ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 7


ІЗЮМСЬКА МІСЬКА РАДА
23 СЕСІЯ 7 СКЛИКАННЯ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ № 6
від  ___   __________ 2016 року
Про затвердження Положення
“Про порядок легалізації органів
самоорганізації населення в місті Ізюм ”
 
         Керуючись статтею 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” ,
 
Ізюмська міська рада вирішила:
 
1.Затвердити Положення “Про порядок легалізації органів самоорганізації населення в місті Ізюм”.
2.Визначити, що зміст Положення “Про порядок легалізації органів самоорганізації населення в місті Ізюм” має рекомендаційний характер і може використовуватись членами територіальної громади міста Ізюм під час прийняття рішення про легалізацію органів самоорганізації населення в місті Ізюм.
3.Відповідальними за виконання даного рішення призначити заступника Ізюмського міського голови з питань економіки та фінансів.
4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Ізюмської міської ради з питань законності, правопорядку та депутатської діяльності
 
Ізюмський міський голова                                                   В.В. Марченко
 
 
 
 
 
 
 
 
ЗАТВЕРДЖЕНО:
Рішення 23сесії Ізюмської
міської ради скликання
від 28.09. 2016року №
 
Положення
«Про порядок легалізації органів
самоорганізації населення в місті Ізюм»
 
Стаття 1. Загальні положення
Це Положення визначає процедуру та порядок проведення відповідно до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” державної реєстрації громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи (далі - державна реєстрація), права та обов'язки суб'єктів у сфері державної реєстрації.
Положення визначає умови, процедуру проведення легалізації та скасування легалізації органів самоорганізації населення у місті Ізюм Харківської області, а також порядок перереєстрації органів самоорганізації населення, утворених відповідно до Конституції України, Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України “Про органи самоорганізації населення”, Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань”, Постанови Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2012 року № 1212 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру громадських об’єднань”, Статуту територіальної громади міста Ізюм, “Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи”, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України 09.02.2016 року № 359/5.
Легалізація органу самоорганізації населення у місті Ізюм є обов'язковою та здійснюється шляхом його реєстрації у відповідності до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” та “Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи”, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5.
Державна реєстрація органу самоорганізації населення, його символіки у випадках, передбачених законами, проводиться Міністерством юстиції України та його територіальними органами в межах повноважень, визначених Законом.
Державна реєстрація органу самоорганізації населення територіальними органами Міністерства юстиції України проводиться за місцезнаходженням громадського формування.
Державна реєстрація здійснюється шляхом внесення державним реєстратором відомостей до Єдиного державного реєстру виключно на підставі та відповідно до Закону.
Фінансування витрат по здійсненню державної реєстрації, внесення змін до Єдиного державного реєстру громадських об’єднань, внесення змін до статуту (положення) органу самоорганізації населення, отримання витягів з реєстру, державної реєстрації рішення про припинення діяльності органу самоорганізації населення шляхом саморозпуску або реорганізації шляхом приєднання до іншого громадського об’єднання такого самого статусу здійснюється за рахунок місцевого бюджету.
Стаття 2. У цьому Положенні терміни вживаються в такому значенні:
державна реєстрація органу самоорганізації населення, що не мають статусу юридичної особи, - це офіційне визнання шляхом засвідчення державою факту створення або припинення органу самоорганізації населення, що не має статусу юридичної особи, засвідчення факту наявності відповідного статусу громадського об’єднання, засвідчення факту набуття або зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, а також проведення інших реєстраційних дій, передбачених цим Законом;
заявник  - це засновник  або уповноважена ним особа - у разі подання документів для державної реєстрації  органу самоорганізації населення, що не має статусу юридичної особи,
уповноважений представник  органу самоорганізації населення, що не має статусу юридичної особи, - у разі подання документів для проведення  реєстраційних  та інших дій щодо  органу самоорганізації населення, що не має статусу юридичної особи;
реєстраційна справа -  це сукупність документів у паперовій та/або електронній формі, що подавалися для проведення реєстраційних дій;
реєстратор Реєстру (далі - реєстратор) - уповноважена особа Мін’юсту та його територіального органу або нотаріус;
заява про державну реєстрацію - документ установленого Міністерством юстиції України зразка, який підтверджує волевиявлення особи щодо внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр);
фронт-офіс - центр надання адміністративних послуг, утворений відповідно до Закону України “Про адміністративні послуги”, акредитований суб’єкт, що здійснює повноваження виключно в частині забезпечення прийняття та видачі документів під час державної реєстрації;
суб’єкт державної реєстрації: територіальний орган Міністерства юстиції України, що знаходиться за місцезнаходженням органу самоорганізації населення, або обслуговує  місцезнаходження органу самоорганізації населення за принципом розмежування територіального обслуговування, нотаріус.
Інші терміни вживаються у значеннях, наведених у Господарському, Цивільному кодексах України та інших законодавчих актах.
Стаття 3. Загальні засади проведення державної реєстрації
1.Державна реєстрація органу самоорганізації населення, його символіки, у випадках, передбачених законами, проводиться Міністерством юстиції України та його територіальними органами в межах повноважень, визначених Законом.
2.Державна реєстрація органу самоорганізації населення територіальними органами Міністерства юстиції України проводиться за місцезнаходженням громадського формування.
Стаття 4. Реєстрація органу самоорганізації населення в паперовій формі
1.У паперовій формі заява та документи подаються особисто заявником або поштовим відправленням. Заява про державну реєстрацію підписується заявником. У разі подання заяви для державної реєстрації поштовим відправленням справжність підпису заявника повинна бути нотаріально засвідчена.
2.Моментом прийняття заяви та документів вважається дата і час реєстрації заяви у Єдиному державному реєстрі.
3.У електронній формі заява та документи подаються заявником на порталі електронних сервісів.
4.Документи, що подаються для державної реєстрації, повинні відповідати вимогам, установленим Законом.
5.Зміни до статуту (положення) громадського формування, що не має статусу юридичної особи, оформляються шляхом викладення його в новій редакції.
6.Державна реєстрація проводиться за заявою заявника шляхом звернення до суб'єкта державної реєстрації або  нотаріуса.
7.Заява та документи для державної реєстрації можуть подаватися у паперовій формі або у електронній формі.
8.Державній реєстрації підлягає також рішення про припинення діяльності громадського об’єднання шляхом саморозпуску або реорганізації шляхом приєднання до іншого громадського об’єднання такого самого статусу.
9.До Державного реєстру громадських формувань щодо громадського об’єднання , утвореного без статусу юридичної особи вносяться наступні дані:
повне найменування та скорочене (у разі його наявності) щодо громадського об’єднання , утвореного без статусу юридичної особи
дата утворення громадського об’єднання;
дата і номер рішення про прийняття письмового повідомлення про утворення громадського об’єднання;
10. відомості про засновників із зазначенням прізвища, імені та по батькові, дати народження, адреси місця проживання, а у разі, коли засновником є юридична особа публічного чи приватного права, - її найменування, місцезнаходження юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ;
11.відомості про особу (осіб), уповноважену (уповноважених) представляти громадське об’єднання, із зазначенням прізвища, імені та по батькові, дати народження, контактного номера телефону, номера телефаксу, адреси електронної пошти;
мета (цілі) діяльності;
місцезнаходження громадського об’єднання без статусу юридичної особи, контактний номер телефону, номер телефаксу, адреса електронної пошти;
відомості про зміни які внесені до запису;
дата взяття до відома повідомлення про зміни, дата та підстава для прийняття рішення (з посиланням на відповідні положення Закону України “Про громадські об’єднання”) про внесення змін;
відомості про припинення діяльності: дата та підстави для прийняття рішення про припинення діяльності
Стаття 5.Особливості проведення державної реєстрації за заявами в електронній формі:
1.Заява у електронній формі формується за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру на порталі електронних сервісів.
2.Заява формується заявником у електронній формі з обов’язковим долученням до неї електронних копій оригіналів документів для державної реєстрації, виготовлених шляхом сканування, або оригіналів таких електронних документів, а також документів, що підтверджують сплату адміністративного збору, опису поданих заявником документів для державної реєстрації, сформованого за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру.
3.Заява та документи для державної реєстрації в електронній формі подаються з обов’язковим накладенням заявником власного електронного цифрового підпису.
Стаття 6. Особливості проведення державної реєстрації через фронт-офіси
1.Державна реєстрація може проводитись за заявою заявника шляхом звернення до фронт-офісів, що забезпечують прийняття та видачу відповідно до цього Порядку документів під час державної реєстрації.
2.У разі подання документів для державної реєстрації до фронт-офісу уповноважена особа такого фронт-офісу здійснює усі дії щодо прийняття та видачі документів для державної реєстрації, передбачені цим Порядком, та здійснення яких покладається на уповноважену особу суб’єкта державної реєстрації, нотаріуса.
3.Зареєстрована заява та електронні копії оригіналів документів для державної реєстрації, виготовлені шляхом сканування та долучені до такої заяви, за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру передаються на розгляд суб’єкту державної реєстрації.
4.Центри надання адміністративних послуг, утворені відповідно до Закону України “Про адміністративні послуги”, передають заяву та електронні копії оригіналів документів для державної реєстрації, виготовлені шляхом сканування, відповідним виконавчим органам міських рад при яких вони утворені, а у разі, коли відповідно до Закону державна реєстрація проводиться Міністерством юстиції України та його територіальними органами, - Міністерству юстиції України або його територіальним органам за місцезнаходженням громадського формування.
Стаття 7. Вимоги до оформлення документів, що подаються для державної реєстрації
1. Документи, що подаються для державної реєстрації, повинні відповідати таким вимогам:
1.1. документи мають бути викладені державною мовою
1.2. текст документів має бути написаний розбірливо (машинодруком або від руки друкованими літерами);
1.3.документи не повинні містити підчищення або дописки, закреслені слова та інші виправлення, не обумовлені в них, орфографічні та арифметичні помилки, заповнюватися олівцем, а також містити пошкодження, які не дають змоги однозначно тлумачити їх зміст;
1.4.документи в електронній формі мають бути оформлені згідно з вимогами, визначеними законодавством;
1.5. заява про державну реєстрацію підписується заявником.
2.У разі подання заяви про державну реєстрацію поштовим відправленням справжність підпису заявника повинна бути нотаріально засвідчена.
3. Форми заяв про державну реєстрацію затверджуються Міністерством юстиції України
Стаття 8. Документи, що подаються заявником для державної реєстрації громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи
1. Державна реєстрація громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи, здійснюється шляхом повідомлення про утворення такого громадського об’єднання.
2. Для повідомлення про утворення громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи, подаються такі документи:
2.2. заява про державну реєстрацію громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи;
2.3.примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення про утворення громадського об’єднання;
2.4.відомості про засновників громадського об’єднання (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, адреса місця проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) - для фізичної особи; її найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код - для юридичної особи);
2.5.відомості про особу (осіб), уповноважену представляти громадське об’єднання (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), контактний номер телефону та інші засоби зв’язку).
3.Для державної реєстрації змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться у Єдиному державному реєстрі, подаються заява про державну реєстрацію змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі, і примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління громадського об’єднання про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру.
4.Для державної реєстрації змін до відомостей про орган  самоорганізації населення, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у зв’язку із зупиненням (припиненням) членства в громадському об’єднанні, що не має статусу юридичної особи, керівник (член керівного органу) подає копію заяви про зупинення (припинення) ним членства до відповідних статутних органів громадського об’єднання з відміткою про її прийняття.
5. Для державної реєстрації припинення органу самоорганізації населення, що не має статусу юридичної особи, подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу самоорганізації населення, що не має статусу юридичної особи, про його саморозпуск.
6. Два примірника передавального акта або його нотаріально засвідченої копії, якщо припинення здійснюється в результаті реорганізації шляхом приєднання до іншого громадського об’єднання такого самого статусу; отримання рішення суду про заборону (примусовий розпуск) громадського об’єднання, яке набрало законної сили.
Стаття 9. Повноваження органу , який здійснює легалізацію
1.Орган, який здійснює процедуру легалізації проводить  перевірку даних, що містяться   у   поданих  на  реєстрацію  документах.
2.Обов'язковій перевірці підлягають:
2.1. Положення  про відповідний орган самоорганізації населення на предмет:
 його  відповідності  Конституції України Закону України “Про місцеве самоврядування  в Україні”, Закону України “Про органи самоорганізації населення”, Статуту територіальної  громади міста Ізюм, рішенням  Ізюмської міської ради  а також іншим актам законодавства;
 наявності у ньому даних про назву та юридичну адресу органу самоорганізації;
 закріплення у ньому кола повноважень  та  предмету відання органу самоорганізації населення;
 опису території, на яку розповсюджується юрисдикція органу самоорганізації населення;
 закріплення  у  ньому  прав  та  обов'язків  членів  органу самоорганізації населення;
 закріплення у ньому відповідальності органу самоорганізації населення та його членів;
офіційні   відомості про персональний склад органу самоорганізації  населення  (прізвище,  ім'я,  по  батькові,  дата народження, місце проживання).
 
Секретар Ізюмської міської ради                              А.Г. Єрдаларян