ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 13


ІЗЮМСЬКА МІСЬКА РАДА
4 СЕСІЯ 8 СКЛИКАННЯ
ПРОЄКТ РІШЕННЯ №
 
від  ___   __________ 2020 року
 
Про затвердження  Комплексної цільової
програми розвитку житлово-комунального
господарства, інфраструктури та благоустрою
території Ізюмської міської територіальної громади на 2021-2023 роки
 
Заслухавши та обговоривши доповідь начальника Управління житлово-комунального господарства Ізюмської міської ради Ю.Донця, керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
 
Ізюмська міська рада
ВИРІШИЛА:
 
1. Затвердити Комплексну цільову програму розвитку житлово-комунального господарства, інфраструктури та благоустрою території Ізюмської міської  територіальної громади на 2021-2023 роки (додається).
2. Фінансування Програми здійснюється у межах можливостей бюджету Ізюмської міської  територіальної громади на відповідні роки.
3. Відповідальним за виконання даного рішення призначити заступника Ізюмського міського голови.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Ізюмської міської ради з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, благоустрою та енергозбереження.
 
Ізюмський міський голова                                                   В. МАРЧЕНКО
 
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням    сесії Ізюмської міської ради 7 скликання 
від _______2020 р. №
 
 
Комплексна цільова програма розвитку житлово-комунального господарства, інфраструктури та благоустрою території Ізюмської міської  територіальної громади 
на 2021-2023 роки
 
 
 
ПАСПОРТ
Комплексної цільової програми розвитку житлово-комунального господарства, інфраструктури та благоустрою території Ізюмської міської  територіальної  громади на 2021-2023 роки
1. Ініціатор розроблення програми Управління житлово-комунального  господарства Ізюмської міської ради
2. Розробник програми Управління житлово-комунального  господарства Ізюмської міської ради
3. Замовник (відповідальний виконавець) програми Управління житлово-комунального  господарства Ізюмської міської ради
4. Учасники (співвиконавці) програми Структурні підрозділи виконавчого органу та комунальні підприємства Ізюмської  міської ради
5. Строк виконання програми 2021 - 2023 роки
6. Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні програми Бюджет Ізюмської міської  територіальної громади, кошти підприємств, інші джерела фінансування не заборонені законодавством
7. Загальний обсяг фінансових ресурсів необхідний для реалізації програми, тис. грн, у тому числі:       Всього      2021       2022      2023       
  кошти бюджету Ізюмської міської територіальної громади 439488,0 126495,0 148891,0 164102,0  
  кошти підприємств          
  інші джерела фінансування не заборонені законодавством          

І.         Загальні положення
Житлово-комунальне господарство - це одна з найважливіших галузей господарського комплексу міста, що забезпечує його життєдіяльність - це провідна галузь, що створює необхідні умови для життєдіяльності населення, покликана виконувати комплекс робіт і послуг з утримання і ремонту житлового фонду, вулично-дорожньої мережі, зовнішнього освітлення, благоустрою міста, озеленення, тощо.
Управління житлово-комунального господарства Ізюмської міської ради здійснює контроль за якісним виконанням послуг підприємств різних форм власності, які обслуговують житловий фонд та забезпечують теплопостачання, водопостачання, водовідведення та роботи з благоустрою територій Ізюмської міської  територіальної  громади.
Комплексна цільова програма розвитку житлово-комунального господарства, інфраструктури та благоустрою території Ізюмської міської територіальної громади на 2021-2023 роки. (далі - Програма) розроблена з метою реалізації на території Ізюмської міської  територіальної громади державної політики, власних повноважень виконавчих органів міської ради в сфері розвитку, реформування та утримання житлово - комунального господарства, створення умов щодо утримання, відновлення і захисту сприятливого для життєдіяльності населення середовища та забезпечення населення якісними житлово-комунальними послугами.
Програма враховує головні завдання в законодавчих і нормативних актах з питань житлово-комунального господарства та визначає основні цілі і заходи реформування, розвитку та утримання житлово-комунального господарства на території Ізюмської міської  територіальної громади на 2021-2023 роки.
Основні виконавці програми:
  • Управління житлово-комунального господарства Ізюмської міської ради;
  • Комунальне підприємство "Благоустрій міста Ізюма";
  • Ізюмське комунальне виробниче водопровідно-каналізаційне підприємство;
  • ІЗЮМСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ.
 
ІІ.       Аналіз стану житлово-комунального господарства Ізюмської міської територіальної громади.
Основною діяльністю житлово-комунального господарства Ізюмської міської територіальної громади є повне задоволення потреб в усіх видах житлово-комунальних послуг, створення комфортних умов для мешканців, ефективне використання комунальної власності, належне утримання об’єктів комунальної власності, збільшення обсягів капітального ремонту та реконструкції об’єктів благоустрою, поліпшення технічного стану водопровідно-каналізаційної мережі, системи центрального теплопостачання, поступова переорієнтація житлово-комунального господарства на енергоефективний шлях, зменшення енергоємності надання житлово-комунальних послуг, зменшення аварійності на автошляхах, врегулювання питань поводження з тваринами,  поліпшення екологічного стану Ізюмської міської територіальної громади.
Сьогодні житлово-комунальне господарство переживає значні труднощі. Технічний стан житлово-комунального господарства з кожним роком погіршується, основні фонди та обладнання потребують оновлення.
 
2.1 Дорожнє господарство
Невід’ємною частиною об’єктів благоустрою є вулично-дорожня мережа, загальна протяжність якої складає 182,5 км. Мають мережу з твердим покриттям лише 119,8 км. доріг, а 62,7 км - це майже 30 % їх протяжності, з ґрунтовим покриттям.
Балансоутримувачем вулично-дорожньої мережі Ізюмської міської ТГ є комунальне підприємство "Благоустрій міста Ізюма".
Враховуючи, що більше 20 років не проводилася комплексна інвентаризація вуличної мережі, то з метою одержання докладніших технічних, господарських, економічних та оціночних відомостей про дорогу, її елементи і споруди, також для подальшого раціонального планування робіт з реконструкції, ремонту та утримання вулиць, необхідно провести комплексний захід  з паспортизації вуличної мережі з визначенням балансової вартості, для подальшої передачі на облік комунальному підприємству «Благоустрій міста Ізюма».
Впродовж останніх років обсяги фінансування дорожньої галузі Ізюмської міської територіальної громади не забезпечували додержання нормативних строків та необхідних обсягів проведення ремонтних робіт.  Поступово загальний стан об’єктів вулично-дорожньої мережі став незадовільним. Будівництво нових доріг зовсім припинилося, роботи капітального ремонту обмежувалися улаштуванням асфальтобетонного покриття, тоді як майже кожна магістральна вулиця потребує заміни конструкції дорожнього одягу, проведення заходів по забезпеченню водовідведення з проїзної частини дороги, відновлення або встановлення бордюрів, впорядкування, згідно державного національного стандарту відміток, колодязів інженерних мереж та пристосування доріг для пересування маломобільних груп населення. Наразі капітального ремонту потребують близько 80% доріг міста. Необхідна періодичність такого ремонту становить 10-12 років, а це значить – по 10 доріг на рік.
Важливо у відповідності до нормативних строків та обсягів виконувати  поточний ремонт та утримання автомобільних доріг. Вартість таких робіт складатиме в перший рік реалізації Програми приблизно 7800,00 тис. грн. Це дасть можливість забезпечити Ізюмську громаду якісними дорогами.
На теперішній час техніко-експлуатаційні показники тротуарів не в повній мірі відповідають вимогам норм та стандартів, що негативно впливає  на рівень безпеки руху пішоходів.
Така ситуація склалася тому, що основна частина тротуарів збудована  в комплексі з проїзною частиною вулиць і за відсутності вчасно проведених ремонтів покриття тротуарів стала непридатною для подальшої експлуатації. Деякі ділянки тротуарів взагалі мають велику площу пошкоджень покриття і потребують повної заміни.  Для проведення цих заходів необхідно кожного року орієнтовно 5000,0 тис. гривень.
Мости та шляхопроводи побудовані в 1965-1990 роках. З моменту ведення їх в експлуатацію капітальні ремонти не проводилися, за винятком косметичного ремонту. Згідно Державних будівельних норм, в залежності від виду та віку мосту, існує періодичність обстеження мостів. Для проведення випробування та обстеження всіх автомобільних мостів згідно ДБН В.2.3-22:2009 необхідно передбачити щорічне фінансування.
      Прогнозні обсяги фінансування із бюджету Ізюмської міської  територіальної громади для забезпечення заходів по утриманню вулично-дорожньої мережі та заходи по поточному  та капітальному ремонту вулично-дорожньої мережі на період з 2021 по 2023 роки приведені у додатку 1.1 та додатку 1.2 до Програми.
 
2.2 Зовнішнє освітлення
Технічне обслуговування мереж зовнішнього освітлення Ізюмської міської  територіальної громади здійснюється за рахунок коштів бюджету Ізюмської міської ТГ, що передбачає заходи з обслуговування світильників, повітряних та кабельних  ліній, пунктів живлення, телемеханіки і автоматичного управління.
Для утримання в належному стані мережі зовнішнього освітлення необхідно здійснювати технічне обслуговування  та поточний ремонт  мереж зовнішнього освітлення Ізюмської міської ТГ.
Крім того, необхідні заходи по забезпеченню проведення капітальних ремонтів мереж, відновлення мереж та забезпечення заходів по енергозберігаючій роботі мережі, освітлення вулиць Ізюмської міської територіальної громади.
Прогнозні обсяги фінансування для забезпечення функціонування мереж зовнішнього освітлення на території Ізюмської міської  територіальної громади   на період з 2020 до 2023 року приведені у додатку 1.3 до Програми.
В комунальному підприємстві «Благоустрій міста Ізюма» існуюча автотранспортна техніка 1980-90 рр. Для забезпечення якісного виконання робіт з обслуговування мереж зовнішнього освітлення необхідно придбати нову  автотранспортну техніку а саме:
  •  Автовишка висотою 32 м для оперативного обслуговування ліній та своєчасної заміни ламп.
          Прогнозні обсяги фінансування на здійснення даного заходу приведені у додатку 1.11 «Забезпечення зміцнення матеріально-технічної бази підприємств комунальної форми власності Ізюмської міської територіальної громадина період з 2021 року до 2023 року».
 
2.3. Озеленення та догляд за зеленими насадженнями, парками та скверами
Концепція комплексного озеленення Ізюмської міської ТГ визначає основні засади діяльності у галузі управління сферою зеленого господарства, впорядкування парків, скверів, бульварів, лісопарків, формування зелених насаджень та флористичне оформлення територій, тобто пріоритетні напрямки системи озеленення спрямовані на забезпечення сприятливих умов життєдіяльності його мешканців при максимальній економії бюджетних коштів. Основною метою концепції є охорона, збереження та відтворення існуючих зелених насаджень, їх гармонійне поєднання з ландшафтом місцевості, утримання у здоровому впорядкованому стані, створення та формування високо декоративних, стійких до несприятливих умов навколишнього природного середовища насаджень, що забезпечить збалансований розвиток зеленої зони та виконання нею екологічних, соціально-економічних та урбаністично-планувальних функцій.
Зелені насадження забезпечують комфортність умов проживання людей, регулюють (у межах) газовий склад повітря і його забруднення, кліматичні характеристики територій, знижують вплив шумового чинника і є джерелом естетичного відпочинку людей.
Збільшення обсягів посадок (дерев, кущів, квітників) та послуг з догляду за зеленими насадженнями є:
- велика кількість аварійних дерев в межах Ізюмської міської ТГ;
- обрізання гілок та кущів на території Ізюмської міської ТГ;
- необхідність омолоджувальної обрізки (кронування) алей каштанів та дерев вздовж доріг;
- проведення озеленення місць для тимчасового відпочинку населення і зелених зон Ізюмської міської ТГ;
- косіння трави на газонах Ізюмської міської ТГ.
Прогнозні обсяги фінансування для забезпечення заходів по збереженню та утриманню на належному рівні зелених насаджень на території Ізюмської міської    територіальної громади   на період з 2020 року до 2023 року приведені у додатку 1.4.
Крім того, для ефективного виконання заходів необхідно поновити матеріально-технічну базу КП «Благоустрій міста Ізюм» шляхом придбання основних засобів зокрема придбати бензопил та газонокосарок.
 Прогнозні обсяги фінансування на здійснення даного заходу приведені у додатку 1.11 «Забезпечення зміцнення матеріально-технічної бази підприємств комунальної форми власності Ізюмської міської територіальної громадина період з 2021 року до 2023 року» до Програми.
 
2.4 Санітарне очищення міста.
Комунальне підприємство «Благоустрій міста Ізюма» є спеціалізованим підприємством з надання послуг санітарного очищення, санітарного прибирання Ізюмської міської ТГ, місця видалення твердих побутових відходів (ТПВ), інших об’єктів благоустрою міста.
Одним із важливих заходів благоустрою Ізюмської міської ТГ є належне утримання територій, особливо вулично-дорожньої мережі Ізюмської міської ТГ, шляхом здійснення комплексу  заходів з механізованого та ручного прибирання.
Особливістю надання цих послуг є своєчасність та безперебійність, особливо в зимовий період та належна якість у відповідності до існуючих норм та правил.
Крім того, необхідно забезпечити ліквідацію стихійних звалищ, які виникають впродовж року.
Прогнозні обсяги фінансування для забезпечення санітарної  очистки території  Ізюмської міської  територіальної громади   на період з 2021 року до 2023 року  приведені у додатку 1.5 до Програми.
 
 
2.5 Вивезення твердих побутових відходів
Для забезпечення належного санітарного стану в Ізюмській міській ТГ організовано збирання та вивезення твердих побутових відходів.
Збирання вiдходiв здійснюється контейнерним та безконтейнерним методами. За контейнерним методом ТПВ збираються у контейнери, розташовані на майданчиках.         За безконтейнерним методом збирання та завантаження ТПВ у контейнер сміттєвоза здійснюється у приватному секторі Ізюмської міської ТГ.
Сміттєвидалення здійснюється за графіками вивезення твердих побутових відходів спецавтотранспортом комунального підприємства «Благоустрій міста Ізюма» Ізюмської міської ради (сміттєвозними машинами).
  Сміттєвозний парк машин є дуже зношеним, більшість з них має амортизаційний знос більше 70%, тому існує потреба в реалізації заходів з оновлення парку автомобілів-сміттєвозів та поліпшення якості послуг.
Важливою проблемою на шляху досягнення максимальної ефективності експлуатації сміттєвозного транспорту є розширення мережі майданчиків з контейнерами для збирання відходів.
Діюча система  поводження з твердими побутовими відходами (ТПВ), що зводиться до їх збирання та вивезення на міський полігон (звалище), є застарілою і не відповідає сучасним екологічним та ресурсозберігаючим вимогам.           
Подальше розміщення  ТПВ без впровадження новітніх технологічних рішень призведе до надзвичайної  екологічної  ситуації.
Прогнозні обсяги фінансування на здійснення заходів щодо оновлення парку спеціалізованої техніки по збору та вивезення ТПВ приведені у додатку 1.11 «Забезпечення зміцнення матеріально-технічної бази підприємств комунальної форми власності Ізюмської міської  територіальної громадина період з 2021 року до 2023 року» до Програми.
 
2.6 Поводження з тваринами
До питань санітарного очищення міста відноситься і стан сфери поводження з тваринами.
На території Ізюмської міської територіальної громади, за оцінками експертів, кожна 6-та родина має домашню тварину (собаку, кота). Для людини є природним утримання домашніх улюбленців, але неконтрольоване розмноження і безвідповідальне ставлення до них, призводить до постійного збільшення кількості безпритульних тварин за рахунок покинутих та загублених.
Популяція безпритульних тварин поповнюється також з причин:
  •  розмноження існуючих безпритульних тварин; 
  •  безпритульних тварин, які мігрували з приміських районів.
Велика кількість безпритульних тварин на території Ізюмської міської  територіальної громади призводить до погіршення санітарно-епідеміологічного стану міста, якості життя мешканців і гостей міста, загибелі тварин та жорстокого поводження з ними.
Законом України «Про захист тварин від жорстокого поводження» (далі – Закон) визначені правові основи поводження з безпритульними тваринами.
З урахуванням вимог Закону, питання безпритульних тварин на території Ізюмської міської  територіальної громади планується вирішувати методом масової стерилізації  безпритульних тварин з поверненням тварин на місце існування для стабілізації чисельності популяції (гуманними методами, за умови виключення жорстокого поводження з тваринами).
Після стерилізації (кастрації) та вакцинації зграя собак переважно повертається на місце колишнього мешкання (місце відлову)  та передається  під опіку. Собаки стають епідеміологічно-безпечні (вакциновані після стерилізації (кастрації) і не дають приплоду, таким чином, відновлення чисельності тварин не відбувається і через певний час починається значне природне зменшення їх чисельності. Заміщення «вибулих» не стерилізованими неможливо, оскільки навколо вже стерилізовані зграї. Внаслідок запровадження таких методів собаки почнуть зникати з вулиць.
Безповоротний вилов безпритульних тварин у наявних умовах потребує занадто великих фінансових витрат, що не забезпечує довготривалого ефекту, а у випадку умертвіння виловлених тварин не відповідає етичним нормам, тому робиться ставка не на пряме вилучення безпритульних тварин, а на поступове стабільне зниження їх чисельності до величин, прийнятних для населення, що не призводить до конфліктних ситуацій.
З метою забезпечення умов для зменшення чисельності безпритульних тварин на основі гуманного та відповідального ставлення до них у місті, необхідно:
- створення уповноваженого органу у сфері поводження з домашніми  та безпритульними тваринами в Ізюмській міській ТГ (далі - Уповноважений орган) та забезпечення його функціонування;
- посилення контролю за дотриманням Правил утримання домашніх тварин;
- проведення вилову безпритульних тварин Уповноваженим органом відповідно до Правил утримання домашніх тварин;
- проведення тимчасової ізоляції виловлених тварин, стерилізації (кастрації), вакцинації, проведення профілактичних обробок та перетримки у пункті тимчасового утримання тварин Уповноваженим органом;
- проведення ідентифікації та реєстрації безпритульних тварин Уповноваженим органом відповідно до Правил утримання домашніх тварин;
- вирішення питань подальшого поводження з безпритульною твариною;
- проведення відповідно до Правил утримання домашніх тварин реєстрації домашніх котів та собак (для профілактики безпритульності тварин);
- виконання інформаційно-просвітницьких заходів та навчально-просвітницької роботи серед населення;
- створення загальної електронної бази даних непродуктивних тварин.
     У вирішенні питань поводження з безпритульними тваринами в Ізюмській міській ТГ та забезпеченні виконання інформаційно-просвітницьких заходів та навчально-просвітницької роботи серед населення міста необхідна  активна участь зоозахисних громадських організації.
     Прогнозні обсяги фінансування для забезпечення здійснення заходів по Забезпечення охорони тваринного світу, регулювання чисельності безпритульних тварин гуманними методами на території Ізюмської міської  територіальної громади на період з 2021 року до 2023 року приведені у додатку 1.6 до Програми.
 
2.7 Перевезення та поховання безрідних
      Відповідно до п. 2.3.6 Положення про порядок поховання та похоронну справу на території міста Ізюм, затвердженого рішенням 64 сесії Ізюмської міської ради 6 скликання  від 30 квітня 2014 року № 2454 (далі по тексту – Положення), поховання померлих одиноких громадян, осіб без певного місця проживання, осіб, від поховання яких відмовилися рідні, невпізнаних трупів на кладовищах  здійснюється ритуальною службою за рахунок коштів бюджету Ізюмської міської ТГ. Крім того, відповідно до 2.3.15. Положення доставка тіл померлих до судово-медичної експертизи за направленням органів внутрішніх справ здійснюється за рахунок коштів бюджету Ізюмської міської ТГ.
Прогнозні обсяги фінансування для забезпечення поховання та перевезення осіб визначених у п. 2.3.6, 2.3.15 Положення приведені у додатку 1.7 «Забезпечення поховання, перевезення померлих, утримання та охорони місць поховання (кладовищ)  на території Ізюмської міської  територіальної громади на період з 2021 року до 2023 року».
 
2.8 Утримання об’єктів благоустрою Ізюмської міської ТГ
Об`єкти благоустрою дворів  в існуючому житловому фонді Ізюмської міської ТГ за багаторічний період експлуатації зруйнувалися і не відповідають  повною мірою сучасним вимогам. Із збільшенням транспортного потоку значно зріс відсоток фізичного зносу асфальтобетонного покриття внутрішьно-квартальних проїздів і дворових територій. Термін служби дорожніх покриттів дворових територій закінчився з моменту масової забудови міста багатоквартирними будинками. Із-за недостатнього фінансування галузі практично не проводився ремонт дворових територій, внаслідок чого прийшло в непридатність асфальтобетонне покриття внутрішньо-квартальних проїздів та тротуарів.
Дворові території  є однією з головних складових частиною транспортної системи. Від рівня транспортно-експлуатаційного стану дворових територій багато в чому залежить якість життя населення міста.
Для виправлення ситуації, що сталася, необхідно прийняти невідкладні заходи щодо якісної зміни стану дворових територій, щоб забезпечити належне обслуговування мешканців міста.
Для розв`язання проблеми необхідно технічний та експлуатаційний стан дворових територій довести до нормативних потреб, шляхом проведення капітального ремонту покриття доріг та проїздів.
У зв’язку з тим, що  всі внутрішньо-квартальні проїзди були побудовані до   2000 року, а термін експлуатації доріг між капітальним ремонтом складає 10-12 років, тому кожного року необхідні ремонтні роботи.
Для безпечного поводження населення на місцях масового відпочинку на воді  необхідно забезпечити проведення облаштування пляжу та утримання місць масового відпочинку.
Також, для безпечного для населення існування об’єктів благоустрою необхідно забезпечити:
  • проведення поточного ремонту зупинок громадського транспорту;  
  • проведення поточного ремонту малих архітектурних споруд та пам’ятників;
  • утримання та поточний ремонт фонтану;
  • поточний ремонт мостів усіх призначень та дорожніх покриттів шляхопроводів;
  •  облаштування інших місць об’єктів благоустрою загального користування;
  • проведення поточних ремонтів тротуарів, асфальтового покриття прибудинкових територій, та внутрішньо квартальних проїздів.
Крім того, для забезпечення виконання та контролю за Порядком благоустрою територій Ізюмської міської ТГ необхідно залучення осіб, для виконання громадських робіт з благоустрою кварталів.
       Прогнозні обсяги фінансування для забезпечення заходів по поточному ремонту та утримання в належному стані об'єктів ЖКГ та об'єктів благоустрою Ізюмської міської   територіальної громади   на період з 2021 року до 2023 року приведені у додатку 1.8 до Програми.
 
2.9. Будівництво, реконструкція та капітальний ремонт об’єктів благоустрою Ізюмської міської ТГ.
        Для забезпечення розвитку об’єктів благоустрою міста необхідно постійно вчасно здійснювати будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт даних об’єктів. 
       Окремі заходи та прогнозні обсяги фінансування для забезпечення заходів по будівництву, реконструкції та капітальному ремонту об'єктів житлово-комунального господарства та об'єктів  благоустрою Ізюмської міської    територіальної громади   на період з 2021 року до 2023 року приведені у додатку 1.9 до Програми.
 
2.10 Святкове оформлення міста до урочистих подій, свят та інших заходів
З метою формування у громадян України почуття патріотизму, поваги до свого історичного минулого, до людей інших національностей, відродження та збереження національних традицій та культурної спадщини необхідно значно більше уваги приділяти втіленню культурних програм, направлених на підвищення духовно-морального розвитку населення.
       Перелік заходів та прогнозні обсяги фінансування для забезпечення  святкового оформлення території Ізюмської міської територіальної громади  до урочистих подій, свят та інших заходів  на період з 2021 року до 2023 року приведено у додатку 1.10 до Програми.
 
2.11 Зміцнення матеріально-технічної бази підприємств комунальної форми власності  
 
2.11.1 Водопровідно-каналізаційне господарство.
Діяльність у галузі водопостачання та водовідведення здійснюється відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Закону України «Про питну воду та питне водопостачання» від 10.01.2002  № 2918-III, «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07. 2005  № 630. 
Надавачем послуг з водопостачання та водовідведення в Ізюмській міській ТГ є Ізюмське комунальне виробниче водопровідно-каналізаційне підприємство Ізюмської міської ради.
Основними функціями підприємства є:
- забезпечення постачання питної води, послуги з водовідведення та очищення стічних вод.
- діяльність, пов'язана з проєктуванням, будівництвом, ремонтом та експлуатацією трубопроводів.
- встановлення та ремонт контрольно-вимірювальних приладів для відбору проб і контролю. 
- визначення хімічних та мікробіологічних параметрів питної води і стічних вод.

- обслуговування зовнішніх каналізаційних мереж.
Для забезпечення більш якісної роботи підприємства потрібне придбання спецтехніки.
Прогнозні обсяги фінансування для забезпечення зміцнення матеріально-технічної бази по ІКВ ВКП на 2021-2023 роки приведені у додатку 1.11 «Забезпечення зміцнення матеріально-технічної бази підприємств комунальної форми власності Ізюмської міської  територіальної громадина період з 2021 року до 2023 року» до Програми.
2.11.2  Виробництво, транспортування, постачання теплової енергії.
Діяльність у галузі виробництва, транспортування та постачання теплової енергії здійснюється відповідно до статті 16 Закону України "Про теплопостачання", Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Закону України "Про державне регулювання у сфері комунальних послуг", підпункту 5 пункту 4 Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затвердженого Указом Президента України від 10 вересня 2014 року № 715, Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення,  затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07. 2005  № 630. 
Надавачем послуг з виробництва, транспортування, постачання теплової енергії у місті є ІЗЮМСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ.
- забезпечення постачання теплової енергії, послуги з транспортування та постачання теплової енергії;
- діяльність, пов'язана з проєктуванням, будівництвом, ремонтом та експлуатацією теплових мереж;
- обслуговування зовнішніх теплових мереж.
Для забезпечення більш якісної роботи підприємства потрібне придбання спецтехніки.
Прогнозні обсяги фінансування для забезпечення зміцнення матеріально-технічної бази по ІКПТМ на 2021-2023 роки приведені у додатку 1.11 «Забезпечення зміцнення матеріально-технічної бази підприємств комунальної форми власності Ізюмської міської  територіальної громадина період з 2021 року до 2023 року» до Програми.
 
2.12 Проблемні питання житлово-комунального господарства та основні принципи їх вирішення
На даний час у житлово-комунальній галузі існує ряд проблем, які потребують вирішення:
- пасивне ставлення мешканців до утримання приміщень загального користування будинків і прибудинкових територій;
- повільний процес створення ОСББ;
- зношеність асфальтобетонного покриття внутрішньо-квартальних проїздів;
- відсутність комплексної інвентаризації вулично-дорожньої мережі;
- зношеність об’єктів благоустрою, в тому числі вулично-дорожньої мережі;
- відсутність та зношеність асфальтного покриття в приватному секторі;
- відсутність та зношеність тротуарного покриття;
- технічна зношеність мостів та шляхопроводів;
- технічна зношеність мереж зовнішнього освітлення;
- більшість зелених насаджень міста досягла вікової межі;
- висока вартість впровадження новітніх енергозберігаючих технологій з використанням альтернативних джерел енергопостачання;
  - застарілість матеріально-технічної бази підприємств житлово-комунального господарства;
- технічно та естетично застарілі зупинки громадського транспорту;
- неврегульованість питань поводження з тваринами;
- недостатнє фінансування житлово-комунального господарства з бюджету Ізюмської міської ТГ;
- недосконалість нормативної бази та законодавства.
 
2.13 Основні принципи вирішення проблемних питань:
-  удосконалення системи управління житлово-комунальним господарством;
- стимулювання інвестиційних процесів у галузі житлово-комунального господарства;
- ефективне використання грошових, людських та матеріальних ресурсів виробниками/виконавцями та споживачами житлово-комунальних послуг;
- пріоритетність інноваційного розвитку систем життєзабезпечення;
- прозорість прийняття рішень стосовно тарифної політики, організація громадських обговорень та слухань з проблемних питань житлово-комунального господарства;
- технічне переоснащення галузі на основі широкого застосування вітчизняних і зарубіжних науково-технічних досягнень, зокрема в енерго-, та ресурсозбереженні, впровадження екологічно чистих технологій.
 
Ш. МЕТА ТА ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
Метою Програми є здійснення заходів щодо підвищення ефективності та надійності функціонування житлово-комунального господарства, задоволення потреб населення у наданні житлово-комунальних послуг належної якості, що відповідає вимогам державних стандартів, гармонізованих зі стандартами Євросоюзу, забезпечення реалізації державної політики визначеної у сфері житлово-комунального господарства.
Реалізація Програми передбачає виконання наступних завдань:
     - підвищення якості житлово-комунальних послуг;
     - удосконалення системи управління житлово-комунальним господарством, розвиток конкуренції та сучасних форм самоорганізації населення у даній сфері;
     - створення конкурентного середовища на ринку комунальних послуг;
     - створення сприятливих умов для беззбиткової діяльності підприємств житлово-комунального господарства, накопичення інвестиційних ресурсів для технічного переоснащення та розвитку житлово-комунальної інфраструктури;
    - проведення робіт з ремонту внутрішньо квартальних доріг, проїздів та тротуарів із забезпеченням водовідведення;
   - покращення технічного стану доріг шляхом проведення поточних та капітальних ремонтів доріг з посиленням конструкцій;
   - забезпечення комфортного та безпечного проживання мешканців приватного сектору;
   - зменшення пошкоджень покриття тротуарів та повна його заміна;
   - зменшення концентрації дорожньо-транспортних пригод  на аварійно-небезпечних ділянках;
   - покращення стану мостів та шляхопроводів;
   - покращення якості зовнішнього освітлення міста;
   - впровадження ефективного енергозберігаючого обладнання;
   - оновлення та розвиток  озеленення;
   - покращення якості та збільшення обсягів прибирання  вулично-дорожньої мережі та тротуарів;
   - забезпечення умов для зменшення кількості безпритульних тварин.
ІV.      МЕХАНІЗМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
4.1 Нормативно-правове забезпечення
Розроблення Програми здійснювалось в межах Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного та соціального розвитку України», «Про житлово-комунальні послуги», «Про благоустрій населених пунктів», «Про пожежну безпеку», Про автомобільні дороги», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про відходи», «Про охорону атмосферного повітря», «Про питну воду та питне водопостачання», «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку», «Про захист тварин від жорсткого поводження»  Наказу Державного комітету з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003р. №154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів», Правил благоустрою території Ізюмської міської ТГ та інших нормативно-правових актів України.
 
  1.  Фінансове забезпечення
  Джерелами фінансування заходів Програми є:
 - кошти бюджету Ізюмської міської ТГ;
- кошти підприємств житлово-комунального господарства;
- інші джерела фінансування не заборонених законодавством, у тому числі залучення:
а) кошти населення територіальної громади;
б) приватного капіталу до будівництва та реконструкції комунальних об’єктів;
в) грантів, кредитів міжнародних організацій.
 
  1.  Науково-технічне забезпечення
  1.  Проведення обстежень об'єктів житлово-комунального господарства, благоустрою населених пунктів;
  2.  Розроблення та впровадження новітніх технологій і обладнання, спрямованих на технічне переоснащення підприємств житлово-комунального господарства та скорочення питомих витрат енергетичних і матеріальних ресурсів;
  3.  Впровадження нових зразків комунальної техніки та обладнання для потреб житлово-комунального господарства;
  4.  Реалізація програм розвитку підприємствами житлово-комунального господарства.
 
4.4. Інформаційне забезпечення та моніторинг виконання Програми
Джерелами інформаційного забезпечення, необхідними для збору та формування електронних баз даних, проведення аналізу реалізації Програми, може бути статистична звітність, оперативна інформація підприємств житлово - комунального господарства, результати спеціальних досліджень, фінансова звітність та інші.
 
4.5. Контроль за виконанням Програми
Контроль за виконанням цієї Програми здійснює Ізюмська міська рада, постійна комісія Ізюмської міської ради з питань житлово-комунального господарства та енергозбереження.
Громадський контроль за ходом реалізації Програми здійснюється (за їхнім бажанням) представниками громадських організацій, у статуті яких передбачено діяльність у сфері житлово-комунального господарства.
 
  1. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
  1. Забезпечення надання населенню житлово-комунальних послуг належної якості, відповідно до вимог чинного законодавства;
2.Покращення соціально-побутового обслуговування населення та підвищення якості комунальних послуг.
3.Поліпшення транспортно-експлуатаційного стану доріг та проїздів житлової забудови;
4.Залучення підприємств, організацій, закладів, депутатів та приватних осіб для надання фінансової допомоги з метою покращення благоустрою;
5.Ремонт покриття тротуарів;
6.Покращення технічного стану автомобільних доріг, збільшення їх пропускної здатності, поліпшення екологічного стану у мікрорайонах;
7.Продовження термінів експлуатації мостів та шляхопроводів;
8.Забезпечення повного освітлення території Ізюмської міської ТГ з застосуванням енергозберігаючих світильників;
9.Економія енергоресурсів шляхом впровадженню енергозберігаючих заходів;
створення безпечних та комфортних умов активного відпочинку мешканців;
10.Поліпшення екологічного і санітарного стану та естетичного вигляду;
11.Покращення екологічної ситуації;
12.Вирішення       питання утилізації твердих побутових відходів за рахунок зменшення навантаження на полігон побутових відходів, отримання вторинних ресурсів;
13.Зменшення чисельності безпритульних тварин;
14.Підвищення рівня відповідальності власників тварин, безпечної і комфортної життєдіяльності людей;
15.Контроль за дотриманням Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку утримання та прибирання вуличних, дворових територій, парків, скверів та додержання тиші в громадських місцях Ізюмської міської ТГ.
16.Підвищення надійності та якості енергозабезпечення Ізюмської міської ТГ;
17.Відновлення та створення нових зон культурного масового відпочинку.
 
Секретар Ізюмської міської ради                                                                            К.ПЕТРОВ

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ДОДАТКИ

1 13 Додатки 1,9 2021-2023.pdf Переглянути
2 13 Додатки1,11 2021-2023.pdf Переглянути
3 13 Додатки1,10 2021-2023.pdf Переглянути
4 13 Додатки1,8 2021-2023.pdf Переглянути
5 13 Додатки1,7 2021-2023.pdf Переглянути
6 13 Додатки1,6 2021-2023.pdf Переглянути
7 13 Додатки1,5 2021-2023.pdf Переглянути
8 13 Додатки1,3 2021-2023.pdf Переглянути
9 13 Додатки1,1 2021-2023.pdf Переглянути
10 13 Додатки1 2021-2023.pdf Переглянути
11 13 Додатки 1,2 2021-2023.pdf Переглянути
12 13 Додатки1.4 2021-2023.pdf Переглянути