризики) погіршення доступності окремих адміністративних послуг, зокрема у сфері реєстрації актів цивільного стану;
- необхідність постійного підвищення кваліфікації адміністраторів ЦНАП, посадових осіб виконавчого комітету Ізюмської міської ради, які надають адміністративні послуги;
- недостатнє матеріально-технічне забезпечення для ефективної роботи виконавчих органів і структурних підрозділів Ізюмської міської ради, зокрема, брак відповідного технічного та комп’ютерного обладнання, програмного забезпечення, засобів комунікації у с. Кам’янка;
- у ЦНАП відсутнє місце для самообслуговування відвідувачів;
- складність залучення персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам, встановленим законодавством, для надання окремих адміністративних послуг, зокрема у сфері реєстрації актів цивільного стану, видачі відомостей з Державного земельного кадастру.
Заплановані заходи (шляхи вирішення наявних проблем)
Для досягнення мети цієї Концепції та усунення наявних проблем будуть вживатися наступні заходи:
- забезпечення ЦНАП достатньою кількістю персоналу, здійснення регулярних заходів з навчання та підвищення його кваліфікації, зокрема щодо політики недискримінації;
- організація надання через ЦНАП усіх адміністративних послуг, які належать до власних та делегованих повноважень селищної ради, в тому числі з реєстрації актів цивільного стану; реєстрації місця проживання; «нотаріальні дії», що вчиняються посадовими особами органів місцевого самоврядування у населених пунктах, де немає нотаріусів; реєстрації прав на нерухоме майно, реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, надання витягів з Державного земельного кадастру;
- вжиття заходів для надання через ЦНАП адміністративних послуг у сфері державної реєстрації прав на нерухоме майно, видачі відомостей з Державного земельного кадастру, у сфері соціального захисту населення, пенсійного забезпечення; надання послуг підприємств-монополістів у сферах енерго-; водо-; тепло- забезпечення;
- облаштування віддаленого робочого місця адміністратора (далі – ВРМ) у с. Кам’янка;
- впровадження інформаційних технологій при наданні адміністративних послуг, в тому числі інтеграція з інформаційними системами органів державної влади, розширення переліку електронних послуг;
- створення належної системи інформування громади про адміністративні послуги та роботу ЦНАП, в тому числі через веб-сторінку ОТГ, сторінку ОТГ у соціальних мережах;
- встановлення платіжного терміналу в приміщені ВРМ ЦНАП.
В межах виконання зазначених заходів будуть використовуватися також механізми:
- узгоджених рішень з органами виконавчої влади для надання адміністративних послуг у сфері соціального захисту населення; реєстрації земельних ділянок; пенсійного забезпечення; фіскальної служби; організація оперативного документообігу з такими органами.
Крім того, для реалізації Концепції будуть вжиті такі організаційні заходи:
- утворення постійної робочої групи з питань надання адміністративних послуг та модернізації ЦНАП, в тому числі із залученням представників різних груп громадськості з метою врахування гендерного підходу та особливих потреб окремих категорій населення;
- вивчення кращих практик організації надання адміністративних послуг в Україні;
- створення дієвої системи зворотного зв’язку з суб’єктами звернень та громадою загалом, розгляду пропозицій та зауважень громадян щодо організації надання адміністративних послуг у громаді, в тому числі при формуванні (розширенні) Переліку послуг для ЦНАП, при плануванні облаштування ЦНАП, при впровадженні суттєвих новацій у роботі ЦНАП, при щорічному оцінюванні персоналу ЦНАП;
- щорічне звітування перед Ізюмською місцевою радою та громадою щодо реалізації цієї Концепції та виконання щорічних планів (програми) її впровадження.
- питання забезпечення гендерної рівності має стати наскрізним питанням функціонування ЦНАП.
Усі заходи будуть плануватися та впроваджуватися з урахуванням найкращих стандартів та практик гендерної політики, антикорупційної політики, політики захисту навколишнього середовища та енергозбереження.
План заходів щодо вдосконалення системи надання адміністративних послуг та модернізації управління адміністративно-дозвільних послуг “ Центр надання адміністративних послуг ” апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради (додається).
Витрати та джерела їх покриття
Для покриття витрат на створення і функціонування ЦНАП будуть використані надходження до місцевого бюджету у вигляді плати за надання адміністративних послуг (адміністративний збір); інші кошти місцевого бюджету; державна субвенція на розвиток інфраструктури ОТГ; кошти проектів міжнародної технічної допомоги та інші дозволені законодавством джерела.
Оцінка фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Концепції (з обґрунтуванням їх обсягів), буде проведена після розробки відповідного Плану заходів та кошторису та обговорення з мешканцями громади.
Очікувані результати
Від реалізації Концепції очікуються наступні результати:
для громадян та суб’єктів господарювання – отримання максимально можливої більшості необхідних адміністративних послуг в громаді, в комфортних, доступних та безбар’єрних умовах у належному ЦНАП, в тому числі на його віддалених робочих місцях;
для працівників ЦНАП та інших посадових осіб, долучених до надання адміністративних послуг – належні умови роботи, регулярні заходи з підвищення кваліфікації;
для громади загалом – прозорі умови надання адміністративних послуг, покращений інвестиційний клімат, збільшення надходжень до місцевого бюджету за надання адміністративних послуг.
Наші очікувані стандарти:
- усі мешканці громади не більше як за рік з дня ухвалення цієї Концепції матимуть доступ до основного офісу ЦНАП, його віддалених місць для роботи адміністраторів на відстані не більше 5-10 км;
- організацію роботи ЦНАП не менше 35 прийомних годин протягом тижня, в тому числі роботу ЦНАП один день на тиждень до 20:00;
- надання найважливіших адміністративних послуг за інтегрованим підходом та моделлю життєвих ситуацій («народження», «шлюб», «паспорт», «реєстрація бізнесу», «переїзд/придбання нерухомості», «придбання земельної ділянки», «житлова субсидія», «вихід на пенсію» тощо);
- можливість оплати платних адміністративних послуг безпосередньо у приміщенні ВРМ ЦНАП з використанням платіжного терміналу;
- можливість отримати довідкову інформацію щодо адміністративних послуг телефоном, електронною поштою протягом усіх робочих годин ЦНАП.
Концепція розроблена робочою групою з модернізації ЦНАП, затвердженою розпорядженням Ізюмського міського голови від 24.01.2020 №О11.
Секретар Ізюмської міської ради А.Г. Єрдаларян
Додаток 1
до Концепції вдосконалення системи надання адміністративних послуг та модернізації управління адміністративно-дозвільних послуг “Центр надання адміністративних послуг” апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради
ПЛАН ЗАХОДІВ
щодо вдосконалення системи надання адміністративних послуг та модернізації
управління адміністративно-дозвільних послуг “Центр надання адміністративних послуг”
апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради
№ з/п | Найменування заходу | Термін виконання | Відповідальний за виконання | Примітка | |
|
Внести зміни до структури та чисельності виконавчих органів: - перейменувати управління адміністративно-дозвільних послуг «Центр надання адміністративних послуг» апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради в управління адміністративних послуг “Центр надання адміністративних послуг” апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради. |
квітень 2020 року | Заступник Ізюмського міського голови з питань економіки та фінансів, начальник управління адміністративно-дозвільних послуг «Центр надання адміністративних послуг» апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради (далі ЦНАП) | ||
|
Оновити та затвердити Положення про ЦНАП: - визначити організаційно-правовий статус ЦНАП як структурний підрозділ. |
квітень 2020 року | Заступник Ізюмського міського голови з питань економіки та фінансів, начальник ЦНАП | ||
|
Оновити та затвердити посадові інструкції: - привести у відповідність до законодавства та відповідно до організаційно-правового статусу ЦНАП. |
квітень 2020 року |
Заступник Ізюмського міського голови з питань економіки та фінансів, начальник ЦНАП | Назви посад і розмір посадових окладів встановити відповідно до постанови КМУ від 09.03.2006 №268. | |
|
Укласти узгоджені рішення (угоди/меморандуми/листи-погодження) з суб’єктами надання адмінпослуг щодо інтеграції послуг у ЦНАП: УСЗН РДА, тер. підрозділами ДМС, Мін’юсту, ПФУ, Держгеокадастру та інші. | квітень – травень 2020 року |
Заступник Ізюмського міського голови з питань економіки та фінансів, начальник ЦНАП | Впровадження комплексу заходів для забезпечення надання адмінпослуг. | |
|
Доповнити перелік послуг ЦНАП такими групами послуг: 1.державна реєстрація актів цивільного стану (рекомендувати Громаді звернутись до Мін’юсту щодо внесення доповнення до переліку адміністративно-територіальних одиниць, в яких здійснюється надання послуг у сфері ДРАЦС через ЦНАП, затвердженого наказом Мін’юсту від 29.08.2018 № 2825/5); 2.послуги соціального характеру (призначення державних допомог, житлових субсидій тощо); 3.пенсійні адміністративні послуги (ПФУ). |
червень – липень 2020 року |
Заступник Ізюмського міського голови з питань економіки та фінансів, начальник ЦНАП | Провести аналіз Переліку адміністративних послуг, які надаються на теперішній час, визначити доцільність окремих з них, виключити ті, які не є адміністративними послугами. Назви послуг привести у відповідність до розпорядження КМУ від 16.05.2014 № 523, зі змінами. Врахувати рекомендований Перелік адмінпослуг, розроблений Програмою "U-LEAD з Європою". |
|
|
|
червень – липень 2020 року |
Заступник Ізюмського міського голови з питань економіки та фінансів, начальник ЦНАП | ||
|
Затвердити перелік послуг ЦНАП та забезпечити фактичне надання цих груп послуг у ЦНАП: 1.державна реєстрація актів цивільного стану; 2.реєстрація місця проживання; 3.послуги соціального характеру (призначення державних допомог, житлових субсидій тощо); 4.вклейка фото в паспорт (25, 45 років); 5.видача паспорта громадянина України у формі картки, закордонного паспорта; 6.державна реєстрація речових прав на нерухоме майно; 7.державна реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців; 8.видача відомостей з Державного земельного кадастру; 9.пенсійні адміністративні послуги (ПФУ); 10.«місцеві послуги» (земельні, житлові тощо); 11.видача документів дозвільного характеру. - привести перелік у відповідність до рекомендацій Програми U-LEAD та розпорядження КМУ від 16.05.2014 № 523, зі змінами. |
червень – липень 2020 року |
Заступник Ізюмського міського голови з питань економіки та фінансів, начальник ЦНАП | ||
|
Розробити відсутні, оновити та затвердити інформаційні картки (ІК) адмінпослуг, суб’єктами надання яких є місцева рада, її виконавчі органи та посадові особи: - оновити та затвердити інформаційні картки для всіх послуг з переліку з урахуванням рекомендацій Програми "U-LEAD з Європою" (далі - Програма) до їх структури та змісту; - отримати затверджені інформаційні картки від інших СНАП. Привести у відповідність до законодавства та з урахуванням рекомендацій Програми: - вичерпний перелік документів; - чіткість визначення строків; - розміри плати та реквізити для оплати за платні адмінпослуги. |
червень – вересень 2020 року |
Суб’єкти надання адміністративних послуг, Заступник Ізюмського міського голови з питань економіки та фінансів, начальник ЦНАП | ||
|
Розробити відсутні, оновити та затвердити технологічні картки (ТК) адмінпослуг, суб’єктами надання яких є місцева рада, її виконавчі органи та посадові особи: - оновити та затвердити технологічні картки для частини послуг з переліку з урахуванням рекомендацій Програми; - отримати затверджені технологічні картки від інших СНАП. Привести у відповідність до законодавства та з урахуванням рекомендацій Програми: - наростаючий облік термінів виконання / етапів надання послуг; - чіткість етапів надання послуг. |
червень – вересень 2020 року |
Суб’єкти надання адміністративних послуг, Заступник Ізюмського міського голови з питань економіки та фінансів, начальник ЦНАП | ||
|
Забезпечити доступи до реєстрів відповідним посадовим особам, а саме до: - Державного реєстру актів цивільного стану громадян; - Реєстру територіальної громади (gromada.dmsu.gov.ua або власне рішення). |
червень – вересень 2020 року |
Заступник Ізюмського міського голови з питань економіки та фінансів, начальник ЦНАП, суб’єкти надання адміністративних послуг | Назви послуг застосовувати у відповідність до розпорядження КМУ від 16.05.2014 № 523, зі змінами. Врахувати рекомендований Перелік адмінпослуг, розроблений Програмою "U-LEAD з Європою". |
|
|
Заповнити вакансії у ВРМ у с. Кам’янка. |
квітень 2020 року |
Ізюмський міський голова | ||
|
Визначити перелік послуг, що надаються у ВРМ та забезпечити фактичне надання цих груп послуг: 1.державна реєстрація актів цивільного стану (рекомендувати Громаді звернутись до Мін’юсту щодо внесення доповнення до переліку адміністративно-територіальних одиниць, в яких здійснюється надання послуг у сфері ДРАЦС через ЦНАП, затвердженого наказом Мін’юсту від 29.08.2018 № 2825/5); 2.реєстрація місця проживання; 3.послуги соціального характеру (призначення державних допомог, житлових субсидій тощо); 4.вклейка фото в паспорт (25, 45 років); 5.«місцеві послуги» (земельні, житлові тощо). |
травень - червень 2020 року |
Заступник Ізюмського міського голови з питань економіки та фінансів, начальник ЦНАП, суб’єкти надання адміністративних послуг | ||
|
Визначити графік роботи ВРМ у с. Кам’янка. | квітень 2020 року | Заступник Ізюмського міського голови з питань економіки та фінансів, начальник ЦНАП | ||
|
Визначити та затвердити перелік послуг, що надаються за моделлю виїзного адміністратора. | травень - червень 2020 року |
Заступник Ізюмського міського голови з питань економіки та фінансів, начальник ЦНАП | ||
|
Передбачити у посадових інструкціях працівників ЦНАП можливість надання адміністративних послуг за моделлю виїзного адміністратора. | квітень 2020 року |
Заступник Ізюмського міського голови з питань економіки та фінансів, начальник ЦНАП | ||
|
Співпрацювати із спеціалістами Програми "U-LEAD з Європою" щодо отримання інституційної допомоги. Визначити потребу у навчанні посадових осіб для участі у навчальних заходах Програми "U-LEAD з Європою". |
Протягом терміну співпраці згідно з Угодою про партнерство | Заступник Ізюмського міського голови з питань економіки та фінансів, начальник ЦНАП, члени робочої групи з модернізації ЦНАП | ||
|
Забезпечити навчання адміністраторів ЦНАП, посадових осіб Ізюмської міської ради, які залучені до надання адміністративних послуг, шляхом участі в семінарах, тренінгах, тощо. |
В терміни, визначені для проведення тренінгів | Заступник Ізюмського міського голови з питань економіки та фінансів, начальник ЦНАП, суб’єкти надання адміністративних послуг | Обов'язкова участь в навчальних заходах, які передбачені Програмою "U-LEAD з Європою", самоосвіта. |
|
|
Запровадити інструменти для сплати за адміністративні послуги у ЦНАП та ВРМ (платіжний термінал, POS-термінали на робочих місцях). | до кінця 2020 року | Заступник Ізюмського міського голови з питань економіки та фінансів, начальник ЦНАП | Доцільно надати перевагу встановленню платіжного терміналу, який забезпечить, крім плати адмінпослуг, оплату комунальних послуг, послуг зв’язку, операції з картковими рахунками тощо. | |
|
Забезпечити доступи до реєстрів, а саме до: - Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; - Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; - Державного земельного кадастру; - Єдиного державного демографічного реєстру. |
серпень 2020 року |
Заступник Ізюмського міського голови з питань економіки та фінансів, начальник ЦНАП | Застосування цих реєстрів у щоденній роботі працівників ЦНАП, підвищення оперативності та якості надання адміністративних послуг. | |
|
Забезпечити роботу віддаленого робочого місця ЦНАП. | листопад 2020 року | Заступник Ізюмського міського голови з питань економіки та фінансів, начальник ЦНАП | ||
|
Розмістити на сайті Ізюмської міської ОТГ та забезпечити постійне і своєчасне оновлення інформації про: 1.адресу ЦНАПу та ВРМ; 2.телефони та електронну адресу ЦНАПу та ВРМ (в разі наявності); 3.порядок надання відповідних адміністративних послуг; 4.режим доступу до приміщення, в якому здійснюється прийом суб’єктів звернень (графік роботи ЦНАПу і ВРМ); 5.наявність сполучення громадського транспорту, під’їзних шляхів та місць паркування; 6.інформаційних карток. |
Первинно - до 30.11.2020 Надалі – по мірі необхідності |
Заступник Ізюмського міського голови з питань економіки та фінансів, начальник ЦНАП | ||
|
Запровадити систему професійної підготовки та підвищення кваліфікації для посадових осіб органу місцевого самоврядування, залучених до надання адміністративних послуг, шляхом: - вивчення актуальних версій НПА з питань надання адміністративних послуг та змін до них; - вивчення методичних та інструктивних матеріалів, розміщених на сайті U-LEAD та на офіційних сайтах суб’єктів надання адміністративних послуг; - вивчення досвіду роботи інших ЦНАП. |
Постійно | Заступник Ізюмського міського голови з питань економіки та фінансів, начальник ЦНАП, суб’єкти надання адміністративних послуг | Роботу з підвищення кваліфікації організувати шляхом проведення щомісячних занять, до участі в яких залучати всіх посадових осіб органу місцевого самоврядування, які залучені до надання адміністративних послуг. Тематику занять визначати з урахуванням змін до НПА та аналізу проблемних питань, які виникли в процесі практичної роботи. | |
|
Здійснювати оновлення інформаційних карток по мірі зміни нормативних документів. | Постійно | Начальник ЦНАП, суб’єкти надання адміністративних послуг | ||
|
Здійснювати аналіз затребуваності адміністративних послуг. На підставі аналізу вносити зміни до затвердженого Переліку адмінпослуг. | Постійно | Начальник ЦНАП, суб’єкти надання адміністративних послуг | ||
|
Визначитись з обсягами і джерелами фінансування ЦНАП на наступні роки. | Під час підготовки рішення про міський бюджет на наступний рік | Заступник Ізюмського міського голови з питань економіки та фінансів, начальник ЦНАП, начальник фінансового управління | При визначені обсягів фінансування враховувати частку фінансування громад, що беруть участь у співробітництві територіальних громад у сфері адміністративних послуг. | |
|
Організувати і провести інформаційно-просвітницьку компанію щодо висвітлення діяльності ЦНАП серед населення. Забезпечити інформування населення громади щодо роботи ЦНАП через сайт громади та соціальні мережі. |
За окремим планом протягом року | Особи, визначені в Плані, начальник ЦНАП | Роботу організувати на підставі окремого Плану щодо інформування і залучення громадян, затвердженого розпорядженням міського голови. План скласти на підставі ситуаційного аналізу. Підготовку Плану і складання аналізу здійснити на основі методичних рекомендацій Програми U-LEAD. | |
|
Створення гендерного портрету громади. Забезпечення гендерної рівності та функціонування ЦНАП. | 2020-2022 роки |
Особи, визначені в Плані, начальник ЦНАП |
Секретар Ізюмської міської ради А.Г. Єрдаларян