ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 6


Про затвердження професійно – кваліфікаційних
вимог до претендентів на зайняття вакантних посад
в апараті Ізюмської міської ради та
апараті виконавчого комітету Ізюмської міської ради
 
Заслухавши доповідь заступника Ізюмського міського голови з гуманітарних питань Мацокіна В.В., керуючись ст.26, ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
 
Ізюмська міська рада вирішила:
 
1.Затвердити професійно – кваліфікаційні вимоги до претендентів на зайняття вакантних посад в апараті Ізюмської міської ради та апараті виконавчого комітету Ізюмської міської ради (додаються).
2.Відповідальним за виконання даного рішення призначити заступника Ізюмського міського голови з гуманітарних питань.
3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Ізюмської міської ради з питань законності, правопорядку та депутатської діяльності.
 
Ізюмський міський голова                                                            В.В.Марченко

ЗАТВЕРДЖЕНО:
рішення ___ сесії Ізюмської
міської ради 7 скликання
від «___»_______2017 р № _
 
 
 
Професійно – кваліфікаційні
вимоги до претендентів на зайняття вакантних посад
в апараті Ізюмської міської ради та
апараті виконавчого комітету Ізюмської міської ради
 
 
 
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ,
 
         Кандидати, що претендують на зайняття вакантної посади в апараті Ізюмської міської ради та апараті виконавчого комітету Ізюмської міської ради повинні знати:
  1. Конституцію України, Закони України "Про службу в органах місцевого самоврядування", «Про місцеве самоврядування в Україні», "Про запобігання корупції",  закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що регулюють розвиток відповідної сфери управління;
  2. вільно орієнтуватися в соціально-політичному просторі, відбирати, аналізувати та узагальнювати інформацію;
  3. аналітично мислити, розуміти сучасні проблеми, впроваджувати нові ідеї, управлінські рішення, соціальні технології.
Кандидати, що претендують на зайняття вакантної посади в апараті Ізюмської міської ради та апараті виконавчого комітету Ізюмської міської ради повинні досконало володіти державною мовою. Крім того, якщо за характером своєї роботи вирішують питання, пов'язані зі здійсненням повноважень, що передбачають спілкування з представниками іноземних держав, повинні володіти на рівні побутового і професійного спілкування однією з іноземних мов.
         Для керівників структурних підрозділів Ізюмської міської ради: глибокі знання відповідної сфери (галузі) економіки держави; порядок підготовки та внесення до відповідних органів проектів нормативно-правових актів; державну політику з напряму діяльності управління; основи державного управління, економіки, фінансів, кредиту, ринку праці та права; організацію праці та основи управління персоналом і кадрової роботи; засади зовнішньоекономічної політики України; інструкцію з діловодства; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету.
         Для керівників структурних підрозділів апарату Ізюмської міської ради та апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради: практика застосування чинного законодавства з питань, що належать до його компетенції; засади зовнішньоекономічної політики України; основи регіонального управління, економіки, побутового обслуговування населення, торгівлі; вміння реалізувати плани роботи свого підрозділу, аналізувати та узагальнювати інформацію з напряму його діяльності з метою визначення досягнень цього підрозділу та заходів щодо усунення недоліків в його роботі; здатність визначати терміни, порядок і послідовність виконання робіт; інструкцію з діловодства; правила ділового етикету.
         Для спеціалістів різних категорій апарату Ізюмської міської ради та апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради: організовувати та забезпечувати контроль, аналіз та оцінку стану справ на відповідному напрямі діяльності; систематизувати, обробляти, аналізувати та узагальнювати інформацію що стосуються  напряму роботи підрозділу, готувати інформацію про результати цієї роботи;  знати інструкцію з діловодства та правила ділового етикету.
 
НАЧАЛЬНИК УПРАВЛІННЯ (ВІДДІЛУ)
         Повинен знати: Конституцію України; Закони України "Про службу в органах місцевого самоврядування", «Про місцеве самоврядування в Україні», антикорупційне законодавство, інші акти законодавства, що стосуються служби в органах місцевого самоврядування та діяльності відповідного органу виконавчої влади; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що регулюють розвиток відповідних сфер (галузей) управління; порядок підготовки та внесення проектів нормативно-правових актів, основи державного управління, економіки, фінансів, ринку праці, права та політології; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету; ділову мову; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби; ділову мову; володіти державною мовою.
         Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах чи на керівних посадах в інших сферах управління не менше 2 років при необхідності, виходячи із виконання структурним підрозділом основних завдань та функцій.
Досвід роботи щодо управлінням персоналом.

ЗАВІДУВАЧ СЕКТОРУ

         Повинен знати:  Конституцію України, Закони України "Про службу в органах  місцевого самоврядування", Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», антикорупційне законодавство, інші акти законодавства, що стосуються служби в органах місцевого самоврядування та діяльності виконавчого органу влади; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, порядок підготовки та внесення проектів нормативно-правових актів; основи державного управління, ринку праці та права; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби; ділову мову; володіти державною мовою.
         Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді головного спеціаліста не менше 1 року  чи в інших сферах управління не менше 2 років при необхідності, виходячи із виконання структурним підрозділом основних завдань та функцій. Досвід роботи щодо управлінням персоналом.

ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ

         Повинен знати: Конституцію України, Закони України "Про службу в органах  місцевого самоврядування", «Про місцеве самоврядування в Україні» та антикорупційне законодавство, інші акти законодавства, що стосуються служби в органах місцевого самоврядування та діяльності відповідного органу виконавчої влади; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти, що регулюють розвиток відповідної сфери (галузі) управління; порядок підготовки та внесення проектів нормативно-правових актів; основи державного управління та права; інструкцію з діловодства; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби; ділову мову; володіти державною мовою.
         Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 1 року при необхідності, виходячи із виконання структурним підрозділом основних завдань та функцій.
 
СПЕЦІАЛІСТ I КАТЕГОРІЇ
         Повинен знати: Конституцію України; Закони України "Про службу в органах  місцевого самоврядування", «Про місцеве самоврядування в Україні» та антикорупційне законодавство, інші акти законодавства, що стосуються служби в органах місцевого самоврядування та діяльності відповідного органу виконавчої влади; постанови, розпорядження, інші нормативно-правові акти, що регулюють розвиток відповідної сфери (галузі) управління; практику застосування законодавства з питань, що належать до його компетенції; інструкцію з діловодства; основи державного управління та права; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби; ділову мову; володіти державною мовою.
         Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Без вимог до стажу.

СПЕЦІАЛІСТ

         Повинен знати: Конституцію України; Закони України "Про службу в органах  місцевого самоврядування", «Про місцеве самоврядування в Україні» та антикорупційне законодавство, інші акти законодавства, що стосуються служби в органах місцевого самоврядування та діяльності відповідного органу виконавчої влади; постанови, розпорядження, інші нормативно-правові акти, що регулюють розвиток відповідної сфери (галузі) управління; практику застосування законодавства з питань, що належать до його компетенції; інструкцію з діловодства; основи державного управління та права; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби; ділову мову; володіти державною мовою.
         Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
 Без вимог до стажу.
 
 
ПРОФЕСІЙНО - КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ПО ПОСАДАМ.
 
НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ З ПИТАНЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ДЕПУТАТСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ДІЛОВОДСТВА ТА ДОКУМЕНТУВАННЯ
АПАРАТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцію України, укази Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, Закони України, які стосуються державної служби та служби в органах місцевого самоврядування., Регламент Ізюмської міської ради, Положення про постійні депутатські комісії Ізюмської міської ради, інструкцію з діловодства, інші нормативні документи, повинен дотримуватись правил ділового етикету, правил та норм охорони праці та протипожежного захисту, мати навички роботи з програмним забезпеченням, державну мову на рівні вільного володіння.
         Кваліфікаційні вимоги: Повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 3 років або стаж роботи в інших сферах не менше 5 років.
Досвід роботи щодо управлінням персоналом.
 
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ З ПИТАНЬ ДОКУМЕНТУВАННЯ ТА КОНТРОЛЮ ВІДДІЛУ З ПИТАНЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ДЕПУТАТСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ДІЛОВОДСТВА ТА ДОКУМЕНТУВАННЯ  
АПАРАТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцію України, Закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції", укази Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, які стосуються державної служби та служби в органах місцевого самоврядування., Регламент Ізюмської міської ради, Положення про постійні депутатські комісії Ізюмської міської ради, інструкцію з діловодства, інші нормативні документи, повинен дотримуватись правил ділового етикету, правил та норм охорони праці та протипожежного захисту, мати навички роботи з програмним забезпеченням, вільно володіти державною мовою.
         Кваліфікаційні вимоги: Повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах не менше 3 років.
 
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ З ПИТАНЬ ДОКУМЕНТУВАННЯ ТА КОНТРОЛЮ ВІДДІЛУ З ПИТАНЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ДЕПУТАТСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ДІЛОВОДСТВА ТА ДОКУМЕНТУВАННЯ 
 АПАРАТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцію України, Закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції", укази Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, які стосуються державної служби та служби в органах місцевого самоврядування., Регламент Ізюмської міської ради, Положення про постійні депутатські комісії Ізюмської міської ради, інструкцію з діловодства, інші нормативні документи, повинен дотримуватись правил ділового етикету, правил та норм охорони праці та протипожежного захисту, мати навички роботи з програмним забезпеченням, державну мову на рівні вільного володіння.
         Кваліфікаційні вимоги: Повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах не менше 3 років.
 
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ З ПИТАНЬ ДІЛОВОДСТВА ТА КОНТРОЛЮ ВІДДІЛУ З ПИТАНЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ДЕПУТАТСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ДІЛОВОДСТВА ТА ДОКУМЕНТУВАННЯ  
АПАРАТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцію України, Закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції",  укази Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, які стосуються державної служби та служби в органах місцевого самоврядування., Регламент Ізюмської міської ради, Положення про постійні депутатські комісії Ізюмської міської ради, інструкцію з діловодства, інші нормативні документи, повинен дотримуватись правил ділового етикету, правил та норм охорони праці та протипожежного захисту, мати навички роботи з програмним забезпеченням, державну мову на рівні вільного володіння.
         Кваліфікаційні вимоги: Повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста
Стаж роботи в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах не менше 3 років.
 
НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцію України; Закон України "Про службу в органах  місцевого самоврядування", Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» та антикорупційне законодавство, інші акти законодавства, що стосуються служби в органах місцевого самоврядування та діяльності відповідного органу виконавчої влади; постанови, розпорядження, інші нормативно-правові акти, що регулюють розвиток відповідної сфери (галузі) управління; практику застосування законодавства з питань, що належать до його компетенції; інструкцію з діловодства; основи державного управління та права; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби; ділову мову; володіти державною мовою.
         Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта за спеціальністю правознавство або державне управління з  освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра.
Стаж роботи  в органах місцевого самоврядування або  на державній службі не менше 2 років або в інших сферах управління не менше 3 років при необхідності, виходячи із виконання структурним підрозділом основних завдань та функцій.
Досвід роботи щодо управлінням персоналом.
 
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ З ПИТАНЬ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ВІДДІЛУ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцію України; акти законодавства, Закон України "Про службу в органах  місцевого самоврядування", Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» та антикорупційне законодавство, нормативні документи, що стосуються  служби в органах місцевого самоврядування,  державної служби; Укази Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади, які прийняті у межах їх повноважень, що регулюють розвиток відповідних сфер; практику застосування чинного законодавства; порядок оформлення, прийняття, переведення та звільнення працівників; порядок ведення обліку та зберігання їх особових справ та трудових книжок, методи обліку руху кадрів; організацію роботи з підбору та розстановки керівних кадрів і фахівців; основи організації праці та управління; трудове законодавство; систему оцінки персоналу; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби; вільно володіти державною мовою.
         Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 2 років.
 
НАЧАЛЬНИК ЮРИДИЧНОГО ВІДДІЛУ
АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцію України, Закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про запобігання корупції" та інші Закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, Укази Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, практику застосування чинного законодавства України з питань, що належать до його компетенції в наступних галузях:  право власності та інші речові права, зобов'язальне право, спадкове, бюджетне, господарське, земельне, адміністративне, трудове, сімейне та ін., вміння складати процесуальні документи до судів України різних інстанцій, державну політику з напряму діяльності правової служби; основи державного управління; порядок укладення та оформлення договорів і угод; порядок ведення правової документації з використанням сучасних інформаційних технологій; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці, техніки безпеки, основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби, ділову мову; володіти державною мовою.
         Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта за спеціальністю юрист з  освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра.
Стаж роботи за фахом  в органах місцевого самоврядування або на державній службі не менше 2 років або стаж роботи за фахом в інших сферах на керівних посадах не менше 3 років. Досвід роботи щодо управлінням персоналом.
 
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ – ЮРИСКОНСУЛЬТ ЮРИДИЧНОГО ВІДДІЛУ
АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцію України; Закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про запобігання корупції", акти законодавства, що стосуються органів місцевого самоврядування, державної служби та діяльності відповідного органу виконавчої влади; Укази Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти, що регулюють організацію та методику ведення правової роботи у відповідній сфері управління; порядок підготовки та внесення проектів законодавчих та нормативних актів; державну політику з напряму діяльності правової служби; основи державного управління; порядок укладення та оформлення договорів і угод; порядок ведення правової документації з використанням сучасних інформаційних технологій; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби.
         Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта за спеціальністю юрист  та освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи в органах місцевого самоврядування або державній службі в сфері правової діяльності на посаді спеціаліста не менше 1 року або в сфері правової діяльності не менше 2років.
 
НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ РОБОТИ ТА ВНУТРІШНЬОЇ ПОЛІТИКИ АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати. Конституцію України; Закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції", акти законодавства, що стосуються діяльності відповідного органу виконавчої влади; Укази Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України; інші нормативно-правові акти, що регулюють розвиток відповідних сфер управління; основи державного управління; методи контролю рішень та доручень; основи політики держави; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби, ділову мову; володіти державною мовою.
         Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 2 років або на керівних посадах у інших сферах не менше 3 років. Досвід роботи щодо управлінням персоналом.

ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ З ПИТАНЬ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ РОБОТИ ВІДДІЛУ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ РОБОТИ ТА ВНУТРІШНЬОЇ ПОЛІТИКИ АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцію України; Закон України "Про службу в органах  місцевого самоврядування", Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» та антикорупційне законодавство, інші акти законодавства, що стосуються служби в органах місцевого самоврядування та діяльності відповідного органу виконавчої влади; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти, що регулюють розвиток відповідної сфери (галузі) управління; порядок підготовки та внесення проектів нормативно-правових актів; основи державного управління; інструкцію з діловодства; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби; ділову мову, володіти державною мовою.
         Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах.
 
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ З ПИТАНЬ ВНУТРІШНЬОЇ ПОЛІТИКИ ВІДДІЛУ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ РОБОТИ ТА ВНУТРІШНЬОЇ ПОЛІТИКИ АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцію України; Закон України "Про службу в органах  місцевого самоврядування", Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» та антикорупційне законодавство, інші акти законодавства, що стосуються служби в органах місцевого самоврядування та діяльності відповідного органу виконавчої влади; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти, що регулюють розвиток відповідної сфери (галузі) управління; порядок підготовки та внесення проектів нормативно-правових актів; основи державного управління та права; інструкцію з діловодства; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби; ділову мову; володіти державною мовою.
         Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах.
 
НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ І КОНТРОЛЮ - ГОЛОВНИЙ БУХГАЛТЕР
АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати. Конституцію України; Закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції",  Бюджетний Кодекс України,  акти законодавства та нормативні документи щодо діяльності відповідного органу виконавчої влади; Укази Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України; постанови, розпорядження, методичні, нормативні та інші керівні матеріали органів державного управління, фінансових і контрольно-ревізійних органів з організації бухгалтерського обліку і складання звітності; практику застосування законодавчих і нормативних актів щодо напрямів діяльності відділу; державну політику у відповідній сфері управління; основи економіки, організації праці та управління; порядок документального оформлення в бухгалтерському обліку облікових показників; методи економічного аналізу; цивільне право; трудове, фінансове та господарське законодавство; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби.
         Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи за фахом не менше 5 років.
Досвід роботи щодо управлінням персоналом.
 
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ - БУХГАЛТЕР
ВІДДІЛУ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ І КОНТРОЛЮ 
АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати. Конституцію України; Закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції",  Бюджетний Кодекс України, законодавчі акти та нормативні документи щодо діяльності відповідного органу виконавчої влади; методичні, нормативні та інші матеріали органів влади, фінансових і контрольно-ревізійних органів з організації бухгалтерського обліку та контролю; практику застосування законодавства і нормативних актів щодо напрямів діяльності служби; основи державного управління; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби, володіти державною мовою.
         Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або  державній службі на посаді спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 3 років.
 
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ - БУХГАЛТЕР – ЕКОНОМІСТ
 ВІДДІЛУ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ І КОНТРОЛЮ
 АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати. Конституцію України; Закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції",  Бюджетний Кодекс України, законодавчі акти та нормативні документи щодо діяльності відповідного органу виконавчої влади; методичні, нормативні та інші матеріали органів влади, фінансових і контрольно-ревізійних органів з організації бухгалтерського обліку та контролю; практику застосування законодавства і нормативних актів щодо напрямів діяльності служби; основи державного управління; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби, володіти державною мовою.
         Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або  державній службі на посаді спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 3 років.
 
НАЧАЛЬНИК ЗАГАЛЬНОГО ВІДДІЛУ
АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцію України; Закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції", акти законодавства, нормативні документи, що стосуються державної служби та органу виконавчої влади; Укази Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органів виконавчої влади вищого рівня, а також рішення та постанови прийняті у межах їх повноважень, що регулюють розвиток відповідних сфер (галузей) управління; практику застосування чинного законодавства; основи архівної справи; інструкцію з діловодства; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби, володіти державною мовою.
         Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 2 років або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 3 років.
Досвід роботи щодо управлінням персоналом.
 
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ З ПИТАНЬ ДІЛОВОДСТВА ТА КОНТРОЛЮ ЗАГАЛЬНОГО ВІДДІЛУ
АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцію України; Закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання  корупції", інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти; інструкцію з діловодства, правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; основні програми роботи на комп'ютері; державну мову.
         Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта відповідного спрямування  за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи за фахом не менше 1 року.
 
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ З ПИТАНЬ ДОКУМЕНТУВАННЯ ТА КОНТРОЛЮ ЗАГАЛЬНОГО ВІДДІЛУ
АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцію України; Закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про запобігання корупції", інші Закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти; інструкцію з діловодства, правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; основні програми роботи на комп'ютері; державну мову.
         Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта відповідного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи за фахом не менше 1 року.
 
СПЕЦІАЛІСТ 1-Ї КАТЕГОРІЇ – ВІДПОВІДАЛЬНИЙ СПЕЦІАЛІСТ ПРИЙМАЛЬНІ ЗАГАЛЬНОГО ВІДДІЛУ
АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцію України; Закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про запобігання корупції", інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти; інструкцію з діловодства, правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; основні програми роботи на комп'ютері; державну мову.
         Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта відповідного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Без вимог до стажу.

ЗАВІДУВАЧ СЕКТОРУ ПО РОБОТІ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН ЗАГАЛЬНОГО ВІДДІЛУ
АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати.  Конституцію України, Закони України "Про службу в органах  місцевого самоврядування", Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», антикорупційне законодавство, інші акти законодавства, що стосуються служби в органах місцевого самоврядування та діяльності виконавчого органу влади; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, порядок підготовки та внесення проектів нормативно-правових актів; основи державного управління, ринку праці та права; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби; ділову мову; володіти державною мовою.
         Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді головного спеціаліста не менше 2 років  чи в інших сферах управління не менше 3 років при необхідності, виходячи із виконання структурним підрозділом основних завдань та функцій.
Досвід роботи щодо управлінням персоналом.
 
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ ПО РОБОТІ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН СЕКТОРУ ПО РОБОТІ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН
ЗАГАЛЬНОГО ВІДДІЛУ
АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцію України, Закони України "Про службу в органах  місцевого самоврядування", «Про місцеве самоврядування в Україні» та антикорупційне законодавство, інші акти законодавства, що стосуються служби в органах місцевого самоврядування та діяльності відповідного органу виконавчої влади; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти, що регулюють розвиток відповідної сфери (галузі) управління; порядок підготовки та внесення проектів нормативно-правових актів; основи державного управління та права; інструкцію з діловодства; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби; ділову мову; володіти державною мовою.
         Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років при необхідності, виходячи із виконання структурним підрозділом основних завдань та функцій.
 
НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ –
 ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТРАТОР
АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати. Конституцію України; Закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про запобігання корупції", акти законодавства, нормативні документи, що стосуються державної служби та органу виконавчої влади; Закони України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", Укази Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органів виконавчої влади вищого рівня практику застосування чинного законодавства; основи архівної справи; інструкцію з діловодства; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби, вільне володіння  державною мовою.
         Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта за спеціальністю правознавство за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 5 років.
Досвід роботи щодо управлінням персоналом.
 
ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТРАТОР ВІДДІЛУ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати. Конституцію України; Закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції" акти законодавства, нормативні документи, що стосуються служби в органах місцевого самоврядування; Укази Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органів виконавчої влади вищого рівня , що стосуються державної реєстрації, практику застосування чинного законодавства; інструкцію з діловодства; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби, вільне володіння державною мовою.
         Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта за спеціальністю правознавство за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 2 років або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 3 років.
 
НАЧАЛЬНИК УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНО-ДОЗВІЛЬНИХ ПОСЛУГ «ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ» АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцію України; Закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", “Про запобігання корупції”,  "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності",  інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти; інструкцію з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки; основні програми роботи на комп'ютері; державну мову.
         Кваліфікаційні вимоги: Повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж служби в органах місцевого самоврядування та державної служби не менше 3 років або стаж роботи в інших сферах управління не менше 5 років.
Досвід роботи щодо управлінням персоналом.
 
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ - АДМІНІСТРАТОР УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНО-ДОЗВІЛЬНИХ ПОСЛУГ «ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ»
АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцію України; Закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", інші Закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти; інструкцію з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки; основні програми роботи на комп'ютері; державну мову.
         Кваліфікаційні вимоги: Повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж служби в органах місцевого самоврядування та державної служби не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше 2 років.
 
НАЧАЛЬНИК АРХІВНОГО ВІДДІЛУ
АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцію України; Закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", антикорупційне законодавство, постанови, розпорядження, накази, iншi керiвнi та нормативнi документи органiв вищого рівня та інших органів, які стосуються архівної справи; державну систему діловодства; порядок оформлення документiв, якi надходять до архiву, та чинну систему їх класифікації; структуру пiдприємств, установ, органiзацiй; основи організації виробництва, працi та управлiння; основи трудового законодавства, правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки; основні програми роботи на комп'ютері; державну мову.
         Квалiфiкацiйнi вимоги:  Повна  вища освiта вiдповiдного напряму підготовки за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи з ведення архівної справи — не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років.
Досвід роботи щодо управлінням персоналом.
 
 
СПЕЦІАЛІСТ АРХІВНОГО ВІДДІЛУ
АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцію України; Закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", антикорупційне законодавство, постанови, розпорядження, накази, iншi керiвнi та нормативнi документи органiв вищого рівня та інших органів, які стосуються архівної справи; державну систему діловодства; порядок оформлення документiв, якi надходять до архiву, та чинну систему їх класифікації; структуру пiдприємств, установ, органiзацiй; основи органiзацiї виробництва, працi та управлiння; основи трудового законодавства, правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки; основні програми роботи на комп'ютері; державну мову.
         Квалiфiкацiйнi вимоги: Повна  вища освiта вiдповiдного напряму пiдготовки за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Без вимог до стажу роботи.
 
НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ ВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ВИБОРЦІВ АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцію України; Закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", антикорупційне законодавство, Закон України «Про Державний реєстр виборців», постанови ЦВК, акти законодавства, нормативні документи, що стосуються державної служби та органу виконавчої влади; Укази Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, відомчу нормативну базу з питань захисту інформації в автоматизованих системах, структуру та принципи функціонування АІТС у відділі, положення проектної та експлуатаційної документації Комплексної системи захисту інформації  АІТС ДРВ (далі - КСЗІ АІТС ДРВ), органів виконавчої влади вищого рівня практику застосування чинного законодавства; інструкцію з діловодства; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби,вільне володіння державною мовою.
         Кваліфікаційні вимоги: Повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи на посадах в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 1 року або стаж роботи  в інших сферах не менше 3 років.
Досвід роботи щодо управлінням персоналом.
 
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ ВІДДІЛУ ВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ВИБОРЦІВ
АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцією України, Закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", «Про Державний реєстр виборців», “Про запобігання корупції” акти  Президента України, постанови Кабінету Міністрів України, постанови  Центральної виборчої комісії, відомчу нормативну базу з питань захисту інформації в автоматизованих системах, структуру та принципи функціонування АІТС у відділі, положення проектної та експлуатаційної документації Комплексної системи захисту інформації  АІТС ДРВ (далі - КСЗІ АІТС ДРВ), інструкцію з діловодства; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби, вільне володіння державною мовою.
         Кваліфікаційні вимоги: Повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи на посадах в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 1 року або стаж роботи  в інших сферах не менше 2 років.
 
НАЧАЛЬНИК ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ВІДДІЛУ
АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцію України; Закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про  запобігання корупції", інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти; інструкцію з діловодства, правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; основні програми роботи на комп'ютері; державну мову.
         Кваліфікаційні вимоги: Повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 3 років.
Досвід роботи щодо управлінням персоналом.
 
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ВІДДІЛУ
АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцію України; Закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про  запобігання корупції", інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти; інструкцію з діловодства, правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; основні програми роботи на комп'ютері; державну мову.
         Кваліфікаційні вимоги: Повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 2 років.
 
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ ПО ЗВ’ЯЗКАМ З ГРОМАДСЬКІСТЮ ТА ЗАСОБАМИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ВІДДІЛУ
АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцію України; Закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про запобігання корупції", інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти; форми та методи роботи із засобами масової інформації; інструкцію з діловодства, правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; основні програми роботи на комп'ютері; державну мову.
         Кваліфікаційні вимоги: Повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Без вимог до стажу.
 
НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ ЗЕМЛЕВПОРЯДКУВАННЯ І ГІС
АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцію України; Закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції", акти законодавства, нормативні документи, що безпосередньо стосуються виконання посадових обов’язків; Закон України "Про оренду землі", Закон України "Про землеустрій", Закон України "Про Державний земельний кадастр" та інші Закони України в сфері регулювання земельних відносин; Укази Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади, які прийняті у межах їх повноважень, що регулюють розвиток відповідних сфер; практику застосування чинного законодавства; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби; державну мову на рівні вільного володіння; ПАК на базі плоттеру з постаментом Mutoh DraftStation RJ-900; програмним забезпеченням AutoCAD; програмним забезпеченням ArcView; програмним забезпеченням Інвент-Град; програмним забезпеченням Digitals; повинен вміти користуватися штатними геодезичними приладами та обладнанням. Повинен володіти основами картографії.
Кваліфікаційні вимоги: Повна вища освіта відповідного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи за фахом на державній службі, в органах місцевого самоврядування не менше 3 років, або  за фахом  інженер-землевпорядник не менше 5 років.
Досвід роботи щодо управлінням персоналом.
 
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ ВІДДІЛУ ЗЕМЛЕВПОРЯДКУВАННЯ І ГІС АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцію України; Закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції", акти законодавства, нормативні документи, що безпосередньо стосуються виконання посадових обов’язків; Закон України "Про оренду землі", Закон України "Про землеустрій",  Закон України "Про Державний земельний кадастр" та інші закони України в сфері регулювання земельних відносин; Укази Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади, які прийняті у межах їх повноважень, що регулюють розвиток відповідних сфер; практику застосування чинного законодавства; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби; державну мову на рівні вільного володіння.
         Кваліфікаційні вимоги: Повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи за фахом інженер-землевпорядник, інженер-геодезист не менше 3 років або підтверджений стаж роботи не менше 4 років на посаді землевпорядника-геодезиста.
 
СПЕЦІАЛІСТ 1-ї КАТЕГОРІЇ ВІДДІЛУ ЗЕМЛЕВПОРЯДКУВАННЯ І ГІС АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцію України; акти законодавства, нормативні документи, що безпосередньо стосуються виконання посадових обов’язків; постанови та розпорядження Верховної Ради, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади, які прийняті у межах їх повноважень, що регулюють розвиток відповідних сфер; практику застосування чинного законодавства; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби; державну мову на рівні вільного володіння.
         Кваліфікаційні вимоги: Повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж  роботи за фахом інженер-землевпорядник, інженер-геодезист  не менше 3 років.
 
НАЧАЛЬНИК УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІКИ ТА ІНВЕСТИЦІЙ
АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцію України, Закони України "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про місцеве самоврядування в Україні", ″Про доступ до публічної інформації, ″Про захист персональних даних″, ″Про інформацію″, антикорупційне законодавство, інші нормативно-правові акти що регулюють розвиток відповідної сфери (галузі) економіки держави; порядок підготовки та внесення до відповідних органів проектів нормативно-правових актів; державну політику з напряму діяльності управління; основи державного управління, економіки, фінансів, кредиту, ринку праці та права; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби, володіти державною мовою.  
         Кваліфікаційні вимоги: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра
Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі на посаді головного спеціаліста не менше 3 років або в інших сферах економіки не менше 5 років.
Досвід роботи щодо управлінням персоналом.
 
ЗАСТУПНИК НАЧАЛЬНИКА
УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІКИ ТА ІНВЕСТИЦІЙ
АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцію України, Закони України "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про місцеве самоврядування в Україні", ″Про доступ до публічної інформації″, ″Про захист персональних даних″, ″Про інформацію″, антикорупційне законодавство, інші нормативно-правові акти, що регулюють розвиток відповідної сфери (галузі) управління; порядок підготовки та внесення проектів нормативно-правових актів; державну політику з напряму діяльності управління; основи державного управління, ринку праці та права; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби, володіти державною мовою.
         Кваліфікаційні вимоги: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра.
Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі на посаді головного спеціаліста не менше 3 років або в інших сферах економіки не менше 5 років.
 
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ З ПРОЕКТНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІКИ ТА ІНВЕСТИЦІЙ
АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцію України, Закони України "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про місцеве самоврядування в Україні", ″Про доступ до публічної інформації″, ″Про захист персональних даних″, ″Про інформацію″, антикорупційне законодавство, інші нормативно-правові акти, що регулюють розвиток відповідної сфери (галузі) економіки держави; порядок підготовки та внесення проектів нормативно-правових актів; основи державного управління та права; інструкцію з діловодства; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби, володіти державною мовою. 
Кваліфікаційні вимоги: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра, знання однієї з офіційних мов Європейського Союзу.
Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі на посаді головного спеціаліста не менше 1 року або в інших сферах економіки не менше 3 років.
 
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ З ТАРИФНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ
УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІКИ ТА ІНВЕСТИЦІЙ
АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцію України, закони України "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про місцеве самоврядування в Україні", ″Про доступ до публічної інформації″, ″Про захист персональних даних″, ″Про інформацію″, антикорупційне законодавство, інші законодавчі та нормативно-правові акти України, державну мову на рівні вільного володіння.
         Кваліфікаційні вимоги: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра.
Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або в інших сферах економіки не менше 3 років.
 
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ З СОЦІАЛЬНО – ЕКОНОМІЧНИХ ПИТАНЬ УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІКИ ТА ІНВЕСТИЦІЙ
АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцію України, закони України "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про місцеве самоврядування в Україні", укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що регулюють розвиток відповідного напрямку, а також рішення та постанови органів виконавчої влади вищого рівня що регулюють розвиток відповідних сфер управління; практику застосування чинного законодавства; основи державного управління, економіки, фінансів та права; інструкцію з діловодства; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби; ділову мову; володіти державною мовою.
         Кваліфікаційні вимоги: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра.
Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або в інших сферах економіки не менше 3 років.
 
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ – ІНСПЕКТОР З ПРАЦІ
УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІКИ ТА ІНВЕСТИЦІЙ
АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повинен знати: Конституцію України; Закони України "Про службу в органах  місцевого самоврядування", «Про місцеве самоврядування в Україні», Кодекс законів про працю України та антикорупційне законодавство, інші акти законодавства, постанови, розпорядження, інші нормативно-правові акти, що регулюють розвиток відповідної сфери (галузі) управління; практику застосування законодавства з питань, що належать до його компетенції; інструкцію з діловодства; основи державного управління та права; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби; ділову мову; володіти державною мовою.
         Кваліфікаційні вимоги: Повна вища освіта за спеціальністю юрист або економіст за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра.
Стаж роботи  в органах місцевого самоврядування або  на державній службі не менше 1 року або в інших сферах економіки не менше 2 років при необхідності, виходячи із виконання структурним підрозділом основних завдань та функцій.
 
НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ КОНТРОЛЮ БЛАГОУСТРОЮ  МІСТА АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцію України, Закони України "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про місцеве самоврядування в Україні", ″Про доступ до публічної інформації″, ″Про захист персональних даних″, ″Про інформацію″, Закон України "Про благоустрій населених пунктів"; "Правила благоустрою міста Ізюм", антикорупційне законодавство, інші законодавчі та нормативно-правові акти України, державну мову на рівні вільного володіння.
         Кваліфікаційні вимоги: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра.
Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі на посаді головного спеціаліста не менше 3 років або в інших сферах економіки не менше 5 років.
Досвід роботи щодо управлінням персоналом.
 
 
 
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ З ПИТАНЬ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВІДДІЛУ КОНТРОЛЮ БЛАГОУСТРОЮ  МІСТА АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцію України, закони України "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про місцеве самоврядування в Україні", закони України ″Про доступ до публічної інформації″, ″Про захист персональних даних″, ″Про інформацію″, антикорупційне законодавство, інші законодавчі та нормативно-правові акти України, державну мову на рівні вільного володіння.
         Кваліфікаційні вимоги: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра.
Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або в інших сферах економіки не менше 3 років.
 
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ У СПРАВАХ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ ВІДДІЛУ КОНТРОЛЮ БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцію України, закони України "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про місцеве самоврядування в Україні", закони України ″Про доступ до публічної інформації″, ″Про захист персональних даних″, ″Про інформацію″, антикорупційне законодавство, інші законодавчі та нормативно-правові акти України, державну мову на рівні вільного володіння.
         Кваліфікаційні вимоги: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра.
Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або в інших сферах економіки не менше 3 років.
 
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА ВІДДІЛУ КОНТРОЛЮ БЛАГОУСТРОЮ МІСТА АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
         Повинен знати: Конституцію України, закони України "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про місцеве самоврядування в Україні", закони України ″Про доступ до публічної інформації″, ″Про захист персональних даних″, ″Про інформацію″, Закон України "Про благоустрій населених пунктів"; "Правила благоустрою міста Ізюм", антикорупційне законодавство, інші законодавчі та нормативно-правові акти України, державну мову на рівні вільного володіння.
         Кваліфікаційні вимоги: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра.
Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або в сфері житлово-комунального господарства чи  благоустрою не менше 3 років.
ГОЛОВНИЙ АРХІТЕКТОР МІСТА ІЗЮМ
         Повинен знати: Конституцію України, Закони України "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про місцеве самоврядування в Україні", ″Про доступ до публічної інформації″, ″Про захист персональних даних″, акти законодавства, нормативні документи, що безпосередньо стосуються сфери містобудування, будівництва та архітектури, антикорупційне законодавство, інші законодавчі та нормативно-правові акти України, державну мову на рівні вільного володіння.
         Кваліфікаційні вимоги: повна вища освіта за спеціальністю інженер - будівельник або архітектор з освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра.
Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі на посаді головного спеціаліста не менше 3 років або в інших сферах економіки не менше 5 років.
Досвід роботи щодо управлінням персоналом.
 
ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ.
 1.Відділ управління персоналом апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради при підготовці розпорядження Ізюмського міського голови про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади в апараті Ізюмської міської ради та апараті виконавчого комітету Ізюмської міської ради повинен дотримуватись цих кваліфікаційних вимог.
         2.Вимоги щодо відповідної освіти або стажу роботи встановлені кваліфікаційними вимогами, можуть не застосовуватись до осіб, які мають достатній практичний досвід або успішно та повному обсязі виконують покладені на них завдання і обов’язки. Ця норма застосовується за наявності рекомендаційних листів, характеристик, інших документів, що підтверджують відповідні обставини при прийомі документів від претендентів на заняття вакантних посад разом з надходженням до відділу управління персоналом апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради відповідного подання від заступника Ізюмського міського голови в підпорядкуванні, якого є вакантна посада. Вищезазначене дає право конкурсній комісії розглянути подані документи та прийняти рішення щодо допуску претендента до участі у конкурсі на заміщення вакантної посади.
 
 
Секретар Ізюмської міської ради                                                  А.Г.Єрдаларян