ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 13


ІЗЮМСЬКА МІСЬКА РАДА
44 СЕСІЯ 7 СКЛИКАННЯ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ № 13
 
від  ___   __________ 2017 року
 
Про затвердження Статуту ІЗЮМСЬКОГО
ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ (ЯСЛА-САДОК) № 13
КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ (САНАТОРНИЙ)
ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ в новій редакції
 
Заслухавши доповідь начальника УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Лесик Олени Петрівни про необхідність затвердження Статуту ІЗЮМСЬКОГО ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ (ЯСЛА-САДОК) № 13 КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ (САНАТОРНИЙ) ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ в новій редакції , керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» ,
Ізюмська міська рада вирішила:
1.Затвердити Статут ІЗЮМСЬКОГО ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ (ЯСЛА-САДОК) № 13 КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ (САНАТОРНИЙ) ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ в новій редакції (додається).
2. Доручити завідувачу ІЗЮМСЬКОГО ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ (ЯСЛА-САДОК) № 13 КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ (САНАТОРНИЙ) ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (код ЄДРПОУ 22664539) Польовій Ользі Олександрівні (паспорт серії ММ 709478, виданий Ізюмським МРВ УМВС України в Харківській області 13 лютого 2001 р.), що зареєстрована за адресою: Харківська область, місто Ізюм, вулиця Челюскіна, будинок 30а, реєстраційний номер облікової картки платника податків 2331600784, здійснити державну реєстрацію Статуту ІЗЮМСЬКОГО ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ (ЯСЛА-САДОК) № 13 КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ (САНАТОРНИЙ) ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ в новій редакції.
3. Рішення 21 сесії Ізюмської міської ради 7 скликання віл 26.08.2016року №0515 «Про затвердження нової редакції Статуту ІЗЮМСЬКОГО ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ (ЯСЛА-САДОК) № 13 КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ (САНАТОРНИЙ) ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» та рішення 23 сесії Ізюмської міської ради 7 скликання від 28.09.2016року № 0592 «Про внесення змін до рішення 21 сесії Ізюмської міської ради 7 скликання віл 26.08.2016 року №0515 «Про затвердження нової редакції Статуту ІЗЮМСЬКОГО ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ (ЯСЛА-САДОК) № 13 КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ (САНАТОРНИЙ) ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» вважати такими, що втратили чинність.
4.Відповідальним за виконання даного рішення призначити заступника Ізюмського міського голови з гуманітарних питань.
5.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Ізюмської міської ради з питань законності, правопорядку та депутатської діяльності та на постійну комісію Ізюмської міської ради з питань соціального захисту, охорони здоров’я та гуманітарної політики.
 
Ізюмський міський голова                                         В.В. Марченко
 

ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням ___ сесії Ізюмської
міської ради  __7_ скликання
від «___»_________2017 р № ___
Ізюмський міський голова                                                                                                           ___________ В.В. Марченко
 
 
 
 
 
СТАТУТ
ІЗЮМСЬКОГО ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
(ЯСЛА–САДОК) № 13 КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ (САНАТОРНИЙ)
ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(нова редакція Статуту, що зареєстровано 04.10.2016 року
номер запису 1_474_000156_59
код: 386656661391)
 
 
                                                                                                             
                                                                                                                                                                       
                                 ПОГОДЖЕНО
   Начальник управління освіти
   Ізюмської міської ради
   Харківської області
   ____________ О.П. Лесик
                                                              Наказ від 06.06.2017 № 307
 
 
 
 
м. Ізюм
2017 рік

1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. ІЗЮМСЬКИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) № 13 КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ (САНАТОРНИЙ) ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі по тексту – дошкільний заклад) створено з метою забезпечення реалізації права дитини на здобуття дошкільної освіти, її фізичний, розумовий і духовний розвиток, соціальну адаптацію та готовність продовжувати освіту.
1.2. Організаційно-правова форма – комунальна організація (установа, заклад).
1.3. Скорочене найменування дошкільного закладу – ІДНЗ № 13.
1.4. Місцезнаходження дошкільного закладу: 64300, Україна, Харківська область, місто Ізюм, вулиця Пушкінська, будинок № 81; телефон (05743)5-82-56.
1.5. Засновником дошкільного закладу є Ізюмська міська рада (код 26201641), місцезнаходження: 64300, Україна, Харківська область, місто Ізюм, площа Центральна, будинок 1. Уповноважений орган засновника – УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (код за ЄДРПОУ 02146245), (далі по тексту – управління освіти). Управління освіти здійснює фінансування дошкільного закладу, його матеріально – технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням і матеріалами, організовує будівництво і ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей.
1.6. Основний вид діяльності дошкільного закладу – 85.10 Дошкільна освіта.
1.7. Дошкільний заклад в своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний заклад (далі по тексту – Положення), затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 року № 305 (зі змінами), іншими нормативно-правовими актами, власним Статутом.
1.8. Дошкільний заклад є юридичною особою, має печатку і штамп установленого зразка, бланки з власними реквізитами, реєстраційні рахунки в органах Державного казначейства.
1.9. Дошкільний заклад забезпечує доступність і безоплатність дошкільної освіти в межах державних вимог до змісту, рівня й обсягу дошкільної освіти, Базового компонента дошкільної освіти та обов’язкову дошкільну освіту дітей старшого дошкільного віку.
1.10. Головною метою дошкільного закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, створення сприятливих умов для особистісного становлення і творчої самореалізації кожної дитини, для її фізичного, розумового і духовного розвитку, формування її життєвої компетентності.
1.11. Діяльність дошкільного закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дітей; формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів дітей; забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту; виховання у дітей любові до України, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної мови, національних цінностей українського народу.
1.12. Дошкільний заклад самостійно приймає рішення і здійснює діяльність в межах компетенції, передбаченої чинним законодавством, Положенням та даним Статутом.
1.13. Дошкільний заклад несе відповідальність перед особою, суспільством і державою за:
  • реалізацію головних завдань дошкільної освіти, визначених Законом України «Про дошкільну освіту»;
  • забезпечення рівня дошкільної освіти у межах державних вимог до її змісту, рівня і обсягу;
  • дотримання фінансової дисципліни та збереження матеріально-технічної бази.
1.14. Взаємовідносини між дошкільним закладом з юридичними і фізичними особами визначаються угодами, що укладені між ними.
 
2.КОМПЛЕКТУВАННЯ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
  1. Дошкільний заклад розрахований на 203 місця.
  2. До дошкільного закладу приймаються діти у віці:
  • у групи загального розвитку – від одного року до шести (семи) років;
  • в санаторні групи – від трьох до шести (семи) років;
  • в інклюзивні групи – від трьох до шести (восьми) років;
  • у групи соціально-педагогічного патронату – від трьох до шести (семи) років.
    1. Групи комплектуються за віковими та різновіковими ознаками.
    2. У дошкільному закладі функціонують компенсуючі (санаторні) групи для дітей:
  • з хронічними неспецифічними захворюваннями органів дихання (з частими та тривалими простудними захворюваннями);
  • з захворюваннями серцево-судинної системи;
        У дошкільному закладі можуть функціонувати компенсуючі (санаторні) групи для дітей:
  • з латентною туберкульозною інфекцією (з ранніми проявами туберкульозної інфекції; діти, які контактували з хворим; інфіковані мікобактеріями туберкульозу);
  • з хворобами травлення.
    1. Дошкільний заклад має групи з денним режимом перебування дітей, цілодобовим перебуванням та чергові групи у вечірні та нічні години, вихідні і святкові дні.
    2. Наповнюваність груп дітьми становить:
  • для дітей віком від одного до трьох років – до 15 осіб;
  • для дітей віком від трьох до шести (семи) років – до 20 осіб;
  • у різновікових групах – до 15 осіб;
  • з цілодобовим перебуванням – до 10 осіб;
  • у чергових групах у вечірні і нічні години, вихідні і святкові дні – до 10 осіб;
  • в оздоровчий період – до 15 осіб.
2.7. Формування нових груп за віком і переведення дітей з однієї вікової групи до іншої здійснюється наприкінці оздоровчого періоду. Прийом дітей проводиться протягом календарного року.
2.8. Для зарахування дитини до дошкільного закладу необхідно подати наступні документи:
  •   заяву батьків або осіб, які їх замінюють;
  •   свідоцтво про народження дитини;
  •   направлення управління освіти;
  •   медичну довідку дільничного лікаря про стан здоров’я дитини;
  •   направлення та висновок ЛКК або лікаря-фтизіатра;
  •   медичну довідку про епідеміологічне оточення;
  •   документ для встановлення пільги батьківської плати за харчування дитини (за потребою).
2.9. За дитиною зберігається місце у дошкільному закладі у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, а також у літній оздоровчий період (75 днів).
2.10. Відрахування дітей з дошкільного закладу може здійснюватись:
  • за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють;
  • на підставі медичного висновку про стан здоров'я дитини, що виключає можливість її подальшого перебування у дошкільному закладі;
  • у разі несплати без поважних причин батьками або особами, які їх замінюють, плати за харчування дитини протягом двох місяців.
2.11. Адміністрація дошкільного закладу зобов'язана письмово повідомляти батьків або осіб, які їх замінюють, про відрахування дитини не менше як за десять календарних днів.
2.12. Забороняється безпідставне відрахування дитини з дошкільного закладу.
2.13. Порядок та умови проведення соціально-педагогічного патронату здійснюються відповідно до чинного законодавства.
 
 
3.РЕЖИМ РОБОТИ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
3.1. Дошкільний заклад працює за п'ятиденним робочим тижнем протягом року. Вихідні дні: субота, неділя і святкові дні.
3.2. Щоденний графік роботи дошкільного закладу: з 7.00 до 7.00
3.3. Щоденний графік роботи груп дошкільного закладу:
- групи з 9 – ти годинним режимом роботи: з 7.30 до 16.30;
- групи чергові з 10.30 – годинним режимом роботи: з 7.00 до 17.30;
- група чергова у вечірні, нічні години, вихідні та святкові дні з 7.00 до 7.00;
  • група цілодобова з 7.00 до 7.00.
 
4.ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
4.1. Навчальний рік у дошкільному закладі починається 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року.
З 1 червня до 31 серпня (оздоровчий період) у дошкільному закладі проводиться оздоровлення дітей.
4.2.Дошкільний заклад здійснює свою діяльність відповідно до річного плану роботи, який складається на навчальний рік та оздоровчий період.
4.3. План роботи дошкільного закладу схвалюється педагогічною радою закладу, затверджується завідувачем дошкільного закладу і погоджується з управлінням освіти. План роботи дошкільного закладу на оздоровчий період погоджується з управлінням Держпродспоживслужби в Ізюмському районі.
4.4. У дошкільному закладі визначена українська мова навчання і виховання дітей.
4.5. Зміст дошкільної освіти визначається Базовим компонентом дошкільної освіти та реалізується згідно з програмою розвитку дітей та навчально-методичними посібниками, затвердженими в установленому порядку Міністерством освіти і науки України.
4.6. Дошкільний заклад організовує навчально-виховний процес за фізкультурно-оздоровчим напрямом, має право вільного вибору програм та методик рекомендованих Міністерством освіти і науки України.
 
5.ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
5.1. Харчування дітей у дошкільному закладі організовується відповідно до вимог нормативних документів.
5.2. У дошкільному закладі діє наступний порядок забезпечення продуктами
харчування:
  • забезпечення продуктами харчування покладається на управління освіти;
  • здійснюється централізована поставка продуктів харчування у відповідності до заявок та санітарно-гігієнічних правил і норм.
5.3. У дошкільному закладі встановлено 4-х разове харчування дітей; для дітей з цілодобовим перебуванням – 5-ти разове харчування.
5.4. Контроль за організацією та якістю харчування, закладкою продуктів харчування, кулінарною обробкою, виходом страв, смаковими якостями їжі, санітарним станом харчоблоку, правильністю зберігання, дотримання термінів реалізації продуктів покладається на медичних працівників та завідувача дошкільного закладу.
 
6.       МЕДИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ДІТЕЙ У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
6.1. Медичне обслуговування дітей дошкільного закладу здійснюється на безоплатній основі медичними працівниками, які входять до штату дошкільного закладу та закріпленим лікарем Ізюмської міської центральної лікарні. Диспансерний облік та лікування дітей санаторних груп здійснюється дитячим лікарем-фтизіатром обласного протитуберкульозного диспансеру.
6.2. Медичний персонал здійснює:
- моніторинг стану здоров’я, фізичного та нервово-психічного здоров’я дітей, надання їм невідкладної медичної допомоги;
- організація і проведення медичних оглядів, у тому числі, поглиблених, профілактичних та лікувально-оздоровчих заходів, оцінка їх ефективності;
- здійснення контролю за організацією та якістю харчування, дотримання раціонального режиму навчально-виховної діяльності, навчального навантаження;
- медичний контроль за виконанням санітарно-гігієнічного та протиепідемічного режиму;
- проведення санітарно-просвітницької роботи серед дітей, батьків або осіб, які їх замінюють та працівників закладу.
6.3. Дошкільний заклад надає приміщення і забезпечує належні умови для роботи медичного персоналу та проведення лікувально-профілактичних заходів.
6.4. Для здійснення лікувально-оздоровчої, корекційно-відновлювальної роботи у дошкільному закладі обладнані відповідні кабінети та приміщення.
 
7.УЧАСНИКИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
7.1. Учасниками навчально-виховного процесу в дошкільному закладі є: діти дошкільного віку, завідувач дошкільного закладу, вихователь-методист, педагогічні працівники, медичні працівники, помічники вихователів, батьки або особи, які їх замінюють, фізичні особи, які надають освітні послуги у сфері дошкільної освіти.
7.2. За успіхи у роботі встановлюються такі форми матеріального та морального заохочення:
- відомчі відзнаки;
- винесення подяк із занесенням до трудової книжки;
- преміювання;
- присвоєння категорії за результатами атестації.
7.3. Права дитини у сфері дошкільної освіти:
- безпечні та нешкідливі для здоров'я умови утримання, розвитку, виховання і навчання;
-  захист від будь-якої інформації, пропаганди та агітації, що завдає шкоди її здоров'ю, моральному та духовному розвитку;
- захист від будь-яких форм експлуатації та дій, які шкодять здоров'ю дитини, а також фізичного та психічного насильства, приниження її гідності;
- здоровий спосіб життя.
7.4. Права батьків або осіб, які їх замінюють:
  • обирати і бути обраним до органів громадського самоврядування дошкільного закладу;
  • звертатися до відповідних органів управління освітою з питань розвитку, виховання і навчання своїх дітей;
  • брати участь в покращенні організації навчально-виховного процесу та зміцненні матеріально-технічної бази дошкільного закладу;
  • відмовлятися від запропонованих додаткових освітніх послуг;
  • захищати законні інтереси своїх дітей у відповідних державних органах і суді.
Батьки або особи, які їх замінюють, зобов'язані:
  • своєчасно вносити плату за харчування дитини в дошкільному закладі у встановленому порядку;
  • своєчасно повідомляти дошкільний заклад про можливість відсутності або хвороби дитини;
  • стежити за станом здоров'я дитини;
  • інші права, що не суперечать законодавству України.
    1. На посаду педагогічного працівника дошкільного закладу призначається особа, яка має відповідну вищу педагогічну освіту, а саме, освітньо-кваліфікаційний рівень магістра, спеціаліста, бакалавра або молодшого спеціаліста (до введення в дію Закону України «Про освіту» - вищу або середню спеціальну освіту), а також стан здоров'я якої дозволяє виконувати професійні обов’язки.
    2. Трудові відносини регулюються законодавством України про працю, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них правилами внутрішнього трудового розпорядку.
    3. Педагогічні працівники мають право:
  • на вільний вибір педагогічно доцільних форм, методів і засобів роботи з дітьми;
  • брати участь у роботі органів самоврядування закладу;
  • на підвищення кваліфікації, участь у методичних об’єднаннях, нарадах;
  • проводити в установленому порядку науково-дослідну, експериментальну, пошукову роботу;
  • вносити пропозиції щодо поліпшення роботи закладу;
  • на соціальне та матеріальне забезпечення відповідно до законодавства;
  • об’єднуватися у професійні спілки та бути членами інших об’єднань громадян, діяльність яких не заборонено законодавством;
  • на захист професійної честі та власної гідності;
  • інші права, що не суперечать законодавству України.
7.8. Педагогічні працівники зобов'язані:
  • виконувати цей Статут, правила внутрішнього розпорядку, умови трудового договору;
  • дотримуватися педагогічної етики, норм загальнолюдської моралі, поважати гідність дитини та її батьків;
  • забезпечувати емоційний комфорт, захист дитини від будь-яких форм експлуатації та дій, які шкодять її здоров'ю, а також від фізичного та психологічного насильства;
  • брати участь у роботі педагогічної ради та інших заходах, пов'язаних з підвищенням професійного рівня, педагогічної майстерності;
  • виконувати накази та розпорядження керівництва;
  • інші обов'язки, що не суперечать законодавству України.
7.9. Педагогічні та інші працівники приймаються на роботу до дошкільного закладу завідувачем.
  1. . Працівники дошкільного закладу несуть відповідальність за збереження життя, фізичне і психічне здоров'я вихованців згідно із законодавством.
  2. .Працівники дошкільного закладу проходять періодичні безоплатні медичні огляди в установленому законодавством порядку.
  3. Педагогічні працівники дошкільного закладу підлягають атестації, яка здійснюється, один раз на п'ять років відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого Міністерством освіти і науки України.
  4. Педагогічні працівники, які систематично порушують цей Статут, правила внутрішнього трудового розпорядку дошкільного закладу, не виконують посадових обов'язків, умов колективного договору (контракту) або за результатами атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи відповідно до чинного законодавства.
8.УПРАВЛІННЯ ДОШКІЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ
8.1.  Управління дошкільним закладом здійснює Ізюмська міська рада, безпосереднє управління – управління освіти.
8.2. Безпосереднє керівництво роботою дошкільного закладу здійснює його завідувач, який призначається і звільняється з посади начальником управління освіти з дотриманням чинного законодавства України.
На посаду завідувача дошкільного закладу призначається особа, яка є громадянином України, має відповідну вищу педагогічну освіту не нижче освітнього кваліфікаційного рівня «спеціаліст», стаж педагогічної роботи у сфері дошкільної освіти не менш як три роки, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов¢язків.
  1. Завідувач дошкільного закладу:
  • відповідає за реалізацію завдань дошкільної освіти, визначених Законом України «Про дошкільну освіту» та забезпечення належного рівня дошкільної освіти у межах державних вимог до її змісту і обсягу;
  • здійснює керівництво і контроль за діяльністю дошкільного закладу;
  • діє від імені закладу, представляє його в усіх державних та інших органах, установах і організаціях, укладає угоди з юридичними та фізичними особами;
  • розпоряджається в установленому порядку майном і коштами дошкільного закладу і відповідає за дотримання фінансової дисципліни та збереження матеріально-технічної бази закладу;
  • приймає на роботу та звільняє з роботи працівників дошкільного закладу;
  • видає у межах своєї компетенції накази та розпорядження, контролює їх виконання;
  • затверджує штатний розпис за погодженням із управлінням освіти;
  • контролює організацію харчування і медичного обслуговування дітей;
  • затверджує правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції працівників за погодженням з профспілковим комітетом;
  • забезпечує дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і правил, техніки безпеки, вимог безпечної життєдіяльності дітей і працівників;
  • контролює відповідність застосовуваних форм, методів і засобів розвитку, виховання і навчання дітей їх віковим, психофізіологічним особливостям, здібностям і потребам;
  • підтримує ініціативу щодо вдосконалення навчально-виховної роботи, заохочує творчі пошуки, дослідно-експериментальну роботу педагогів;
  • організовує різні форми співпраці з батьками або особами, які їх замінюють;
  • щороку звітує про свою діяльність на загальних зборах (конференціях) колективу закладу та батьків або осіб, які їх замінюють;
    1. Постійно діючий колегіальний орган у дошкільному закладі – педагогічна рада. До складу педагогічної ради входять: завідувач, вихователь-методист, педагогічні працівники, медичні працівники, інші спеціалісти. Можуть входити голови батьківських комітетів. Запрошеними з правом дорадчого голосу можуть бути представники громадських організацій, педагогічні працівники загальноосвітніх навчальних закладів, батьки або особи які їх замінюють. Головою педагогічної ради є завідувач дошкільним закладом.
Педагогічна рада закладу:
  • розглядає питання навчально-виховного процесу в дошкільному закладі та приймає відповідні рішення;
  • організовує роботу щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їх творчої ініціативи, впровадження досягнень науки, передового педагогічного досвіду;
  • приймає рішення з інших питань професійної діяльності педагогічних працівників.
Робота педагогічної ради планується довільно, відповідно до потреб дошкільного закладу. Кількість засідань педагогічної ради становить не менш
4-х на рік.
  1. Органом громадського самоврядування закладу є загальні збори колективу та батьків або осіб, які їх замінюють, що скликаються не рідше 1 разу на рік.
Кількість учасників загальних зборів від працівників закладу складає 2/3 працюючих, від батьків – не менше 1 представника групи. Термін їх повноважень становить 1 рік. Рішення загальних зборів ухвалюються простою більшістю голосів від загальної кількості присутніх.
Загальні збори:
  • обирають раду дошкільного закладу, її членів і голову, встановлюють строк їх повноважень;
  • заслуховують звіт керівника закладу з питань статутної діяльності закладу, дають їй оцінку шляхом таємного або відкритого голосування;
  • розглядають питання навчально-виховної, методичної та фінансово-господарської діяльності дошкільного закладу;
  • затверджують основні напрями вдосконалення роботи і розвитку дошкільного закладу;
    1. У період між загальними зборами діє рада дошкільного закладу.
Рада дошкільного закладу організовує виконання рішень загальних зборів, розглядає питання поліпшення умов для здобуття дошкільної освіти, зміцнення матеріально-технічної бази, поповнення й використання бюджету закладу, вносить пропозиції щодо морального і матеріального заохочення учасників навчально-виховного процесу, погоджує зміст і форми роботи з педагогічної освіти батьків.
Кількість засідань ради визначається за потребою.
До складу ради дошкільного закладу обираються пропорційно представники від педагогічного колективу і батьків або осіб, які їх замінюють.
Засідання ради дошкільного закладу є правомірним, якщо в ньому бере участь не менше двох третин її членів.
 
9.МАЙНО ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
9.1.  Майно дошкільного закладу належить йому на правах, визначених Законом України «Про дошкільну освіту» та іншими нормативно-правовими актами України.
9.2. Відповідно до рішення виконавчого комітету Ізюмської міської Ради народних депутатів Харківсткої області № 797 від 21.08.1979 року дошкільному закладу передано в оперативне управління земельну ділянку, будівлі, споруди, комунікації, інвентар, обладнання, спортивні та ігрові майданчики.
9.3. Рішенням виконавчого комітету Ізюмської міської Ради народних депутатів Харківської області від 25.12.1975 року № 18/601 дошкільному закладу виділена присадибна ділянка площею 9686 м2 по вул. Пушкінській № 81.
 
  1. ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
10.1. Фінансово-госпдарська діяльність дошкільного закладу здійснюється відповідно до Закону України «Про освіту», законів про бюджет, власність, місцеве самоврядування та інших нормативно-правових актів України.
10.2. Джерелами фінансування дошкільного закладу є кошти:
  • місцевого бюджету у розмірі, передбаченому нормативами фінансування;
  • батьків або осіб, які їх замінюють;
  • добровільні пожертвування і цільові внески громадян і юридичних осіб;
  • інші надходження, не заборонені чинним законодавством України.
    1. Дошкільний заклад за погодженням з Ізюмською міською радою має право:
  • придбавати, орендувати необхідне йому обладнання та інше майно;
  • отримувати допомогу від підприємств, установ, організацій обо фізичних осіб;
  • здавати в оренду приміщення, споруди, обладнання юридичним та фізичним особам для провадження освітньої діяльності згідно із законодавством.
10.4. Оформлення статистичних звітностей про діяльність дошкільного закладу здійснюється відповідно до законодавства.
10.5. Порядок ведення діловодства і бухгалтерського обліку в дошкільному закладі визначається чинним законодавством, нормативно-правовими актами Міністерства освіти і науки України та інших центральних органів виконавчої влади, яким підпорядковується дошкільний заклад.
Бухгалтерський облік здійснюється через централізовану бухгалтерію управління освіти.
 
  1. .РЕОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЛІКВІДАЦІЯ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
11.1. Реорганізація та ліквідація дошкільного закладу здійснюється відповідно до ст.104 Цивільного кодексу України, п.6 ст.16 Закону України «Про дошкільну освіту», за рішенням сесії Ізюмської міської ради.
11.2. Дошкільний заклад припиняється в результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення або в результаті ліквідації, що допускається лише за згодою територіальної громади.
11.3. Рішенням сесії Ізюмської міської ради призначається склад ліквідаційної комісії, до якої переходять повноваження щодо управління справами дошкільного закладу.
11.4. Після проведення ліквідації вивільнені приміщення використовуються виключно для роботи з дітьми.
11.5. Дошкільний заклад є таким, що припинився, з дня внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про його припинення.
12.КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
12.1. Основною формою контролю за діяльністю дошкільного закладу є
державна атестація, що проводиться один раз на десять років у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України.
12.2. Контроль за дотриманням дошкільним закладом державних вимог щодо змісту, рівня й обсягу дошкільної освіти здійснюється управлінням освіти.
12.3. Зміст, форма та періодичність контролю, не пов'язаного з навчально-виховним процесом, встановлюється Ізюмською міською радою.
 
Секретар Ізюмської міської ради                                        А.Г. Єрдаларян